logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

پرفروش ترین فیلم های 2021

در این پست 10 فیلم معروف رو به شما معرفی میکنم که پرفروش ترین و پولسازترین فیلم های سال 2021 هستند

برای مشاهده به ادامه پست برید

پرفروش ترین فیلم های 2021

 

در این مقاله پرفروش ترین فیلم های سال 2021 رو تا به امروز بهتون معرفی میکنیم. علیرغم اثرات طولانی مدت همه گیری ویروس کرونا، بیننده ها همچنان به تماشای جدیدترین فیلم ها در سینما ها میرن و اخرین فیلم های ترند سینما رو دنبال در حالی که بعضی از هنرمند ها و کارگردان ها و عوامل سینما کم کار تر شدن در عوض خیلی افراد دیگه در این زمینه فعالیت خودشون رو بیشتر کردن.

اگرچه سال 2021 فعلا تموم نشده ولی این فیلم ها باعث شدن در این سال از بقیه سال ها درامد بیشتری تولید بشه. با جهش تی وی همراه باشید و در ادامه توی کامنت ها به فیلم های این چنین رو که توی این پست نیست به ما معرفی کنید.

1. فیلم F9 2021 ( سریع و خشن 9 )

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی F9: The Fast Saga، اسم فیلمی اکشن و هیجانی که در سال 2021 به کارگردانی جاستین لین در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. مدت زمان این فیلم دو ساعت و بیست و سه دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره.

بعد از اتفاقات سرنوشت خشمگین 2017، اکنون دومنیک تورتو به همراه گروهش؛ باید با برادر کوچکتر دومنیک که یک قاتل حرفه‌ای و در حال همکاری با سایفر است، رو برو شوند و…

دانلود فیلم F9 2021 با زیرنویس چسبیده

ژانر: جنایی، اکشن ، هیجانی

مدت زمان: دو ساعت و 23 دقیقه

 

2. فیلم Demon Slayer the Movie: Mugen Train 

انیمیشن سینمایی جذاب و دیدنی Demon Slayer: Mugen Train، اسم انیمه ای اکشن که در سال 2020 به کارگردانی هارو سوتوزاکی در کشور ژاپن به زبان ژاپنی ساخته و تولید شد و در سال 2021 به صورت رسمی اکران و منتشر شده. مدت زمان این انیمه یک ساعت و پنجاه و هفت دقیقه هست که در دسته انیمه های طولانی قرار میگیره.
داستان ادامه‌ی انیمه 26 قسمتی اهریمن کش است تانجیرو کمادو، با اینوسوکه هاشیبیرا، پسری بزرگ شده توسط گراز که سر گراز می پوشد و زنیتسو آگاتسوما پسری ترسیده که قدرت واقعی خود را هنگام خواب نشان می دهد و درادامه….

دانلود فیلم Demon Slayer the Movie: Mugen Train 2020 زیرنویس چسبیده

ژانر: اکشن ، ماجراجویی ، انیمیشن

مدت زمان: یک ساعت و 57 دقیقه

 

3. فیلم A Quiet Place Part II 2020 ( یک مکان ساکت 2 )

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی A Quiet Place Part II، اسم فیلمی درام و ترسناک که در سال 2020 به کارگردانی جان کراسینسکی در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده و در سال 2021 به صورت رسمی اکران و منتشر شده. فیلم نامه این سینماییی توسط نویسنده های مشهوری به اسم های جان کراسینسکی و برایان وودز نوشته شده.
داستان درباره خانواده ابوت پس از ماجراهای وحشتناک داخل خانه، حالا باید با وحشت دنیای بیرون روبرو شوند و در سکوت برای بقا بجنگند. آنان پا به دنیای ناشناخته‌ها می‌گذارند و خیلی زود می‌فهمند موجوداتی که با صوت شکار خود را می‌یابند، تنها تهدید پیش رویشان نیستند.

دانلود فیلم A Quiet Place Part II 2020 دوبله فارسی

ژانر: درام، ترسناک، علمی تخیلی

مدت زمان: یک ساعت و 37 دقیقه

 

4. فیلم Black Widow 2021 ( بیوه سیاه )

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی Black Widow، اسم فیلمی اکشن که در سال 2021 به کارگردانی کیت شورتلند در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های مشهوری به اسم های اریک پیرسون ، ند بنسون و جک شفر نوشته شده است. مدت زمان این سینمایی 133 دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره.
داستان درمورد وقایع فیلم سینمایی جنگ داخلی ناتاشا رومانوف در پی نافرمانی از توافقنامه‌ی سوکوویا و کمک به استیو راجرز تنها شده و تحت تعقیب می باشد و…

دانلود فیلم Black Widow 2021 با زیرنویس چسبیده

ژانر: اکشن، ماجراجویی ، علمی تخیلی

مدت زمان: دو ساعت و 14 دقیقه

 

5. انیمیشن Raya and the Last Dragon 2021 

انیمیشن سینمایی جذاب و دیدنی Raya and the Last Dragon، اسم فیلمی اکشن که در سال 2021 به کارگردانی دان هال و کارلوس لوپز استرادا در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. این انیمیشن تونسته رتبه 7.4 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.
داستان در قلمرو شناخته شده به عنوان لوماندرا، یک زمین تصور مجدد که در یک تمدن باستانی سکونت داشته است ، یک جنگجو به نام رایا مصمم است تا آخرین اژدها را پیدا کند و درادامه…

دانلود فیلم Raya and the Last Dragon 2021 دوبله فارسی

ژانر: انیمیشن ، اکشن، ماجراجویی

مدت زمان: یک ساعت و 47 دقیقه

 

6. فیلم Wrath of Man 2021 ( مرد خشن )

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی Wrath of Man، اسم فیلمی اکشن که در سال 2021 به کارگردانی گای ریچی در کشور های انگلیس و امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. این سینمایی در تاریخ 7 May سال 2021 (جمعه 17 اردیبهشت 1400) به صورت رسمی اکران و منتشر شده. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های معروفی به اسم های Éric Besnard و Nicolas Boukhrief نوشته شده. مدت زمان این فیلم یک ستاعت و پنجاه و هشت دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره.
داستان درباره‌ی مردی سرد و رازآلود شناخته‌شده با نام H است که در کمپانی حمل پول کار می‌کند و موظف است هر هفته صدها میلیون دلار را در لس آنجلس با ماشین حمل کند.

دانلود فیلم Wrath of Man 2021 دوبله فارسی

ژانر: اکشن ، هیجانی

مدت زمان: یک ساعت و 59 دقیقه

 

7. فیلم Mortal Kombat 2021 ( مورتال کامبت )

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی Mortal Kombat، اسم فیلمی اکشن و فانتزی که در سال 2021 به کارگردانی سیمون مک کوئید در کشور های امریکا و استرالیا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. این سینمایی تونسته رتبه 6.1 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های معروفی به اسم های گرگ روسو و دیو کالاهام نوشته شده.
در خلاصه داستان فیلم آمده است که مسابقات هنر های رزمی در حال راه اندازی است و قهرمانان از هر جای دنیا برای شرکت اقدام کرده اند. آنها اول باید…

دانلود فیلم Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی

ژانر: اکشن ، فانتزی ، ماجراجویی

مدت زمان: یک ساعت و 50 دقیقه

 

8. فیلم Nobody 2021 ( هیچکس )

این فیلم سینمایی خفن که در ژانر اکشن، درام و جنایی قرار داره در سال 2021 به کارگردانی ایلیا نایشولر در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده مشهوری به اسم درک کلستاد نوشته شده. این سینمایی تونسته رتبه 7.4 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.
داستان درباره یک نظاره گر که برای کمک به زنی که توسط گروهی از مردان مورد آزار و اذیت قرار می گیرد ، مداخله می کند ، هدف یک ارباب کینه توز مواد مخدر قرار می گیرد.

دانلود فیلم Nobody 2021 دوبله فارسی

ژانر: درام ، اکشن ، جنایی

مدت زمان: یک ساعت و 32 دقیقه

 

9. فیلم Hitman’s Wife’s Bodyguard 2021

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی Hitman’s Wife’s Bodyguard، اسم فیلمی اکشن که در سال 2021 به کارگردانی پاتریک هیوز در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های مشهوری و کاربلدی به اسم های فیلیپ مورفی و براندون مورفی نوشته شده. این سینمایی جذاب و پرطرفدار تونسته رتبه 6.1 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.
داستان درباره مایکل برایس قرار است دوباره از داشتن محافظ و صلح با آن منصرف شود ، تا اینکه سونیا کینکاید او را پیدا کند و از او کمک بخواهد. او پس از آنکه توسط اوباش گرفته شد ، برای بهبودی شوهرش ، داریوش ، به کمک او نیاز دارد. پس از بازگرداندن وی ، آنها توسط مأمور اینترپل بابی اونیل گرفتار می شوند ، که به کمک آنها برای یافتن یک مغز متفکر تروریست به نام ارسطو پاپادوپولوس ، که می خواهد شبکه برق و زیرساخت های اروپا را از بین ببرد ، احتیاج دارد و…

دانلود فیلم Hitman’s Wife’s Bodyguard 2021 با زیرنویس چسبیده

ژانر: اکشن ، جنایی ، کمدی

مدت زمان: یک ساعت و 40 دقیقه

10. فیلم Godzilla vs. Kong 2021 ( گودزیلا علیه کنگ )

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی Godzilla vs. Kong، اسم فیلمی علمی تخیلی و اکشن که در سال 2021 به کارگردانی آدام وینگارد در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. فیلم نامه این سینمایی خفن توسط نویسنده های مشهوری به اسم های مایکل داغری و زک شیلدز نوشته شده. این سینمایی تونسته رتبه 6.4 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.
داستان فیلم در ادامه اتفاقات قسمت قبل است، حالا گودزیلا و کونگ بر سر قلمروی خود با هم درگیر شده و انسان ها هم مانند قبل سعی در حفاظت از خود را دارند و…

دانلود فیلم Godzilla vs. Kong 2021 با زیرنویس چسبیده

ژانر: اکشن ، هیجانی ، علمی تخیلی

مدت زمان: یک ساعت و 53 دقیقه

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نمیگم
نمیگم
2 سال قبل

پس مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست چی؟