logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

دانلود فیلم خروج

دانلود فیلم خروج با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی خروج

کیفیت 1080p و 720p و 480p اضافه شد

دانلود فیلم خروج

IMDb 4.9/10 از 287 رای

ژانر: درام

محصول کشور: ایران

مدت زمان: دو ساعت و 3 دقیقه

رده سنی: بالای 13 سال

کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا

ستارگان: فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی

داستان فیلم خروج

فیلم خروج محصول ۱۳۹۸ ایران به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا است. این فیلم داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیه سد آب شور به اشتباه آب را روانه زمین های کشاورزی آنها می کند و باعث خرابی تمامی محصولات آنها می گردد و….

درباره فیلم خروج

فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه، رامین پورایمان، محسن صادقی نسب، آتش تقی پور، اکبر رحمتی , حمید ابراهیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود فیلم خروج

توضیحات فیلم در ویکی پدیا

خروج یک فیلم محصول ۱۳۹۸ در ایران به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا است. این فیلم با تصمیم عوامل، به عنوان اولین فیلم به صورت آنلاین از تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ اکران شد.

ورود به ویکی پدیا

فیلم خروج

شکل گیری ایده تولید فیلم خروج

ابراهیم حاتمی‌کیا پس از ساخت گزارش یک جشن (۱۳۸۹)، ایدهٔ ساخت فیلمی با مضمون «اعتراض مردمی به حاکمان» را در سر داشت. اما در طول یک دهه، داستان مناسبی برای این ایده پیدا نکرده بود تا این که در دی‌ماه ۱۳۹۷ به طرح دلخواهش دست پیدا کرد. طی این یک دهه، او مدام روی طرح کار کرده بود؛ پس از این که گروه تحقیق دربارهٔ یک طرح جذاب مستند به نتیجه‌ای نرسیدند، به سراغ ایده‌های تاریخی نیز رفتند. در این سال‌ها، گفتگوهایی با جامعه‌شناسان معترض و فعالان سیاسی چپ و راست نیز انجام شد تا زمینه‌های اعتراض هم مشخص شود. در کنار این اقدامات، چند فیلم‌نامه‌نویس جوان نیز به مجموعه اضافه شدند؛ اما هیچ کدام از طرح‌های پیشنهادی مورد تأیید حاتمی‌کیا قرار نگرفت.

دانلود خروج

پیش تولید فیلم خروج

پاییز ۱۳۹۷، یکی از اعضای گروه، فایلی صوتی را برای حاتمی‌کیا فرستاد که شرح یک اتفاق در یک شهر کوچک ایران بود و این ماجرا مورد توجه حاتمی‌کیا قرار گرفت. گروه او، تحقیق روی ماجرا را از همان زمان شروع کردند و با بیش از ۳۰ نفر از افراد مرتبط با آن واقعه مصاحبه کردند. سرانجام حاتمی‌کیا نگارش فیلم‌نامهٔ خروج را در زمستان ۱۳۹۷ آغاز کرد.

خروج

تولید فیلم خروج

فیلم‌برداری خروج از یکی از روستاهای شهرستان گچساران شروع شده و در قم به پایان رسید. ویژگی متمایز مراحل تولید خروج در مقایسه با فیلم‌های دیگر حاتمی‌کیا، در شیوهٔ انتخاب بازیگران است. بازیگران این فیلم از بین افرادی انتخاب شده‌اند که طی سال‌های منتهی به تولید خروج، کمتر روی پرده سینما دیده شده بودند. سن و سال حدود ۱۲ نفر از این بازیگران، حداقل بالای ۶۰ سال بود. از طرفی، یکی از اجزای اصلی این فیلم، تراکتورسواری بود که چالش استفاده از تراکتور در گرمای بالای ۵۰ درجه و رطوبت بالا برای این بازیگران مسن، فیلم سختی به وجود آورد. یکی دیگر از مشکلات ساخت فیلم، عدم اجازهٔ ضبط صحنه‌های مربوط به حرم فاطمه معصومه بود و گروه تولید مجبور به تغییر لوکیشن شد. از نظر صداگذاری، خروج یک فیلم پر از صداست .چون در آن تراکتور، کامیون و جاده وجود دارد که فضاهای صوتی زیادی ایجاد می‌کنند؛ بنابراین در فضاسازی‌های فیلم، سکوت‌هایی نیز حاکم می‌شود تا ذهن بیننده، در کل مدت نمایش فیلم، آزار نبیند. خروج دارای ۴۸۰ نما است و بیش از ۵۰ دقیقه از مدت زمان فیلم دارای جلوه‌های بصری است. کار جلوه‌های بصری، از ۱۵ آبان با حضور ۱۵ کارشناس آغاز شد و در ۵ دی به پایان رسید.

دانلود فیلم خروج

موسیقی متن فیلم خروج

موسیقی متن فیلم ساختهٔ کارن همایون‌فر است که پیش از این فیلم، با حاتمی‌کیا در ساخت مجموعه تلویزیونی حلقه سبز (۱۳۸۵–۱۳۸۴) و فیلم‌های بادیگارد (۱۳۹۴) و به وقت شام (۱۳۹۶) همکاری کرده بود. به گفتهٔ محمد عنبرسوز، آن‌چه در خروج به شدت توجه‌ها را جلب می‌کند، موسیقیِ درجهٔ یک و حماسی همایون‌فر است که کاملاً روی اثر نشسته و کمک شایانی به جذابیت روایت کرده‌است.

دانلود فیلم خروج

آمار فروش و تعداد بیننده فیلم خروج

باتوجه به گزارش فیلیمو و نماوا فیلم سینمایی خروج حالا در اکران آنلاین، یک میلیارد تومان فروخته است. اکران فیلم سینمایی «خروج» از چهار روز پیش آغاز شده است. بنابر گزارش‌ها، ۸۴ هزار و چهارصد بلیط برای اکران فیلم سینمایی «خروج» به فروش رفته است. با توجه به دسترسی شش ساعته به فیلم برای خریداران، امکان تماشای خانگی با خرید یک بلیط و اینکه در شبکه نمایش خانگی هر بلیط با ۲.۵ بیننده برابر است، مجموع مخاطبین فیلم سینمایی «خروج» ۲۱۱ هزار نفر برآورد شده است.

عوامل فیلم خروج

نویسنده: ابراهیم حاتمی کیا، مجری طرح و مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، بازیگردان و سرپرست گروه برنامه ریزی و کارگردانی: علیرضا صالحی، مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، صداگذار: علیرضا علویان، چهره پرداز: مهرداد میرکیانی، تدوین: عماد خدابخش، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، جلوه های ویژه بصری: محمد برادران، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح صحنه: مجید علی اسلام، عکاس: سجاد ایمانی، مدیر تدارکات: حیدرضا سرپیران.

بازیگران فیلم خروج

فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، مهدی فقیه، سام قریبیان، محمد فیلی، آتش تقی پور، اکبر رحمتی، کامبیز دیرباز، رامین پور ایمان و محسن صادقی نسب

تماشای تریلر

دانلود فیلم خروج

لینک های دانلود

پشتیبانی

در صورت نیاز از طریق یکی از روش های زیر با پشتیبانی تماس بگیرید

ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir

ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help

ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09218121989

دسترسی به همه کیفیت ها

قیمت: 10000 تومان

لینک خرید


دانلود با کیفیت BluRay و حجم 6.2 گیگابایت

قیمت: 6000 تومان

لینک خرید


دانلود با کیفیت HQ 1080p و حجم 3.3 گیگابایت

قیمت: 6000 تومان

لینک خرید


دانلود با کیفیت 1080p و حجم 1.8 گیگابایت

قیمت: 5500 تومان

لینک خرید


دانلود با کیفیت 720p و حجم 918 مگابایت

قیمت: 5200 تومان

لینک خرید


دانلود با کیفیت 480p و حجم 543 مگابایت

قیمت: 5100 تومان

لینک خرید

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها