logo

محبوب ترین ها

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

دانلود انیمیشن IF 2024

دانلود انیمیشن IF 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

تو این پست قراره بهترین فیلم های اسطوره فیلم های سینمایی، آل پاچینو رو به شما معرفی کنیم

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

آلفردو جیمز پاچینو که به اسم آل پاچینو شناخته میشه بازیگر و فیلم‌ساز پرافتخار آمریکایی هست که در طی پنج دهه فعالیتش جوایز مختلفی از جمله یک جایزهٔ اسکار، دو جایزهٔ تونی و دو جایزهٔ امی کسب کرده. همین جایزه‌ها، پاچینو رو به معدود بازیگرانی تبدیل کرده که تاج سه‌گانه بازیگری رو بر سر کردن. او همچنین جوایزی چون یک عمر دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا، سیسیل بی دمیل و نشان ملی هنر رو هم دریافت کرده. برای آشنایی با 10 اثر برتر این اسطوره این پست رو از دست ندین.

برای مشاهده به ادامه پست برید


1. فیلم The Godfather: Part II 1974

بدون شک فیلمی جز پدرخوانده لیاقت بودن در صدر این لیست رو نداره. این شاهکار سینمایی دومین قسمت از این فیلم هست که سال 1974 به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا در کالیفرنیای آمریکا ساخته شد. تو این فیلم فوق العاده شاهد درخشش ستاره هایی از جمله آل پاچینو، رابرت دنیرو و رابرت دووالی هستیم. این فیلم طولانی به زبان های انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی، لاتین و سیسیلی ساخته شده و تونسته امتیاز کم نظیر 9.0 رو از 1.3 میلیون بیننده سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: دومین قسمت از سه گانه پدرخوانده فرانسیس فورد کاپولا از سال 1958 و بعد از مرگ دون کورلئونه شروع می شود . جایی که مایکل کورلئونه درگیر سرو سامان بخشیدن به امپراتوری ای است که از پدرش، دون ویتو به ارث برده است. و همچنین فیلم داستان مهاجرت دون کورلئونه با بازی رابرت دنیرو در نقش جوانی او از سیسیل به آمریکا و چگونگی رسیدن او به قدرت را نشان می دهد .

فیلم The Godfather: Part II 1974

ژانر: درام , جنایی

مدت زمان: 168 دقیقه


2. فیلم Dog Day Afternoon 1975

این فیلم با هنرمندی آل پاچینو، جان کازال، جیمز برودریک و چارلز دارنینگ سال 1975 در نیویورک فیلمبرداری شد. این فیلم 125 دقیقه ای رو سیدنی لومت کارگردانی کرده و فرانک پیرسون نوشته. این فیلم جنایی محصول کشور آمریکاست و به زبان انگلیسی توسط کمپانی برادران وارنر تولید شده. امتیاز این فیلم تو سایت معروف آی ام دی بی 8.0 هست که نشون دهنده مرغوبیت اون از دید بیننده ها هست.

داستان فیلم: فیلم بعد از ظهر سگی با بازی آل پاچینو داستان مردی است که دست به سرقت بانک می زند تا بتواند خرج عمل دوستش را جور کند ولی دزدی تبدیل به گروگان گیری می شود و توجه مردم و رسانه ها را جذب می کند…

فیلم Dog Day Afternoon 1975

ژانر: زندگی نامه,جنایی,درام

مدت زمان: 125 دقیقه


3. فیلم The Godfather 1972

این فیلم اولین قسمت از فیلم سه گانه پدرخوانده هست که با هنرمندی فوق العاده مارلون براندو و آل پاچینو تونسته منتفدین زیادی رو متقاعد کنه که بهترین فیلم تاریخ سینما هست. این شاهکار سینمایی اثر فرانسیس فورد کاپولا کارگردان و فیلمساز مشهور آمریکایی هست که تو ژانر جنایی و درام ساخته شده. این فیلم با امتیاز 9.2 از 1.8 میلیون بیننده رنک فوق العاده ای داره.

داستان فیلم: در جشن عروسی کانی، دختر دون ویتو کورلئونه، در لانگ بیچ نیویورک، لانگ آیلند شروع می شود. وقت پدرخوانده برای شنیدن خواهش های دوستان و زیردستان چاپلوس پر شده است. یکی از این خواهش ها را پسرخوانده ی او، جانی فونتی خواننده مطرح می کند. آن خواهش چیست؟فیلم The Godfather 1972

ژانر: درام , جنایی

مدت زمان: 163 دقیقه


4. فیلم The Irishman 2019

فیلم تماشایی مرد ایرلندی اثری از مارتین اسکورسیزی هست که سال 2019 به نویسندگی  استیون زیلیان تو کشور آمریکا و در شهر نیویورک فیلمبرداری شد. این فیلم به زبان های انگلیسی، ایتالیایی، لاتین، اسپانیایی و آلمانی ساخته شده و هنرمندانی از جمله رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی در اون به هنرمندی پرداختن و در کنار هم تونستن رنک 7.8 رو در سایت ای ام دی بی به دست بیارن.

داستان فیلم: این فیلم داستان یک تبهکار حرفه ای ایرلندی به نام فرانک شیران را به تصویر می کشد. او یک آدمکش حرفه ای بود که …

فیلم The Irishman 2019

ژانر: اکشن، درام، جنایی

مدت زمان: 206 دقیقه


5. فیلم Heat 1995

فیلم تماشایی مخمصه با امتیاز 8.3 تو سایت معروف ای ام دی بی یکی از بهترین فیلم های این لیسته که اثری از مایکل مان کارگردان و نویسنده کاردرست آمریکایی هست. این فیلم که محصول سال 1995 قدیمی ترین فیلم های لیستمون هم هست. ستاره های مشهوری مثل آل پاچینو، رابرت دنیرو و وال کیلمر تو این فیلم فوق العاده به هنرمندی پرداختن که خودش به تنهایی میتونه دلیلی برای تماشای این سینمایی دیدنی باشه. فیلم هیت به اسم Fuego contra fuego هم شناخته میشه و به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی تو ایالت کالیفرنیا فیلمبرداری شده، پیشنهاد میکنم از دستش ندین.

داستان فیلم:فیلم مخمصه (Heat) داستان چند بانک زن حرفه ای است که در آخرین سرقت خود در مخمصه ای با پلیس گیر می افتند و در ادامه پلیس به دنبال دستگیری آنها است ولی …

فیلم Heat 1995

ژانر: جنایی,درام,هیجان انگیز

مدت زمان: 170 دقیقه


6. فیلم Scarface 1983

فیلم آمریکایی صورت زخمی اثری فوق العاده و تماشایی که آل پاچینو تونست برای اون نامزد جایزه گلدن گلوب بشه. در کنار آل پاچینو میتونیم میشل فایفر و استیون بائر رو به عنوان دو ستاره دیگر این فیلم ببینیم. این فیلم که اثری از برایان دی پالما هست در ژانر درام و جنایی در کالیفرنیا ساخته شد. اسم دیگر این فیلم Lice s ožiljkom هست و امتیاز 8.3 رو از 831 بیننده دریافت کرده.

داستان فیلم: در سال 1980 در میامی یک از پرنده های کوبایی که به امریکا فرستاده شده اند مسوولیت یک کارتل مواد مخدر را به دست میگیرد و بلند پروازی خود را آغاز میکند…

فیلم Scarface 1983

ژانر: جنایی ، درام

مدت زمان: 150 دقیقه


7. فیلم Scent of a Woman 1992

فیلم بوی خوش یک زن اثری فوق العاده تماشایی از مارتین برست هست که با هنرمندی ستارگانی از جمله آل پاچینو، کریس اودانل، جیمز ربهورن و… امتیاز 8.0 رو در سایت IMDB از آن خودش کرده. آل پاچینو برای بازی در این فیلم فوق العاده برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد اون سال شد. Perfume de mujer نام دیگر این فیلم آمریکایی هست.

داستان فیلم: فیلم بوی خوش زن Scent of a Woman 1992 در مورد پسری جوان به نام چارلی (با بازی کریس اودانل) است که برای تامین هزینه‌های تحصیل خود تصمیم میگیرد تا مسئولیت مراقبت از یک مرد نابینا به نام فرانک (با بازی آل پاچینو) را قبول کند. اما چارلی به زودی متوجه میشود که وظایف او در این شغل با چیزی که وی انتظارش را داشته، کاملا متفاوت است و…

فیلم Scent of a Woman 1992

ژانر: درام

مدت زمان: 156 دقیقه


8. فیلم Donnie Brasco 1997

دانی براسکو فیلمی جنایی و درام هست که بر اساس واقعیت در سال 1997 در کشور آمریکا، در شهر نیویورک به سه زبان انگلیسی، ایتالیایی و ژاپنی توسط پل آتاناسیو نوشته و توسط مایک نیول کارگردانی شد. این فیلم با امتیاز 7.7 هنرمندان فوق العاده ای از جمله آل پاچینو، جانی دپ، مایکل مدسن، برونو کربی و… در خودش داره.

داستان فیلم:فیلم دانی براسکو Donnie Brasco 1997 بر اساس یک رویداد حقیقی ساخته شده است. در سال 1978 پلیس اف بی ای FBI مبارزه زیرزمینی علیه تشکیلات تبهکاران حرفه ای را آغاز می کند. در این میان دانی براسکو (با بازی جانی دپ) ماموریت می یابد تا با نزدیک شدن به بنجامین لفتی ( با بازی آل پاچینو) که برای مافیا کار میکند اطلاعاتی بدست آورد…

فیلم Donnie Brasco 1997

ژانر: زندگی نامه,جنایی,درام

مدت زمان: 127 دقیقه


9. فیلم Once Upon a Time In Hollywood 2019

فیلم روزی روزی روزگاری در هالیوود 2019 با حضور سه ستاره معروف هالیوودی یعنی آل پاچینو، برد پیت و لئوناردو دی کاپریو نیاز به معرفی نداره ولی بد نیست بدونین این فیلم که محصول مشترک کشور آمریکا و انگلیس هست، تو کالیفرنیا به چهار زبان آلمانی، اسپانیایی، انگلیسی و ایتالیایی ساخته شده. کارگردان و نویسنده این فیلم کوئنتین تارانتینو فیلم ساز معروف آمریکایی هست که این اثرش امتیاز 7.6 رو از کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: ماجرای جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال 1969 و در شهر لس آنجلس جریان دارد. یک ستاره‎ تلویزیون ساکن شهر لس آنجلس که شهرتش کم شده است ، همراه با بدلکارش سعی می‎کنند تا در آخرین سال‎های طلایی هالیوود در دهه‎ی 60 میلادی به شهرت و موفقیت دست پیدا کنند که…

فیلم Once Upon a Time In Hollywood 2019

ژانر: درام ، کمدی

مدت زمان: 139 دقیقه


10. فیلم 1977 The Devil’s Advocate

و آخرین فیلم لیست فیلم جذاب وکیل مدافع شیطان که به Devil’s Advocate هم شناخته میشه و محصول مشترک کشورهای آلمان و آمریکا هست و سال 1977 در نیویورک سیتی به 5 زبان مختلف ساخته شد. کارگردانی این فیلم رو تیلور هکفورد، و نویسندگی اون رو جاناتان لمکین و تونی گیلروی انجام دادن. کیانو ریوز، آل پاچینو و چارلیز ترون ستاره های این فیلم پرستاره هستن که امتیاز 7.5 رو در سایت ای ام دی بی داره.

 داستان فیلم:داستان مربوط به زندگی یک وکیل بسیار حرفه ای و قوی اما ناشناس در فلوریدا امریکا می باشد، بعد از گذشت مدت زمانی یک پیشنهاد کاری فوق العاده به او می شود که بزرگترین پیشرفت کاری او در زندگی اش خواهد بود و با قبول این پیشنهاد کاری از فلوریدا به نیویورک مهاجرت می کند و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی خودش را یکی از وکیل مدافع های یک شرکت حقوقی قدرتمند می بیند که در حال دفاع از جادوگران ذبح کننده حیوانات و یا غول های بزرگ فعال در زمینه املاک و بسیاری از انسان های قدرتمند اما خطرناک و خلاف می بیند. رئیس او که جان میلتون نام دارد به این وکیل مدافع شیطان در فیلم وعده بهشت گم شده را می دهد.

فیلم 1977 The Devil's Advocate

ژانر: درام، راز آلود، هیجان انگیز

مدت زمان: 144 دقیقه


امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشین. اگه فکر میکنین فیلمی هست که جاش تو این لیست خالیه حتما برامون بنویسین. اگه طرفدار این مدل پست ها هستین هم یادتون نره با کامنت هاتون بهمون انرژی بدین. در نهایت برای دانلود تمام فیلم های آل پاچینو اینجا کلیک کنین. مرسی که همراه جهش تی وی هستین. 

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] برای مشاهده به ادامه پست برید […]