logo

محبوب ترین ها

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

دانلود انیمیشن IF 2024

دانلود انیمیشن IF 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

تو این پست قراره بهترین فیلم های آخرالزمانی رو به شما معرفی کنیم

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

فیلم های آخرالزمانی فیلم هایی عموما فانتزی و اکشن که حول محور موضوعاتی مثل حمله بیگانگان، پایان دنیا، رستاخیز و پسارستاخیز میچرخن و هیجان بالایی دارن. تو سال های اخیر ساختشون افزایش یافته و طرفداران خاص خودشون رو دارن. اگه به این فیلم ها علاقه دارین این پست رو از دست ندین.

برای مشاهده به ادامه پست برید


1. فیلم Oblivion 2013

فیلم اول این لیست فیلم علمی تخیلی و اکشن فراموشی 2013 هست که توسط جوزف کوسینسکی کارگردان مشهور آمریکایی هست که عمده شهرتش بخاطر کارهای گرافیکی و تصویرسازی های اکشنش هست. این فیلم 124 دقیقه ای اگرچه محصول کشور آمریکاست، اما تو کشور ایسلند فیلمبرداری شده. از ستاره های این فیلم میتونیم به تام کروز، مورگان فریمن و آندریا رایزبورو اشاره کنیم. امتیاز این فیلم ماجراجویی تو سایت معروف ای ام دی بی 7.0 از نیم میلیون بیننده هست.

داستان فیلم: در آینده ای دور،‌ یک مامور کارآزموده به کره زمین که اکنون تنها ویرانه ای از آن باقی مانده، فرستاده شده است تا منابع باقی مانده آن را شناسایی کند. اما در این حین برای او در مورد ماموریتش سوالاتی پیش می آید و …

فیلم Oblivion 2013

ژانر: اکشن,ماجراجویی,علمی تخیلی

مدت زمان: 124 دقیقه


2. فیلم Finch 2021

فیلم فنچ 2021 اثری از میگوئل ساپوچنیک کارگردان سینما و تلویزیون انگلیسی و آرژانتینی الاصل هست که سال 2021 به صورت اثر مشترکی از دو کشور هند و آمریکا تولید شد. اسم دوم این فیلم BIOS هست و هنرمندان مشهوری به اسم های تام هنکس، کالب لندری جونز و لورا مارتینز-کانینگهام در اون به ایفای نقش پرداختن که موفق ظاهر شدن و تونستن امتیاز 6.9 رو از نگاه بیننده هاشون کسب کنن.

داستان فیلم: یک مهندس رباتیک به نام فینچ که از اندک بازماندگان یک حادثه فاجعه بار بر روی زمین محسوب میشود و چندین سال است که در یک پناهگاه زیرزمینی زندگی‌اش را میگذراند، اقدام به ساخت یک ربات میکند تا پس از مرگش از سگ محبوب او محافظت کند …

فیلم Finch 2021

ژانر: درام, علمی تخیلی

مدت زمان: 115 دقیقه


3. فیلم I Am Mother 2019

فیلم تماشایی من مادرم 2019 یه فیلم علمی تخیلی و معمایی هست که محصول کشور استرالیا هست و به اسم Дитя робота هم شناخته میشه. The Penguin Empire یکی از شرکت های سازنده این فیلم هست. فیلمنامه این فیلم جذاب توسط مایکل لوید گرین و گرانت اسپوتور به زبان انگلیسی نوشته شده و کارگردانی اون رو گرانت اسپوتور انجام داده. این فیلم تو سایت معروف ای ام دی بی امتیاز 6.7 رو از آن خودش کرده.

داستان فیلم: فیلم “من مادرم” داستان شخصی را روایت می کند که در یک زیرزمین به وسیله رباتی به نام مادر، بزرگ شده است. این رباتها به دنبال یک انقراض طراحی شده اند تا جمعیت کره زمین را بالا ببرند. هنگامی که یک غریبه عجیب و مرموز با اخباری هشدار دهنده از راه می رسد، پیوند منحصر به فرد میان این شخص و ربات را در معرض خطر قرار می دهد…

ژانر: درام,معمایی,علمی تخیلی

مدت زمان: 113 دقیقه


4. فیلم Greenland 2020

سرزمین سبز فیلمی از ریک رومن واو هست. این فیلم تو ژانر هیجان انگیز، اکشن و درام ساخته شده. مدت اون 119 دقیقه هست و محل ساخت اون ایسلند بوده. محصول مشترک کشورهای انگلیس و آمریکاست و Thảm Họa Thiên Thạch هم شناخته میشه. بازیگران سرشناسی از جمله جرارد باتلر، مورنا باکارین، اسکات گلن و… در اون به هنرمندی پرداختن و در نهایت امتیاز 6.4 رو از بیش از صدهزار بیننده دریافت کردن.

داستان فیلم: داستان فیلم درباره خانواده ایست که باید برای زنده ماندن در مقابل سقوط شهاب سنگ ها مبارزه می کنند و…

فیلم Greenland 2020

ژانر: اکشن، هیجان انگیز، درام

مدت زمان: 119 دقیقه


5. فیلم It Comes at Night 2017

فیلم رازآلود شب ها می آید محصولی از کشور آمریکا هست که به زبان انگلیسی در سال 2017 ساخته شده. تری ادوارد شولتز کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه این فیلم رو بر عهده داشته و جوئل ادگرتون، کریستوفر ابوت، کارمن اجوگو و… رو برای ایفای نقش توی این فیلم ترسناک انتخاب کرده. فیلم 87 دقیقه ای Noi So Bong Dem در نهایت امتیاز 6.2 رو از بیش از 90 هزاربیننده سایت آی ام دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: در دنیایی که یک بیماری لاعلاج شیوع پیدا کرده، فیلم داستان پدری (جوئل اجرتون) را دنبال می کند که بدون اینکه چیزی بتواند متوقفش کند، از همسر و پسرش در مقابل حضور مرموز و بدخواهی که در جلوی خانه یشان آنها را می ترساند، محافظت می کند، محافظت در برابر عواملی که می تواند به قیمت روحش تمام شود. در ادامه یک خانواده دیگر نیز به آنها پناه می آورند و…

فیلم It Comes at Night 2017

ژانر: ترسناک، رازالود

مدت زمان: 87 دقیقه


6. فیلم The Midnight Sky 2020

آسمان نیمه شب یک فیلمی فانتزی و علمی تخیلی هست که به کارگردانی جورج کلونی ستاره مشهور سینمای هالیوود ساخته شده. نویسندگی فیلمنامه این فیلم رو لیلی بروکس-دالتون و مارک ال. اسمیت نوشتن و بازیگرانی از جمله خود جورج کلونی، فلیسیتی جونز، دیوید اویلوو در اون به ایفای نقش پرداختن. Anonymous Content و Netflix دو کمپانی سازنده این فیلم درام هستن.

داستان فیلم: این فیلم داستان پسا آخر الزمانی درباره‌ی آگوستین دانشمندی تنها در قطب شمال را به تصویر کشیده است که در تلاش است تا سالی و دوستان فضانوردش را از بازگشت به زمین و مواجهه با یک فاجعه‌ی جهانی مرموز باز دارد و…

فیلم The Midnight Sky 2020

ژانر: درام، فانتزی، علمی تخیلی، هیجانی

مدت زمان: 118 دقیقه


7. فیلم The Happening 2008

فیلم اتفاق با هنرمندی مارک والبرگ، زوئی دشانل، جان لگوئیزامو، اشلین سانچز یکی از فیلم های شناخته شده آخرالزمانی هست. این فیلم رنک 5.0 رو از 208 هزار بیننده تو سایت سرشناس آی ام دی بی کسب کرده. Green Planet اسم این فیلم که محصول مشترک هند و آمریکاست، هست. ام نایت شیامالان نویسنده و کارگردان این فیلم هیجان انگیز هست.

داستان فیلم: اتفاقاتی عجیب، ترسناك و غیرقابل پیش بینی در حال وقوع است. مردم به طور ناگهانی كنترل اعمال حركتی خود را از دست داده و شروع به خودكشی می كنند. الیوت مور معلم علوم مدرسه و خانواده اش درگیر این اتفاق هولناك می شوند.

فیلم The Happening 2008

ژانر: درام,معمایی,علمی تخیلی,هیجان انگیز

مدت زمان: 91 دقیقه


8. فیلم Black Crab 2022

بلاک کراب یا خرچنگ سیاه محصولی از کمپانی INDIO هست که اثر کشور سوئد هست و همونجا هم ساخته شده. این فیلم 110 دقیقه ای رو آدام برگ بر اساس رمانی به همین اسم ساخته و ستاره هایی از جمله نومی راپاس، آلیت اوفیم، دار سلیم تو این فیلم اکشن به ایفای نقش پرداختن. امتیاز این فیلم 5.7 میباشد.

داستان فیلم: شش سرباز برای انتقال یک بسته اسرارآمیز به سراسر مجمع‌الجزایری یخ‌زده فرستاده می‌شوند، بدون اینکه بدانند چه خطراتی در راه است..

فیلم Black Crab 2022

ژانر: اکشن,ماجراجویی,درام

مدت زمان: 110 دقیقه


9. فیلم How It Ends 2018

فیلم اینگونه پایان می‌ یابد 2018 با حضور ستاره های معروف تئو جیمز، کت گراهام، نانسی سورل، نیکول آری پارکر اثری از کارگردان دیوید ام. روزنتال هست این فیلم که محصول کشور آمریکا هست، تو کانادا به زبان انگلیسی ساخته شده. نویسنده این فیلم بروکس مک لارن نویسنده کمتر شناخته شده هست که این اثرش امتیاز 5.0 رو از کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: فیلم تماشایی اینگونه پایان می‌ یابد How It Ends 2018 در مورد مردی جوان به نام ویل (با بازی تئو جیمز) است که برای دیدار با خانواده همسرش به شهری دیگر سفر میکند. اما در این میان با دریافت تماسی مشکوک از همسرش متوجه وقوع یک رخداد اسرارآمیز در شهر خود شده و همین موضوع باعث میشود تا ویل برای کمک به همسر باردار خود به خانه بازگردد اما…

فیلم How It Ends 2018

ژانر: اکشن,ماجراجویی,درام,معمایی,علمی تخیلی,هیجان انگیز

مدت زمان: 113 دقیقه


10. فیلم IO 2019

و آخرین فیلم لیست فیلم جذاب آی او که به Sống Còn هم شناخته میشه و محصول مشترک کشور آمریکا هست. سال 2019 در نیس فرانسه به زبان انگلیسی ساخته شد. کارگردانی این فیلم رو جاناتان هلپرت و نویسندگی اون رو کلی جتر، چارلز اسپانو و ویل باسانتا انجام دادن. مارگارت کوالی، آنتونی مکی، دنی هیوستون و… ستاره های این فیلم علمی تخیلی هستن که امتیاز 4.7 رو در سایت ای ام دی بی داره.

 داستان فیلم: فیلم آی او در ژانر علمی-تخیلی محصول سال 2019 اثر جاناتان هلپرت است. این فیلم در جشنواره تصویر متحرک نامزد شد. بازیگر نقش اول این فیلم، مارگارت کوکلی، در فیلمهایی چون روزی روزگاری در هالیوود و عجیب اما واقعی هم ایفای نقش کرده. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، سم والدن یک دانشمند جوان و یکی از بازماندگان روی زمین پس از یک فاجعه‎ی جهانی است. آخرین شاتل فضایی موجود ، به زودی زمین را به مقصد یکی از ماه‎های مشتری برای ادامه‎ی حیات انسان ترک می‎کند. در این میان سم با غریبه‎ای به نام میکا آشنا می شود که…

فیلم IO 2019

ژانر: ماجراجویی,درام,علمی تخیلی

مدت زمان: 96 دقیقه


امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشین. اگه فکر میکنین فیلمی هست که جاش تو این لیست خالیه حتما برامون بنویسین. اگه طرفدار این مدل پست ها هستین هم یادتون نره با کامنت هاتون بهمون انرژی بدین. در نهایت برای دانلود تمام فیلم های علمی تخیلی اینجا کلیک کنین. مرسی که همراه جهش تی وی هستین. 

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها