logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های بندیکت کامبربچ

در این پست بهترین فیلم ها با بازی بندیکت کامبربچ ( Benedict Cumberbatch ) رو به شما معرفی می کنیم 

معرفی بهترین فیلم های بندیکت کامبربچ

برای مشاهده به ادامه پست برید


1. فیلم Doctor Strange 2016

فیلم دیدنی دکتر استرینج در سال 2016 در نپال و به زبان انگلیسی، به کارگردانی اسکات دریکسون ساخته شد. این فیلم آمریکایی در 115 دقیقه ساخته شده و در اون شاهد هنرنمایی ستاره هایی مثل هایبندیکت کامبربچ در نقش استفن استرینج، چیوتل اجیوفور در نقش موردو و ریچل مک آدامز در نقش دکتر کریستین پالمر به ایفای نقش پرداختن. این فیلم فانتزی تونسته امتیاز 7.5 رو از نگاه 690 هزار بیننده سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: داستان یک جراح با استعداد اما متکبر و مغرور که پس از حادثه ای ناگوار شغلش را از دست می دهد، راه تازه ای را پیش روی زندگی اش می بیند. او توسط یک جادوگر آموزش هایی را فرا میگیرد تا از دنیا در برابر افراد شرور محافظت کند…

دانلود فیلم Doctor Strange 2016

ژانر: اکشن ، ماجراجویی، فانتزی

مدت زمان: 114 دقیقه


2. فیلم The Imitation Game 2014 

فیلم هیجان انگیز، اکشن، جنگی بازی تقلید 2014 به کارگردانی مورتن تیلدام کارگردانی نروژی در دورست انگلستان فیلمبرداری شده. نویسندگی فیلنامه این فیلم جذاب رو گراهام مور و اندرو هاجز بر عهده داشتن و به دو زبان آلمانی و انگلیسی ساخته شده. در این فیلم ستاره هایی مثل بندیکت کامبربچ، کیرا نایتلی و متیو گود رو میبینیم که تونستن با هنرمندی امتیاز 8.0 رو از بیش از 745 هزار بیننده سایت معروف ای ام دی بی دریافت کنن.

داستان فیلم: در این فیلم داستان «آلن تارنینگ» ریاضیدان انگلیسی است که در جریان جنگ جهانی سعی در شکستن کد انگیما دارد…

دانلود فیلم خارجی The Imitation Game 2014

ژانر: زندگی نامه,درام,هیجان انگیز,جنگی

مدت زمان: 114 دقیقه


3. فیلم The Power of the Dog 2021

فیلم عاشقانه قدرت سگ 2021 در نیوزلند و در ژانر وسترن،درام،عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی جین کمپیون و به زبان انگلیسی ساخته شد و به صورت اختصاصی از شبکه نتفلیکس پخش شد. این فیلم که محصول مشترک کشورهای انگلیس، کانادا، استرالیا، نیوزلند و آمریکا هست همچنین به اسم El poder del perro شناخته میشه. امتیاز این فیلم در سایت ای ام دی بی 6.9 هست.

داستان فیلم: داستان زمانی که یکی از دو برادری که صاحب یک مزرعه بزرگ در مونتانا هستند ازدواج می کند، ناخواسته در رقابت با یکدیگر قرار می گیرند.

دانلود فیلم خارجی The Power of the Dog 2021

ژانر: درام, عاشقانه, وسترن

مدت زمان: 125 دقیقه


4. فیلم The Courier 2020

فیلم هیجان انگیز پیک 2020 محصول مشترک کشور آمریکا و انگلیس هست که در پراگ جمهوری چک در 112 دقیقه و به زبان های انگلیسی و روسی ساخته شده. این فیلم اثر کارگردان انگلیسی دومینیک کوک هست و در اون ستاره هایی مثل بندیکت کامبربچ، مراب نینیدزه و ریچل بروسناهان به ایفای نقش پرداختن و تونستن امتیاز 7.2 رو از بیش از 50 هزار کاربر سایت ای ام دی بی دریافت کنن.

داستان فیلم: داستان درباره گریویل وین (Greville Wynne) جاسوس جنگ سرد و منبع روسی اش است که سعی می کنند بحران موشکی کوبا را خاتمه دهند و…

دانلود فیلم خارجی The Courier 2020

ژانر: هیجان انگیز

مدت زمان: 112 دقیقه


5. فیلم The Electrical Life of Louis Wain 2021

فیلم زندگی الکتریکی لویی وین 2021 در ژانر زندگی نامه، درام، تاریخی به کارگردانی ویل شارپ در لندن ساخته شده. نویسندگی این فیلم رو هم ویل شارپ به همراه سیمون استفنسون به عهده داشته. در این فیلم 111 دقیقه ای هنرمندانی مثل بندیکت کامبربچ، کلر فوی و آندریا رایزبورو رو میبینیم. امتیاز این فیلم در سایت ای ام دی بی 6.8 هست.

داستان فیلم: این داستان درباره هنرمند انگلیسی لوئیس واین در اواخر قرن نوزدهم به دلیل نقاشی های گربه ای سورئال به شهرت رسید و درادامه…

دانلود فیلم خارجی The Electrical Life of Louis Wain 2021

ژانر: زندگی نامه, درام, تاریخی

مدت زمان: 111 دقیقه


6. فیلم The Mauritanian 2021

فیلم درام و هیجان انگیز موریتانیایی محصول کشور آمریکا و انگلیس هست که به کارگردانی کوین مک دونالد روانشناس، استاد دانشگاه و کارگردان آمریکایی، بر اساس داستانی واقعی و به چند زبان انگلیسی، عربی، فرانسوی و آلمانی ساخته شده. فیلمبرداری این فیلم در آفریقای جنوبی انجام شده و در اون شاهد هنرنمایی هنرمندانی مثل طاهر رحیم، نوحه حمدی باری و سعدنا حمود هستیم. امتیاز این فیلم در سایت ای ام دی بی 7.4 هست.

داستان فیلم: داستان درباره محمدو ولد الصلاحی بازگو می‌کند که توسط دولت ایالات متحده دستگیر شد و بدون اینکه محاکمه شود چندین سال زندانی بود. الصلاحی در راه آزادی از دو وکیل مدافع به نام‌های نانسی هالندر و تری دانکن و یک دادستان نظامی به نام ستوان استوارت کوچ کمک می‌گیرد و…

دانلود فیلم The Mauritanian 2021

ژانر: درام، هیجان انگیز

مدت زمان: 129 دقیقه


7. فیلم The Current War 2017

فیلم تاریخی جنگ جریان 2017 محصول مشترک کشورهای انگلیس، آمریکا و روسیه، ساخته شده در انگلیس به کارگردانی آلفونسو گومز رجون و نویسندگی مایکل میتینک هست. این فیلم 102 دقیقه ای که ژانر درام، زندگی نامه داره هنرمندانی مثل تام هالند، مایکل شنون، بندیکت کامبربچ، کاترین واترستون و نیکلاس هولت رو در خود داره و تونسته امتیاز 6.5 رو از کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: در مورد یکجنگ یا به عنوانی رقابت بین دو تن از برترین و نابغه ترین مخترعان جهان یعنی توماس ادیسون و جرج وستینگهاوس را در جنگ جریان ها به نمایش می گذارد که سعی در تغییر دادن تفکرات مردم درباره ی انرژی ، برق و سیستم الکتریکی دارند و می خواهند که برترین نیروی قرن جدید را به جهانیان نشان دهند. اما…

دانلود فیلم خارجی The Current War 2017

ژانر: زندگی نامه,درام,تاریخی

مدت زمان: 102 دقیقه


8. فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness 2022

فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی 2022 محصول کشور آمریکا هست که به کارگردانی سام ریمی در ژانر اکشن، ماجراجویی، فانتزی و به زبان انگلیسی در نروژ ساخته شده و نویسندگی این فیلم رو مایکل والدرون، استن لی و استیو دیتکو به عهده داشتن. در این فیلم 126 دقیقه ای شاهد درخشش ستاره هایی مثل بندیکت کامبربچ، ریچل مک آدامز و الیزابت اولسن خواهیم بود.

داستان فیلم: داستان فیلم دقیقا ادامه سری اول را به نمایش خواهد گذاشت جایی که حال شخص جدا شده از فرقه سعی می کند انتقام بگیرد انتقامی که…

دانلود فیلم خارجی Doctor Strange in the Multiverse of Madness 2022

ژانر: اکشن, ماجراجویی, فانتزی

مدت زمان: 126 دقیقه


9. فیلم Wreckers 2011

فیلم درام خرابکاران 2011 اثر دیکتینا هود فیلمساز بریتانیایی هست که در انگلیس و به زبان انگلیسی ساخته شده. این فیلم همچنین به اسم Разрушители شناخته میشه. در این فیلم 85 دقیقه ای شاهد هنرمایی کلر فوی، بندیکت کامبربچ و شان ایوانز هستیم. امتیاز این فیلم در سایت ای ام دی بی 5.8 هست.

داستان فیلم: در مورد زوجی خوشبخت به نام دیو و داون (با بازی بندیکت کامبربچ و کلر فوی) است که برای شروع یک زندگی تازه به روستای دوران کودکی دیو نقل مکان میکنند. اما با برگشتن برادر دیو به نام نیک (با بازی شان اونز) از خدمت در ارتش، رازهایی از گذشته فاش میشود که…

دانلود فیلم خارجی Wreckers 2011

ژانر: درام

مدت زمان: 85 دقیقه


10. فیلم Third Star 2010

فیلم درام سومین ستاره 2010 محصول کشور انگلستان هست که در ولز در 92 دقیقه و به زبان انگلیسی ساخته شده. این فیلم اثر فیلمساز استرالیایی هتی دالتون هست و در اون ستاره هایی مثل تام برک، بندیکت کامبربچ و جی جی فیلد به ایفای نقش پرداختن و تونستن امتیاز 7.3 رو از بیش از 7 هزار کاربر سایت ای ام دی بی دریافت کنن.

داستان فیلم: داستان در مورد فردی به نام جیمز (با بازی بندیکت کامبربچ) است که همراه با 3 نفر از بهترین دوستان خود سفری غیر معقول به منطقه ساحلی بارافوندل واقع در غرب ولز را آغاز میکند. آن‌ها در طول سفر خود شاهد ماجراجویی‌های خنده‌دار و چالش فراوانی بوده و…

دانلود فیلم خارجی Third Star 2010

ژانر: درام

مدت زمان: 92 دقیقه


امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید، اگر شما هم فیلم های از بندیکت کامبربچ رو دیدید و توی این لیست نیست توی کامنت ها به ما معرفی کنید. و در ادامه برای دانلود تمام فیلم های Benedict Cumberbatch اینجا کلیک کنید. ممنون از اینکه با جهش تی وی همراه هست.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ayda
Ayda
1 سال قبل

عالی ^…^