logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

دانلود سریال سیاه چاله

دانلود سریال سیاه چاله با لینک مستقیم

دانلود سریال سیاه چاله با کیفیت بالا

قسمت 11 از فصل اول اضافه شد

ژانر: کمدی

محصول کشور: ایران

مدت زمان: 60 دقیقه

سال های پخش: 1402

وضعیت: در حال پخش

رده سنی: بالای 13 سال

کارگردان:  حسین نمازی

بازیگران : حسن پورشیرازی، الناز حبیبی، مهران احمدی

داستان سریال سیاه چاله

سریال سیاه چاله داستان از این قرار است که همه چیز از خط لوله نفت، در یک خانه قدیمی شروع می شود. اعضای خانه وقتی متوجه می شوند که لوله نفت اصلی از زیرزمین خانه شان رد می شود تصمیم به فروش و درامدزایی از طریق نفت می کنند.

درباره سریال سیاه چاله

سریال ایرانی سیاه چاله محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید خانی، سریال جدید سیاه چاله دومین تجربه کارگردانی نمازی در زمینه تولید یک سریال می باشد او که پیش از این نیز سریال های خود در در شبکه های تلویزیونی صدا و سیمای ایران نیز منتشر نموده بود، مدتی است که از این مرحله فاصله گرفته و سریال جدیدی را برای تلویزیون کارگردانی نمی کند و ترجیح داده است که فیلم و سریال های خود را در سینما و شبکه نمایش خانگی منتشر نماید. حسین نمازی که اکثر ساخته هایش در ژانر کمدی و عاشقانه نیز بوده است سال گذشته با فیلم سینمایی شادروان توانست فروش خوبی را در گیشه سینمای ایران نیز به دست آورد.

حال پس از انتشار آخرین ساخته خود در سینما و استقبال خوب تماشاگران از فیلم شادروان، حسین نمازی قرار است که در سال 1402 اولین سریال کمدی شبکه نمایش خانگی را وارد بازار نماید که انتظار میرود همانند دیگر ساخته های این کارگردان با استقبال خوب تماشاگران نیز مواجه گردد.حسین نمازی در رزومه کاری خود فیلم و سریال های اندکی را کارگردانی کرده است اما در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی جوایز متعددی نیز به دست آورده است. یکی از ویژگی های فیلم و سریال های این کارگردان این است در تمامی ساخته هایش از فیلمنامه کس دیگری استفاده ننموده است و همیشه نگارش فیلمنامه را خود او بر عهده داشته است که این را میشود یکی از خصلت ها و ویژگی های خوب این کارگردان به شمار برد..

این مسئله نیز در سریال جدید سیاه چاله تکرار شده است و حسین نمازی نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته است.سریال سیاه چاه نیز قرار است که از اواسط بهار 1402 در شبکه نمایش خانگی منتشر گردد و حسین نمازی به همراه سعید خانی کارگردانی و تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده خواهند داشت.

بازیگران سریال سیاه چاله
در سریال جدید سیاه چاله به نویسندگی حسین خانی سعی شده است که از بازیگرانی استفاده شود که همگی در ژانر کمدی فعالیت های زیادی را داشته و در نزد مخاطب دارای محبوبیت بیشماری نیز باشند. البته حسین نمازی همیشه در فیلم و سریال های خود از هنرپیشگان مطرح سینما و تلویزیون استفاده نموده است و در فیلم و سریال های او بازیگران تازه کار و جویای نام کمتر به چشم می آید و یکی از دلایل موفقیت ساخته های او را میتوان استفاده از بازیگران مجرب و حرفه ای سینما نام برد.

در این سریال هنرپیشگانی چون حسن پورشیرازی، الناز حبیبی، مهران احمدی، بهرنگ علوی، هدایت هاشمی، عباس جمشیدی‌فر، شهره سلطانی، ژاله صامتی، مجید نوروزی و غلامرضا نیکخواه به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

حال باید دید سر پر ستاره کمدی و جدید حسین نمازی که قرار است به عنوان اولین محصول شبکه نمایش خانگی در سال 1402 منتشر گردید مورد استقبال تماشاگران نیز قرار خواهد گرفت یا خیر… داستان سریال که در ژانر کمدی می باشد در نوع خود جالب و یک خانواده را به تصویر می کشد که به یکباره متوجه میشوند قرار است که به یک منبع بزرگ نفتی نیز دست یابند و زندگی آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. طبق اعلام تیم سازنده این سریال فصل اول آن شامل 15 قسمت 50 دقیقه ای نیز می باشد.

سریال سیاه چاله چند قسمت است؟
طبق اعلام تیم سازنده سریال سیاهچاله این سریال قرار است که فصل اول آن نیز شامل 15 قسمت باشد و هنوز مشخص نیست که این تعداد در تدوین و تولید کم یا زیاد خواهد شد یا خیر اما انتظار میرود این سریال در 15 هفته در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر گردد.

تاریخ پخش سریال سیاه چاله
سیاه چاله جدیدترین ساخته حسین نمازی در شبکه نمایش خانگی قرار است که از تاریخ 1 اردیبهشت ماه 1402 در شبکه نمایش خانگی منتشر گردید و هر هفته روزهای جمعه ساعت 12 قسمت جدید این مجموعه نیز منتشر خواهد شد

دانلود سریال سیاه چاله

لینک های دانلود

فصل 1

قسمت 01 | قسمت 02 | قسمت 03 | قسمت 04

قسمت 05 | قسمت 06 | قسمت 07 | قسمت 08

قسمت 09 | قسمت 10 | قسمت 11

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها