logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Beverly Hills Cop: Axel F 2024

دانلود فیلم Beverly Hills Cop: Axel F 2024

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود فیلم The Watchers 2024

دانلود فیلم The Watchers 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

دانلود فیلم Polaris 2016

دانلود فیلم Polaris 2016

دانلود رایگان فیلم پولاریس با لینک مستقیم

کیفیت 480p و 720p و 1080p اضافه شد

دانلود فیلم Polaris 2016

IMDb 6.6/10 از 110 رای

ژانر: درام

محصول کشور: آمریکا

مدت زمان: 90 دقیقه

رده سنی: N/A

کارگردان: Soudabeh Moradian

ستارگان: Alicja Bachleda, Bahram Radan, Coby Ryan McLaughlin

داستان فیلم Polaris

فیلم پولاریس داستان در مورد یک عکاس جنگ که از نظر روانی آسیب دیده است در یک مبارزه ناامیدانه با همسرش (بهرام رادان) قرار گرفته تا از اسرار خود محافظت کند و از بازگشت اجتناب ناپذیر خود به خاورمیانه فرار کند.

درباره پولاریس

فیلم پولاریس محصول سال 1394 کشور ایران و آمریکا به کارگردانی سودابه مرادیان و نویسندگی داستان و فیلمنامه سودابه مرادیان، نغمه ثمینی که به صورت مشترکا نویسندگی و نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را بر عهده داشته اند.این فیلم هشتمین تجربه کارگردانی سودابه مرادیان می باشد که در سال 1393 فیلمبرداری آغاز شد و در نهایت با گذشت بیش از 5 ماه تصویر برداری آن به اتمام رسید. این فیلم که محصول مشترک کشور های ایران و آمریکا می باشد با سرمایه گذاری استدیو های Cinematic Artistry و Sahara Pictures ساخته و به پخش رسیده است.

سودابه مرادیان که علاوه بر کارگردانی نویسندگی و نگارش فیلمنامه پولاریس را بر عهده دارد بعد از ساخت این فیلم، فیلم جدید دیگری را کارگردانی نکرده است. این کارگردان مقیم آمریکا که بیشتر فیلم هایش با موضوع اجتماعی و درام می باشد در پولاریس که نویسندگی داستان را نیز هم بر عهده داشته است باز هم به یک موضوع خانوادگی و ملودارم می پردازد که توانست با این فیلمنامه خود موفقیت های بیشماری را در جشنواره های مختلف به دست آورد.

پولاریس با حضور در جشنواره های مختلف پیش از اکران سراسری خود توانست در جشنواره لس آنجلس جایزه بهترین فیلم این جشنواره را به خود اختصاص دهد همچنین بعد از ان با حضور در جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا توانست نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش زن را دریافت نماید.پولاریس همچنین از طرف موسسه ساندنس و انجمن زنان در امریکا نشان ریفریم سال 2020 را دریافت کرد.

اکران جهانی آخرین ساخته سودابه مرادیان را کمپانی Cinelibre بر عهده داشت که به عنوان یک فیلم ایرانی در کشور های مختلفی اعم از سوئیس، کانادا و دیگر کشور ها به اکران درامد اما این فیلم با توجه به موفقیت های خوبی که در جشنواره های بین المللی به دست اورد بود نتوانست یک اکران همگانی و سراسری خوب را برای خود رقم زند. فیلم پولاریس که توسط کمپانی Cinelibre اکران میشود در مدت زمانی کوتاهی کمتر از 20 روز در کشور های مختلف اکران شد و هرگز نتوانست فروش قابل توجهی را نیز به دست آورد که یک شکست برای این فیلم نیز محسوب میشد.

اما حواشی اکران فیلم Polaris 2016 به نویسندگی سودابه مرادیان، نغمه ثمینی تنها تور جهانی ختم نشد چرا که این فیلم در آذرماه 1397 در سینماهای ایران به اکران عمومی رسید اما باز هم با توجه به داشتن سانس ها و سینماهای محدود در ایران با استقبال خوبی از سمت تماشاگران مواجه نشد و در مجموع نتوانست فروش قابل توجه ای را به دست آورد با اینکه این فیلم در جشنوار های مختلف افتخارات متعددی را به دست آورده بود یک اکران ضعیف از تیم سازنده باعث شد تمامی جوایز و افتخارات آن زیر سوال رود.

اما پس از گذشت بیش از 7 سال از ساخت فیلم و رواج اکران آنلاین، مجددا پولاریس در تاریخ 26 آذرماه 1401 به صورت اینترنتی به اکران رسید که باید دید آیا فیلمی که بیش از 7 سال از ساخت آن گذشته است میتواند در اکران مجدد خود موفق باشد؟که این امر بعید به نظر میرسد چرا تمامی فیلم هایی که در زمان خود به اکران نرسیده است با اکران مجدد نیز نمیتوانند تماشاگر را مجددا به خود جذب نمایند. پولاریس قرار است که بعد از اکران آنلاین خود در ایران در اواخر سال 1401 در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر گردد.

دانلود فیلم خارجی Polaris 2016

لینک های دانلود


اشتراکی

کیفیت : 480p | 720p | 1080p | 1080p HQ


تمام کیفیت ها

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها