logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

دانلود برنامه رئالیتی شو دست به مهره

دانلود سریال  دست به مهره با لینک مستقیم

دانلود سریال دست به مهره با کیفیت بالا

قسمت 04 از فصل سوم اضافه شد

ژانر:کمدی, خانوادگی

محصول کشور: ایران

شبکه: خانگی

سال های پخش: 1402

وضعیت: در حال پخش

رده سنی: بالای 13 سال

ستارگان :علیرضا خمسه، غلامرضا نیکخواه، امیرحسین رستمی، علی اوجی، سیاوش چراغی و ‌پورهومن برق نورد

داستان برنامه دست به مهره

سریال ریلیتی شو دست به مهره ما را با بازی های جذاب چهره‌های معروف و محبوب همراه می کند و فضای مفرح و خنده‌دار رقابت آن‌ها با یکدیگر را در قالب برنامه‌ای هیجان‌انگیز به تصویر می‌کشد.

درباره برنامه دست به مهره

برنامه دست به مهره محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی امید سهرابی و تهیه کنندگی صادق و مهدی یاری، در این برنامه اشکان خطیبی به عنوان مجری در این رئالیتی شو حضور خواهد یافت و هدایت این برنامه را بر عهده گرفته است.این بازیگر و مجری که در اواخر سال 1401 برای همیشه ایران را ترک کرد و به اسگانیا مهاجرت نمود این روزها قرار است که بعد از آخرین حضور موفق خود در شبکه نمایش خانگی، که توانست با ایفای نقش در سریال جذاب خاتون بار دیگر کلاس بازیگری خود را به رخ بکشد، اینبار با یک سبک جدید وارد شبکه نمایش خانگی شود و آن هم هدایت یک برنامه گفتگو محور و رئالیتی شو می باشد.

 

خطیبی با حضور در دست به مهره دومین تجربه خود را در شبکه نمایش خانگی پشت سر میگذارد. البته او در برنامه های مختلفی هم چون مهمونی، شام ایرانی و… که در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است به عنوان مهمان حضور داشته است اما اینبار قرار است که نه به عنوان مهمان بلکه مجری یک برنامه در شبکه نمایش خانگی هدایت یک رئالیتی شو را نیز انجام دهد. خطیبی پیش از این نیز سابقه اجرا های موفقی را در کارمامه خود داشته است که از مهمترین آنها میشود به بهارستان ویژه نوروز 93 و پنج ستاره نیز اشاره کرد.

چه بازیگرانی در رئالیتی شو دست به مهره حضور دارند؟

این روزها پای ثابت برنامه های کمدی، و رئالیتی شو چند بازیگر خاص دارد که از مهمترین آنها میشود به علی اوجی،غلامرضا نیکخواه، هومن برق نورد و امیرحسین رستمی اشاره کرد که در این برنامه نیز همانند دیگر برنامه های با سبک و سیاق تاک شو و رئالیتی شو این بازیگران همیشه پای ثابت مهمانان هستند. البته همین بازیگران و مهمانان تکراری باعث شده است که دیگر اینگونه برنامه های برای مخاطب جذابیت خاصی را نداشته باشد. چرا که تمامی این بازیگران نام برده در بیش از 90 درصد رئالیتی شو های پخش شده در شبکه نمایش خانگی حضور داشته اند.

 

همین دلیل کافی است که تماشاگر پس از دیدن و شندین نام مهمانان دیگر تمایلی به تماشای اینگونه برنامه ها نداشته باشند. رئالیتی شوها چند سالی است که راه خود را در شبکه نمایش خانگی پیدا کرده است و هراز چندگاهی کارگردانان مختلف با یک برنامه جدید و البته مهمانان تکراری یک برنامه را تولید و در شبکه نمایش خانگی منتشر می نمایند.

البته باید دید که برنامه دست به مهره با اجرای اشکان خطیبی میتواند این روزها که قرار است به عنوان یک ویژه برنامه نوروزی در شبکه نمایش خانگی منتشر شود برای مخاطب جذاب باشد یا خیر… البته با وجود اینکه بیش از نیمی از بازیگران این مجموعه که در رئالیتی شو های دیگر نیز حضور داشته اند و اشباع شدن سبک و اکت های آنها برای تماشاگران پیش از انتشار هم قابل پیش بینی است که این برنامه هم قرار است که همانند دیگر برنامه ها صرفا جهت پرکردن وقت ببینده وارد شبکه نمایش خانگی گردد و جذابیتی برای آنها نخواهد داشت.

دانلود برنامه دست به مهره

لینک های دانلود

فصل 1

قسمت 01 | قسمت 02 | قسمت 03 | قسمت 04

فصل 2

قسمت 01 | قسمت 02 | قسمت 03 | قسمت 04

فصل 3

قسمت 01 | قسمت 02 | قسمت 03 | قسمت 04

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها