logo

محبوب ترین ها

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

دانلود انیمیشن IF 2024

دانلود انیمیشن IF 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

سریال هایی که حتما باید دید

تو این پست قراره بهترین سریال هایی که هر کسی باید ببینه رو به شما معرفی کنیم.

سریال هایی که حتما باید دید

با ما همراه باشین با لیستی پر بار از بهترین سریال های تاریخ که میتونه سال ها شمارو سرگرم کنه.

برای مشاهده به ادامه پست برید


1. سریال Dark

سریال دارک یکی از سریال های پر سر و صدای سال های اخیر هست که سال 2017 از Netflix منتشر شد. کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه پیچیده این سریال جذاب رو دو کارگردان حرفه ای و مشهور به نام های باران بو اودار و جانتی فریس به عهده داشتن. از ستاره های درخشان این فیلم میتونیم به لوئیس هافمن، کارولین آیشهورن، لیزا ویکاری و… اشاره کنیم. فیلمبرداری سکانس های این سریال در اطراف غار تک شاخ، شارزفلد، آلمان انجام شده. این فیلم تونسته امتیاز 8.7 رو در سایت معروف imdb کسب کنه.

داستان سریال: «تاریکی» سریالی در ژانر علمی تخیلی و محصول آلمان است که توسط باران بو اودار و یانتیه فریز در سال 2017 ساخت آن آغاز شد. داستان در شهر تخیلی داخل آلمان اتفاق می افتد و درباره ناپدید شدن یک کودک است که اسرار و پیوندهایی پنهان بین چهار خانواده فرنگی را افشا می کند و پرده از رازی شیطانی بر میدارد. «تاریکی» پیامدهای وجودی زمان و تأثیرات آن بر طبیعت انسان را بررسی می کند.

سریال Dark

ژانر: جنایی ، درام ، علمی تخیلی

مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه


2. سریال Fringe

سریال Fringe محصول مشترک دو کشور کانادا و آمریکا هست که از سال 2008 شروع به پخش شد و در سال 2013 پایان یافت. آنا تورو، جوشوا جکسون و جان نوبل از جمله بازیگران این سریال جذاب هستن که به کارگردانی تیمی متشکل از سه کارگردان به نام های جی.جی. آبرامز، الکس کورتزمن و رابرتو اورسی ساخته شده. ژانرهای این سریال شامل درام، علمی و تخیلی، معمایی و هیجان انگیز هست که به زبان انگلیسی ساخته شده.

داستان سریال: داستان سریال فرینج ، در مورد یک مامور زن FBI است که مجبور شده با یک دانشمند و پسرش همکاری کند، تا در مورد جنایت های پیچیده ای که ظاهرا مسائل ماورای طبیعی در پشت آن‌هاست تحقیق کنند…

سریال Fringe

ژانر: درام – علمی و تخیلی – معمایی – هیجان انگیز

مدت زمان هر قسمت: 46 دقیقه


3. سریال Friends

سریال جذاب فرندز واقعا نیازی به معرفی نداره. احتمالا اگه برای یادگیری زبان دنبال سریال باشین اولین پیشنهاد فرندز خواهد بود ولی این سریال فوق العاده جذاب رو حتی اگر قصد یادگیری زبان ندارین هم از دست ندین. دیوید کرین و مارتا کافمن دو کارگردان این سریال هستن که ادمین از همین تریبون ازشون برای خلق این اثر ماندگار تشکر میکنه. جنیفر آنیستون کورتنی کاکس لیزا کودرو هم سه ستاره خانم هستن که به هنرمندی در این سریال پرداختن. امتیاز کسب شده در سایت معروف آی ام دی بی هم  8.9 از یک میلیون بیننده.

داستان سریال: زندگی شخصی و حرفه ای شش دوست بیست تا سی و چند ساله ساکن منهتن را دنبال می کند.

سریال Friends

ژانر: عاشقانه – کمدی

مدت زمان: 22 دقیقه


4. سریال The Leftovers

سریال باقی مانده ها محصول سال 2014 در ملبورن استرالیا فیلمبرداری شد. این سریال محصول کشور آمریکاست و توسط دیمون لیندلوف و تام پروتا نوشته و سپس کارگردانی شده. امتیاز 8.3 رو از بیش از صدهزار بیننده کسب کرده و بر اساس کتابی به همین اسم نوشته شده. جاستین تروکس، امی برنمن و کریستوفر اکلستون از جمله بازیگرهای این سریال هستن.

داستان سریال: سه سال پس از ناپدید شدن 2 درصد از جمعیت جهان، گروهی از مردم در یک جامعه کوچک نیویورک سعی می کنند به زندگی خود ادامه دهند و در عین حال با فاجعه ماهیت غیرقابل توضیح این رویداد کنار بیایند.

سریال The Leftovers

ژانر: درام , رازآلود , فانتزی

مدت زمان در هر قسمت: 60 دقیقه


5. سریال Lost

به احتمال زیاد اسم سریال معروف لاست به گوشتون خورده. اکثر سریال بازها از این سریال شروع کردن و زمین خاکی سریال بازها حساب میشه. در سال 2004 شروع شده و تا 2010 ادامه داشته. بازیگرانی مثل خورخه گارسیا، جاش هالووی و یونجین کیم در اون به ایفای نقش پرداختن. محصول کشور آمریکاست و به ده زبان مختلف ترجمه شده که نام بردنشون از حوصله خارجه. خلاصه که اینم امتیاز 8.3 رو گرفته که خوب محسوب میشه.

داستان سریال: بازماندگان یک سانحه هوایی مجبور می شوند با هم کار کنند تا در یک جزیره گرمسیری به ظاهر متروک زنده بمانند.

سریال Lost

ژانر: ماجراجویی، فانتزی، درام

مدت زمان: 44 دقیقه


6. سریال Twin Peaks

Twin Peaks یه سریال معمایی جنایی هیجان انگیزه که سال 1990 تو آمریکا ساخته شده. فیلمبرداریش هم همون حوالی تو واشنگتن انجام شده. کایل مک لاکلان در نقش مامور ویژه دیل کوپر، مایکل اونتکین در نقش کلانتر هری اس ترومن و مادخن آمیک در نقش شلی جانسون تو این سریال دیدنی به ایفای نقش پرداختن و موفق شدن امتیاز 8.8 رو تو اون سایت معروفه به دست بیارن.

داستان سریال: یک مامور اف‌بی‌آی عجیب و غریب در مورد قتل یک زن جوان در شهر عجیب‌تر تویین پیکس تحقیق می‌کند.

سریال Twin Peaks

ژانر: جنایی,درام,معمایی,هیجان انگیز

مدت زمان هر قسمت: 47 دقیقه


7. سریال House of Cards

سریال House of Cards سال 2013 روی آنتن رفت و به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی کوین اسپیسی و رابین رایت شناخته شد. این سریال تو ژانر درام و هیجانی ساخته شده این سریال بر اساس رمانی به همین نام اثر مایکل دابلیو. استوود نوشته شده. House of Cards با پخش سه فصل اولش، موفق به جذب طرفداران زیادی شد و از همون اول تونست با بازیگری برجسته کوین اسپیسی و رابین رایت، خودشو به عنوان یکی از بهترین سریال های سال 2013 معرفی کنه.

داستان سریال: خانه پوشالی یک سریال داستانی در ژانر تریلر سیاسی است و بو ویلیمان آن را با اقتباس از یک مینی سریال انگلیسی به همین نام خلق کرده است. هر دو سریال هم براساس رمانی از مایکل دابز ساخته شده اند. هر فصل شامل 13 اپیزود حدودا یک ساعته است و ماجراهای فرانک آندروود و همسرش کلیر را روایت می کند که برای تکیه زدن بر صندلی قدرت به هر جنایتی که لازم باشد، دست می زنند. سریال خانه پوشالی با نمایش بخش عمده ای از سازوکارهای سیستم قدرت و قدرت طلبی در آمریکا، هواداران پروپا قرص زیادی را به خود جلب کرده است.

سریال House of Cards

ژانر: درام

مدت زمان هر قسمت: 51 دقیقه


8. سریال Peaky Blinders

سریال جذاب پیکی بلایندرز اگرچه نیاز به معرفی نداره ولی یه مجموعه داستانی درام جنایی بریتانیایی هست که توسط استیون نایت کارگردانی شده و به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی جهان شناخته میشه. پیکی بلایندرز در دهه 1920 و در شهر بیرمنگام انگلیس جریان داره. تو این سریال بازیگرایی مثل کیلیان مورفی، تام هاردی و هلن مک‌کروی ایفای نقش می‌کنن.

داستان سریال: در دهه ۲۰ که گروه های گنگستری در شهر بیرمنگهام واقع در انگلستان بسیار زیاد شده است، یک گروه گنگستر سعی میکند خود را در این دهه به قدرت برساند…

سریال Peaky Blinders

ژانر: درام ، جنایی

مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه


9. سریال Mr. Robot

“Mr. Robot” یه سریال تلویزیونی تو ژانر درام، هیجان انگیز و جاسوسی هست که از سال 2015 تا 2019 پخش شد. این سریال معماری داستانی فوق العاده پیچیده و داستان گیرایی داره که با استفاده از الگوریتم‌های رمزگذاری، نفوذ به سیستم‌های کامپیوتری و تکنولوژی‌های جدید، بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی تونسته تو جایگاه برجسته‌ای تو دنیای سینما و تلویزیون بین المللی قرار بگیره. امتیاز این فیلم تو سایت imdb 8.5 هست.

داستان سریال: سریال «آقای ربات» در مورد برنامه نویسی جوان به اسم Elliot می باشد که با هک کردن مردم با آنها ارتباط برقرار می کند. او از توانایی های خودش به عنوان اسلحه ای برای حفاظت از کسانی که برایش مهم هستند استفاده میکند، اما ناگهان خودش را بین شرکت امنیتی ای که آنجا کار میکند و دنیای زیرزمینیِ هکرها که وی رو وادار میکنند شرکت های آمریکایی را هک کند، می بیند…

سریال Mr. Robot

ژانر: درام ،جنایی، هیجان انگیز

مدت زمان هر قسمت: 49 دقیقه


10. سریال Hannibal

سریال Hannibal بر اساس کتاب “Red Dragon” از تاماس هریس و کاراکترهای رمان “Silence of the Lambs” اثر همین نویسنده ساخته شده است. این سریال توسط برایان فولر کارگردانی شده و سه فصل اون به ترتیب تو سال های 2013، 2014 و 2015 منتشر شدن. این سریال با هنرمندی بازیگری های معروفی مثل مادز میکلسن، هیو دنسی، لورنس فیشبورن و کارولین دهورن از هنرمندای برجسته هالیوود ساخته شده است و تونسته در بین منتقدان معروف فیلم و تلویزیون به شدت مورد استقبال قرار بگیره. امتیاز این سریال هم 8.5 هست.

داستان سریال: سریال هانیبال، یک مامور سازمان FBI به نام ویل گراهام روش های خاص خودش را برای یافتن قاتلان دارد. او همیشه خود را به جای قاتل می گذارد و همانند او فکر میکند تا بتواند به سرنخ ها و در نهایت دستگیر مجرمان برسد. ویل پس از مدتی با یک روانشناس باهوش به نام هانیبال لکتر آشنا می شود و مدت کوتاهی پس از این آشنایی این دو با یکدیگر همکار می شوند تا قاتلان را دستگیر و تحویل قانون دهند. اما گیل پس از مدتی متوجه می شود که همکارش هانیبال لکتر خود یک قاتل زنجیره ای است و…

سریال Hannibal

ژانر: جنایی,درام,ترسناک

مدت زمان هر قسمت: 44 دقیقه


11. سریال Narcos

سریال جذاب نارکوها تو ژانر جنایی و درام ساخته شده و روایتگر زندگی پابلو اسکوبار هست که برای خیلی ها میتونه فوق العاده جذاب باشه. این سریال از سال 2015 تا 2017 از نتفلیکس پخش شده. جالبه بدونین این اثر محصول مشترک دو کشور آمریکا و کلمبیاست و محل فیلمبرداریش کلمبیا هست. پدرو پاسکال، واگنر مورا، بوید هالبروک بازیگران اصلی این سریال هستن که در نهایت تونستن امتیاز بسیار خوب 8.8 رو از سایت imdb برای این اثر به ارمغان بیارن.

داستان سریال: داستان حول محور دو شخصیت اصلی پابلو اسکوبار (با بازی واگنر موورا) سرکرده گروه کلمبیایی کوکائین و خاویر پینا (با بازی پدرو پاسکال) مأمور مکزیکی ستاد مبارزه با مواد مخدر DEA می گذرد. پینا از سوی مقامات عالی رتبه آمریکایی طی یک مأموریت به کلمبیا فرستاده می شود تا اسکوبار را دستگیر کند یا در بدترین حالت او را به قتل برساند

سریال Narcos

ژانر: زندگی نامه,جنایی,درام

مدت زمان هر قسمت: 49 دقیقه


12.سریال Vikings

سریال Vikings سریالی درام و تاریخی هست که شبکهٔ تلویزیونی History Channel اون رو تولید کرده. سریال vikings در 6فصل با 89 قسمت تمام شده است. مایکل هرست سازنده این اثر فوق العاده هست که مراحل تصویربرداریش تو ایرلند انجام شده. این مجموعه در بیش از 8 زبان ساخته شده. بازیگرانی مثل کاترین وینیک، گوستاف اسکارسگارد و الکساندر لودویگ تو این سریال جذاب مشاهده میشن. نمره این سریال 8.5 هست.

داستان سریال: داستان سریال درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک که با پادشاه آن دوران وایکینگ ها به مخالفت برمیخیزد و دوست دارد این بار به جای نبرد با شرقی های منطقه خود، حمله به سمت غرب را در دستور کار خود قرار بدهند. رگنار با مخالفت با پادشاه خود، کار را به جلو میبرد تا راه را برای نبرد با غربی ها هموار کند و حتی خود را در مقام پادشاهی ببیند…

سریال Vikings

ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه


13. سریال Better Call Saul

اگه به فیلم های درام و کمدی علاقه دارین، Better Call Saul احتمالا براتون خیلی جذاب خواهد بود. این سریال یه پیش نمایش از سریال معروف بریکینگ بد هست. وینس گیلیگان و پیتر گولد کارگردانان این اثر هستن که سال 2015 پخش شد. در حال حاضر چند فصل ازش ساخته شده و به دلیل محتوای جذاب و گیرا، مورد استقبال زیادی قرار گرفته. باب اودنکرک، ریا سیهورن و جاناتان بنکس بازیگران اصلی این فیلم هستن. امتیاز سایت آی ام دی بی هم امتیاز فوق العاده 8.9 هست.

داستان سریال: پس از ماجراهایی که در سریال برکینگ بد دیده بودیم سال گودمن حالا با هویتی جدید در اماهای نبراسکا صاحب یک فروشگاه دونات و شیرینی فروشی است…

سریال Better Call Saul

ژانر: جنایی

مدت زمان: 44 دقیقه


14.سریال Dexter

سریال دکستر تو ژانر جنایی، درام و معمایی توسط جیمز مانوس جونیور ساخته شده و در سال 2006 اکران شده. تا سال 2013 هم ادامه داشته. این سریال جذاب امتیاز 8.7 رو داره و محصول کشور آمریکاست که به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی نوشته شده. Thiên Thần Khát Máu اسم دیگر این فیلم هست که توسط کمپانی Showtime Networks تولیده شده.

داستان سریال: دکستر در کودکی در جریان یک قتل خونین مادرش را از دست می دهد و پلیسی که او را از صحنه جنایت نجات داده سرپرستی او را بر عهده میگیرد. ولی تاثیرات روانی اتفاقات کودکی روی او تاثیر گذاشته و حالا که به عضویت پلیس در آمده به صورت مخفیانه تبدیل به یک قاتل سریالی شده و افرادی که جرم و جنایت میکنند اما از قانون فرار میکنند به قتل می رساند…

سریال Dexter

ژانر: جنایی,درام,معمایی

مدت زمان در هر قسمت: 53 دقیقه


15. سریال The Walking Dead

سریال هیجان انگیز واکینگ دد هم یکی از معروف ترین سریال های تاریخه که 12 سال طول کشیده و آخرین فصلش هم چند وقت پیش منتشر شد و طرفداران سرسختی داره. تو این سریال شاهد درخشش ستاره هایی مثل نورمن ریدوس، ملیسا مک براید، دانای گوریرا، لورن کوهان هستیم. این سریال با کارگردانی فرانک دارابونت و آنجلا کانگ تونسته امتیاز 8.1 رو از بیش از یک میلیون بیننده کسب کنه.

داستان سریال: سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) یک جنگی تمام عیار را برای نیگان و ناجیان به ارمغان می آورد. نجات دهنده ها بزرگتر، مجهز تر و بی رحم تر می باشند ولی ریک و جوامع متحد برای وعده آینده ای روشن تر مبارزه می کنند. همانطور که آنها حمله ای اکشن را شروع می کنند، خطوط نبرد شکل می گیرند.تاکنون، بقاء تنها موضوع مهم برای ریک و گروه بوده ولی این موضوع کافی نبوده است. آنها برای باز پس گرفتن آزادی خود باید مبارزه کنند، و این گونه می توانند زندگی کنند. این گونه می توانند بازسازی کنند. همانند هر نبردی، آنها تلفاتی خواهند داشت. اما از آنجا که ریک نیرو های الکساندریا، مگی نیرو های هیل تاپ و شاه ازکیل نیرو های کینگدوم را رهبری می کنند، احتمالا حضور نیگان و ناجیان در این دنیا در حال رسیدن به پایان است.

سریال The Walking Dead

ژانر: درام,ترسناک,هیجان انگیز

مدت زمان: 44 دقیقه


16. سریال The Wire

سریال شنود یه سریال درام و جنایی هست. این سریال که محصول شبکه HBO هم هست بین سال های 2002 تا 2008 پخش شد. کارگردانان سریال یعنی دیوید سایمون و اد برنارد، سعی داشتن مسائل اجتماعی مثل فساد سیستم قضایی، رانت دهی و تبعیض نژادی موجود در جامعه رو بیان کنن. این سریال یکی از بهترین سریال های تلویزیونی تاریخ شناخته میشه و خیلی از منتقدان و علاقه مندان به سینما و تلویزیون هم اون رو بهترین سریال تاریخ معرفی کردن. امتیاز در سایت آی ام دی بی 9.3.

داستان سریال: در سریال شنود (The Wire) محله مواد مخدر بالتیمور را از نگاه مواد فروشان نشان داده است و همجنین اجرای قانون در این محل ولی پیام این سریال بسیار فراتر ازین چیزهاست. بازیهای عالی، متن قوی و بدون اشکال، کارگردانی خلاقانه، همه و همه دست به دست هم داده تا با یکی از بهترین سریالهای شبکه HBO مواجه شویم. هر فصل از وایر جنبه‌های مختلف شهر بالتیمور را معرفی می‌کند که شامل تجارت غیرقانونی مواد مخدر، سیستم مدرسه، رسانه‌های خبری و … می‌شود.

سریال The Wire

ژانر: جنایی,درام,هیجان انگیز

مدت زمان هر قسمت: 59 دقیقه


17. سریال Sons of Anarchy

سریال جنایی و هیجان انگیز فرزندان آشوب یه سریال درام و جنایی آمریکایی هست که بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴پخش شده. سریال موضوعاتی مثل جنایت، خونواده، دوستی و جنگ‌هایی برای کنترل زمین ها و قانون شکنی رو به تصویر میکشه. Sons of Anarchy با نقش آفرینی‌های جذاب و برخی از تلفیقات هنری فوق العاده، تونست مخاطبای زیادی رو به خودش جذب کنه. چارلی هونام، کیتی سیگال، مارک بون جونیور، کیم کوتس، تامی فلاناگان، تئو روسی , دیتون کالی بازیگران این اثر تماشایی هستن.

داستان سریال: «فرزندان آشوب»، سریالی در ژانر جنایی-هیجان انگیز و درام و محصول سال 2008 آمریکاست که پخش آن تا سال 2014 ادامه داشت. این سریال در جشنواره های مختلف تلویزیونی از جمله «گلدن گلوب»، «پرایم تایم امی» و «منتخب منتقدین» نامزد دریافت 55 جایزه در رشته های مختلفی شد که نهایتا توانست 11 جایزه را برای کارگردان خود به ارمغان آورد. داستان سریال فرزندان آشوب حول محور حواشی زندگی گروهی از الواط، در یکی از شهرهای کوچک آمریکا می گردد که علاقه زیادی به درآمدهای غیر قانونی، خرید و فروش مواد و … دارند. عشق آنها اسلحه، موتور سیکلت و فیلم است. و درگیری هایی که بین این گروه و مردم عادی، کلانتر و پلیس های شهر رخ میدهد جالب توجه است.

سریال Sons of Anarchy

ژانر: جنایی,درام,هیجان انگیز

مدت زمان هر قسمت: 45 دقیقه


18. سریال 24

سریال 24 محصولی اکشن از کشور آمریکا هست که سال 2001 برای اولین بار پخش شد. یکی از ویژگی های بارز این سریال استفاده از شیوه داستانی بلند هست. سریال 24 تا الان هم به همراه یه فیلم با عنوان “24: Redemption” و یه مجموعه جدید با عنوان “24: Legacy” ادامه داره. کیفر ساترلند، مری لین راجسکوب و کارلوس برنارد بازیگران این سریال جذاب هستن.

داستان سریال: سران آمریکا برای امضای توافق نامه به سازمان ملل می روند. سه نفر در سی تی یو تلاش های پایانی خود را برای افشای یک توطئه می کنند…

سریال 24

ژانر: اکشن,جنایی,درام

مدت زمان هر قسمت: 44 دقیقه


19. سریال Fargo

سریال فارگو تو ژانر جنایی، درام و هیجان انگیز ساخته شده و محصول کشور آمریکاست. Thị Trấn Fargo اسم دیگر این فیلم هست که به 9 زبان زنده جهان ترجمه شده. محل فیلمبرداری این فیلم آلبرتای کانادا هست. ستاره هایی مثل بیلی باب تورنتون، مارتین فریمن، آلیسون تولمن تو این فیلم به هنرمندی پرداختن تا در نهایت امتیاز بالای 8.9 رو از آن خودشون کنن.

داستان سریال: سریال راه پله The Staircase 2022 داستان واقعی زندگی مایکل پیترسون، یک نویسنده رمان‌های جنایی را روایت می‌کند که پس از پیدا شدن جسد همسرش، کتلین، در پایین راه پله خانه‌شان، متهم به قتل او می‌شود؛ پس از آن مایکل پیترسون به مدت 16 سال درگیر مبارزات قضایی می‌شود و…

سریال Fargo

ژانر: جنایی ، درام ، هیجان انگیز

مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه


20. سریال Sherlock

سریال شرلوک یکی از بهترین سریال ها تو ژانر جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز شناخته میشه. اگرچه خیلی ها این سریال رو با بندیکت کامبربچ میشناسن، ولی ستاره هایی مثل مارتین فریمن، اونا استابز و روپرت گریوز هم تو این سریال هنرمندی کردن تا در نهایت امتیاز فوق العاده 9.1 رو در سایت imdb کسب کنه. این سریال بریتانیایی آمریکایی از شبکه بی بی سی پخش شده و با وجود داستان گیرا و کارگردانی هوشمندانه ش طرفدارای زیادی در سرتاسر جهان پیدا کرد.

داستان سریال: یک کاراگاه معروف و کاملا مدرن به همراه همکار دکترش سعی در حل معماهایی جنایی در قرن 21 دارند…

سریال Sherlock

ژانر: جنایی,درام,معمایی,هیجان انگیز

مدت زمان هر قسمت: 88 دقیقه

 


21.سریال True Detective

سریال تماشایی کارآگاهان حقیقی اثری شناخته شده و جذاب از کارگردان معروف نیک پیزولاتو هست. خیلی ها این سریال رو با عکسی از متیو مک کانهی میشناسن اما بازیگرانی مثل کالین فارل، ماهرشالا علی و وودی هارلسون هم به ایفای نقش پرداختن تا امتیاز 8.9 رو برای این سریال به ارمغان بیارن. این سریال محصول کشور آمریکاست و در ایالت آرکانز هم تصویربرداری شده سریال به صورت فصلی و در هر فصل با بازیگران و داستان های مختلف انتشار یافته.

داستان سریال: سریال کاراگاه حقیقی (True Detective) سریال کاراگاه واقعی در زمان خودش به شدت مورد توجه قرار گرفت. کارگردان جوان و خلاقش کری فوکوناگا به همراه فیلمنامه نویس دقیق سریال نیک پیزولاتو، توانستند نظر تماشاگران و منتقدان را به خودشان جلب کنند. فصل دوم ولی با انتقادهای زیادی روبرو شد. قسمت اول سریال کاراگاهان حقیقی به نحوه اشنایی دو پلیس اصلی داستان و روبه رویشان با قتل مرموز و اسرارآمیزی میپردازد…

سریال True Detective

ژانر: جنایی,درام,معمایی,هیجان انگیز

مدت زمان هر قسمت: 55 دقیقه


22. سریال Breaking Bad

سریال تلویزیونی Breaking Bad سریالی آمریکایی تو ژانر درام، جنایی و اکشن هست که اولین بار سال 2008 از شبکه AMC پخش شد. سریال Breaking Bad با سبک نو، میزان بالای مشاهده، و فیلم‌نامه‌ فوق العاده، تحسین منتقدین رو جلب کرد و به یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون امریکا تبدیل شد. بازیگرانی از جمله برایان کرانستون، آرون پل و آنا گان تو این فیلم به ایفای نقش پرداختن. شایان ذکره این سریال امتیاز 9.5 رو از 1.9 میلیون بیننده کسب کرده که در نوع خودش منحصر به فرده.

داستان سریال: سریال معروف و پر طرفدار برکینگ بد داستان یک معلم شیمی دبیرستان است که مبتلا به سرطان ریه شده و در آستانه مرگ است. و حالا او برای اینکه آینده خانواده اش را تامین کند تصمیم میگیرد به تولید و پخش شیشه و متا آمفتامین روی آورد….

سریال Breaking Bad

ژانر: جنایی ، درام ، هیجان انگیز

مدت زمان: 49 دقیقه


23.سریال Yellowstone

سریال درام و وسترن یلوستون اثری از جان لینسون و تیلور شریدان هست که سال 2018 شروع شد و تا حالا سه فصلش پخش شده. نویسندگی و کارگردانی این فیلم رو تیلور شریدان انجام داده و با هنرمندی ستاره هایی مثل کوین کاستنر، لوکاس هاجز، و کلینت جانتون ساخته شده. در حال حاضر امتیاز این سریال در سایت آی ام دی بی 8.7 هست. Đá Vàng نام دیگر این سریال هست.

داستان سریال: یلواستون ، نام سریالی وسترن و مهیج می‌باشد که توسط تیلور شریدان ساخته شده است. داستان سریال در مورد خانواده‌ای می‌باشد که به پرورش دام در مونتانا می‌پردازند. حال آنها باید با کسانی که قصد تصاحب زمین‌هایشان را دارند ، روبرو شوند و…

سریال Yellowstone

ژانر: درام,وسترن

مدت زمان در هر قسمت: 60 دقیقه


24. سریال 1883

سریال 1883 سریالی آمریکایی هست که تو ژانر وسترن و به زبان انگلیسی ساخته شده. این سریال هم اثری از تیلور شریدان هست که اسپین آف سریال Yellowstone محسوب میشه. بازیگرایی مثلسم الیوت، تیم مک‌گرو، فیث هیل تو این سریال بازی کردن تا امتیاز 8.7 رو در سایت معروف آی ام دی بی برای این سریال کسب کنن.

داستان سریال: «1883» مجموعه ای تولید کمپانی سرشناس پارامونت پیکچرز است که وقایع آن پیش از سریال محبوب «یلواستون» اتفاق می افتد. این مجموعه، ماجراهای خانواده داتون را دنبال می کند. خانواده داتون برای فرار از فقری که در تگزاس گریبانشان را گرفته قدم به سفری به سوی مونتانا می گذارند و از دشت های بزرگ آمریکا گذر می کنند تا آینده بهتری را برای خود رقم بزنند.

سریال 1883

ژانر: درام,وسترن

مدت زمان: 45 دقیقه


25. سریال Attack on Titan

انیمه ژاپنی حمله به تایتان ها انیمیشنی تو ژانر اکشن و ماجراجویی هست که سال 2013 برای اولین بار پخش شد. این سریال اثری از هیوری ایسایاما هست و به اسم AOT هم شناخته میشه. طبعا به زبان ژاپنی ساخته شده. این سریال با موضوعاتی مثل دوستی، تلاش برای زنده موندن و فضای تاریکی که تو جنگل انسانیت پدیدار میشه، مخاطبینشرو حسابی جذب کرده تا نمره 9 رو تو سایت imdb کسب کنه.

داستان سریال: داستان انیمه به صدها سال پیش باز می‌گردد. مکانی که انسان‌ها بدست تایتان‌ها کشته می‌شوند اما نفرات کمی از آن‌ها موفق شدند در شهری با دیوارهای بسیار بلند (حتی بلندتر از بزرگترین تایتان‌ها) پناه بگیرند و جان سالم بدر ببرند. صد سال به همین شکل می‌گذرد تا اینکه…

سریال Attack on Titan

ژانر: اکشن ، انیمیشن ، ماجراجویی

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه


26. سریال Death Note

دث نوت سریال ژاپنی هست که بر اساس مانگایی به همین اسم ساخته شده. داستان از نگاه ل میتسوکی شروع می‌شود که یه کادر کارآگاهی و ماهیت شناس FBI هس. مامورو میانو، برد سوایل، وینسنت تانگ، ریو نایتو ستاره های این انیمیشن هستن که تو ژانرهای انیمیشن, جنایی, درام, فانتزی, معمایی و هیجان انگیز قرار داره و امتیاز 9 رو تو سایت آی ام دی بی از نگاه تماشاگراش دریافت کرده.

داستان سریال: روزی دفترچه ای به یکباره از آسمان فرود می آید، دفترچه ای که نام هرکس در آن نوشته شود آن شخص خواهد مرد…

سریال Death Note

ژانر: انیمیشن,جنایی,درام,فانتزی,معمایی,هیجان انگیز

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه


27. سریال The Boys

سریال اکشن، کمدی و جنایی The Boys محصولی از کشور آمریکاست که به کارگردانی و نویسندگی اریک کریپکه به زبان انگلیسی ساخته شده. داستان این سریال بر اسا کتاب های کامیکی به همین اسم نوشته ی گارث انیس هست. کمپانی Amazon Studios اون رو تولید کرده و به اسم Siêu Anh Hùng Phá Hoại هم شناخته میشه. 8.7 نمره این فیلم هست و بازیگرانی مثلکارل اوربان، جک کواید، آنتونی استار در اون به ایفای نقش و هنرمندی پرداختن.

داستان سریال: گروهی از شورشی های خطرناک که به “پسران” معروف هستند، می خواهند ابرقهرمانانی را که از توانایی هایشان سوء استفاده می کنند، نابود کنند …

سریال The Boys

ژانر: اکشن ، کمدی ، جنایی

مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه


28. سریال The Last Kingdom

سریال آخرین پادشاهی سریالی اکشن، درام و تاریخی هست که به اسم Vương Triều Cuối Cùng هم شناخته میشه. این سریال محصول کشور انگلستان هست و به زبان انگلیسی و لاتین نوشته و از نتفلیکس منتشر شده. الیزا باترورث، الکساندر دریمون، آرناس فداراویسیوس ستاره های این سریال هستن که با درخششون نمره 8.5 رو کسب کردن.

داستان سریال: در سریال آخرین پادشاهی The Last Kingdom خواهید دید در اواخر قرن نهم میلادی، ارتش وایکینگ‌‌ها به انگلیس و سرزمین ساکسون‌ها حمله می‌کند. آن‌ها در طول تهاجم خود، کودکی به نام اوترد را اسیر کرده و وی را به عنوان یک وایکینگ‌‌ بزرگ می‌کنند. سال‌ها بعد و زمانی که اوترد به یک مرد جوان تبدیل می‌شود، وفاداری او توسط وایکینگ‌‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرد. حال اوترد تلاش می‌کند سرزمین مادری خود، ساکسون را از آن خود کرده تا کشوری جدید را پایه گذاری کند اما…

سریال The Last Kingdom

ژانر: اکشن,درام,تاریخی

مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه


29. سریال Ozark

سریال Ozark یه سریال درام و جنایی آمریکایی هست که سال 2017 از Netflix منتشر شد. تو این سریال، بازیگرانی مثل لورا لینی، جولیا آن، صوفیا هوبلیت و جیسون باتلر هارنر دیده میشن. سریال Ozark تا حالا تو سه فصل پخش شده، مورد استقبال کاربرا و منتقدا قرار گرفته که امتیاز 8.5 تو سایت آی ام دی بی هم میتونه گویای همین مسئله باشه.

داستان سریال: یک مشاور امور مالی وقتی قرارداد و رابطه اش با یک کارتل بزرگ مواد مخدر خراب میشود خانواده اش را مخفیانه به میزوری اوزارک میفرستد و …

سریال Ozark

ژانر: جنایی ، درام ، هیجان انگیز

مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه


امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشین. اگه فکر میکنین فیلمی هست که جاش تو این لیست خالیه حتما برامون بنویسین. اگه طرفدار این مدل پست ها هستین هم یادتون نره با کامنت هاتون بهمون انرژی بدین. در نهایت برای دانلود تمامی سریال ها اینجا کلیک کنین. مرسی که همراه جهش تی وی هستین.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها