logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون

در این پست بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون ( Scarlett Johansson ) رو به شما معرفی می کنیم 

برای مشاهده به ادامه پست برید

معرفی بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون

 

اسکارلت اینگرید جوهانسون بازیگر آمریکایی هست. اون پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ شده و اسمش چندین بار در فهرست ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربز قرار گرفته. فیلم ‌هایی که در آن به ایفای نقش پرداخته بیش از ۱۴٫۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته‌ و جوهانسون رو به نهمین ستاره پردرآمد دنیا تبدیل کرده‌.


1. فیلم Black Widow 2021

فیلم اکشن و جذاب بیوه سیاه به کارگردانی کیت شورتلند در سال 2021 به زبان انگلیسی ساخته شد. این فیلم که محصول آمریکاست در نروژ فیلمبرداری شده. در این فیلم دیدنی اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف، فلورانس پیو در نقش یلنا بلوا دیوید هاربر در نقش الکسی به ایفای نقش پرداختن این فیلم تونسته امتیاز 6.7 رو از نگاه کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: داستان درمورد وقایع فیلم سینمایی جنگ داخلی ناتاشا رومانوف در پی نافرمانی از توافقنامه‌ی سوکوویا و کمک به استیو راجرز تنها شده و تحت تعقیب می باشد و…

دانلود فیلم Black Widow 2021 با زیرنویس چسبیده

ژانر: اکشن, ماجراجویی, علمی تخیلی

مدت زمان: 1333 دقیقه


2. انیمیشن Sing 2 2021

انیمیشن تماشایی آواز2 محصول مشترک کشورهای امریکا، ژاپن و فرانسه هست که به کارگردانی گارت جنینگز و کریستف لوردلت در سال 2021 در شیکاگوی امریکا به زبان انگلیسی ساخته شده در این انیمیشن متیو مک کانهی در نقش باستر مون، ریز ویترسپون در نقش روزیتا و اسکارلت جوهانسون در نقش آش به صداپیشگی پرداختن. این انیمیشن تونسته امتیاز 8.2 رو در سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: در مورد باستر مون و دوستانش باید ستاره راک منزوی Clay Calloway را ترغیب کنند تا برای افتتاحیه نمایش جدید به آنها بپیوندد.

دانلود انیمیشن Sing 2 2021

ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

مدت زمان: 102 دقیقه


3. فیلم The Avengers 2019

فیلم جذاب انتقام جویان 2019 یکی از آثار کارگردانان آنتونی روسو و جو روسو هست که به زبان های انگلیسی، ژاپنی، خوسا و آلمانی تولید شده. این فیلم محصول کشور امریکا هست که در دورهام انگلستان تصویربرداری شده و با سه ساعت و یک دقیقه جزو فیلم های طولانی محسوب میشه. امتیاز این فیلم در سایت ای ام دی بی 8.4 هست.

داستان فیلم: بعد از نابود کردن نیمی از جهان به دست تانوس ، انتقام جویان باقی مانده باید برای درست کردن خرابکاری های اعمال این تایتان دیوانه و بازگشت جهان به تعادل اولیه دست به کار شوند.

دانلود فیلم Avengers: Endgame 2019

ژانر: درام، ماجراجویی ، اکشن

مدت زمان: 181 دقیقه


4. فیلم Jojo Rabbit 2019

فیلم تماشایی جوجو خرگوشه 2019 محصولی از کشورهای  نیوزیلند، جمهوری چک و آمریکا هست که در جمهوری چک ساخته شده، کارگردانی این فیلم رو تایکا وایتیتی برعهده داشته. این فیلم جذاب با اقتباس کتاب آسمان های در قفس ساخته شده و در اون شاهد درخشش ستاره هایی مثل رومن گریفین، دیویس توماسین، مک کنزی و اسکارلت جوهانسون هستیم. که تونستن امتیاز 7.9 رو از نگاه کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کنن.

داستان فیلم: داستان درباره یوهانس “جوجو” بتزلر ، عضو ارتش جوانان هیتلر (رومن گریفین دیویس) است. زمانی که او متوجه می شود مادر تنهایش ( اسکارلت جوهانسون) یک دختر یهودی جوان (با بازی توماسین مک کنزی) را درون اتاق زیر شیروانی پنهان کرده، دیدش به دنیا کاملا تغییر می کند و …

دانلود فیلم Jojo Rabbit 2019 دوبله فارسی

ژانر: درام، چنگی ، کمدی

مدت زمان: 108 دقیقه


5. فیلم Home Alone 3 1997

فیلم جذاب و معروف فیلم تنها در خانه ۳ اثری از کارگردان راجا گوسنل هست که در سال 1997 در امریکا و به زبان های انگلیسی و لهستانی ساخته شد. در این فیلم الکس دی. لینز در نقش الکس پرویت، اولک کروپا در نقش پتر بوپره، ریا کیلستد در نقش آلیس ریبنز به ایفای نقش پرداختن. امتیاز این فیلم در سایت ای ام دی بی 4.3 هست.

داستان فیلم: داستان در مورد الکس پرویت، پسر 8 ساله ای که در شیکاگو زندگی می کند، او باید جاسوسان بین المللی را که به دنبال یک تراشه رایانه ای کاملاً مخفی در ماشین اسباب بازی خود هستند شکست دهد.

دانلود فیلم Home Alone 3 1997 زیرنویس چسبیده

ژانر: جنایی، اکشن، کمدی

مدت زمان: 102 دقیقه


6. فیلم Avengers: Infinity War 2018

فیلم دیدنی انتقام جویان : جنگ ابدیت در سال 2018 در ژانر ماجراجویی ،علمی تخیلی و اکشن به کارگردانی آنتونی روسو و جو روسو ساخته شد. در این فیلم رابرت داونی، جونیور کریس، همسورث مارک روفالو و اسکارلت جوهانسون به هنرمندی پرداختن. این فیلم امریکایی امتیاز 8.4 رو از نگاه کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: داستان این فیلم که از حضور تعداد زیادی بازیگران سرشناس از جمله رابرت داونی جونیور، اسکارلت یوهانسون ، کریس همورث ، بندیکت کامبربچ و… بهره می برد با پیدا کردن سنگ قدرت توسط تانوس از سیاره زاندار آغاز می شود او جلوی سفینه آزگارد را می گیرد و اتفاقات بدی رخ می دهد وقتی خبر به انتقام جویان می رسد آنها با دوستان خود متحد می شوند و میخواهند با جانفشانی جلوی او را بگیرند تا نتواند دنیا را به پایان برساند…

دانلود فیلم Avengers: Infinity War 2018 دوبله فارسی

ژانر: اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی

مدت زمان: 149 دقیقه


7. فیلم Captain Marvel 2019

فیلم جذاب کاپیتان مارول 2019 محصول کشور امریکا و استرالیا هست که در کالیفرنیا به زبان انگلیسی و به کارگردانی آنا بودن و رایان فلک ساخته شده. ستاره هایی مثل بری لارسون ساموئل ال جکسون بن مندلسون و اسکارلت جوهانسون رو در این فیلم شاهد هستیم. این فیلم تونسته امتیاز 6.8 رو از بین بیش از 500 هزار بیننده سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: آنا بادن، کارگردان آمریکایی فمنیست، از کودکی به سینما علاقه مند بوده و برای تحصیل سینما به دانشگاه هنر نیویورک رفته است. او پیش ازین فیلم های می سی سی پی گریند، این یک جور داستان سرگرم کننده است و بچه های ابتکار را کارگردانی کرده است. داستان فیلم کاپیتان مارول در مورد زنی به نام کارول دنورز است که هنگامی که زمین درگیر جنگی کهکشانی و سخت بین دو گونه از بیگانگان می‎شود، او به یکی از قدرتمندترین ابرقهرمان‎های جهان با نام کاپیتان مارول تبدیل می شود و…

 

دانلود فیلم Captain Marvel 2019 دوبله فارسی

ژانر: اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی

مدت زمان: 123 دقیقه


8. فیلم The Avengers 2012

فیلم تماشایی انتقام جویان 2012 به کارگردانی و نویسندگی جاس ویدون و نویسندگی زک پن در امریکا به زبان های انگلیسی، هندی و روسی ساخته شده. ژانر این فیلم جذاب ماجراجویی ،علمی تخیلی و اکشن هست و شاهد هنرمندی رابرت داونی جونیور، کریس اوانز، مارک روفالو، کریس همزورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر , تام هیدلستون در این فیلم هستیم.

داستان فیلم: «نیک فیوری» مدیر سازمان بین المللی S.H.I.E.L.D است که وظیفه این سازمان برقراری آرامش در جهان می باشد. زمانی که فیوری درمیابد که امنیت زمین توسط «لوکی» مورد تهدید قرار گرفته است، به کمک ابرقهرمانانی چون «مرد آهنی»، «هالک شگفت انگیز»، «تور»، «کاپیتان آمریکا»، و «بیوه ی سیاه» با او مقابله می کنند، تا جهان را از فاجعه ای بزرگ نجات دهند…

دانلود فیلم The Avengers 2012 دوبله فارسی

ژانر: ماجراجویی ،علمی تخیلی، اکشن

مدت زمان: 143 دقیقه


9. فیلم The Prestige 2006

فیلم فوق العاده پرستیژ 2006 محصول مشترک کشورهای امریکا و انگلیس هست که به کارگردانی کریستوفر نولان به زبان انگلیسی در امریکا ساخته شده و تونسته امتیاز 8.5 رو از بیش از یک میلیون بیننده سایت ای ام دی بی دریافت کنه. در این فیلم شاهد درخشش ستاره هایی مثل کریستین بیل، هیو جکمن و اسکارلت جوهانسون هستیم.

داستان فیلم: رابرت انجیر، همسرش جولیا و آلفرد بوردن بعنوان دستیاران یک شعبده باز با هم کار می کنند. جولیا بر اثر یک تصادف در حین اجرا جان میدهد و رابرت، آلفرد را بخاطر مرگ همسرش سرزنش می کند و رابطه دوستانه بین آن‌ها جایش را به دشمنی میدهد. بعد از مدتی هردو شعبده باز هایی مشهور، و رقبایی سرسخت برای یکدیگر می شوند و در اجرای یکدیگر خرابکاری می کنند و…

دانلود فیلم The Prestige 2006 دوبله فارسی

ژانر: درام,معمایی,علمی تخیلی,هیجان انگیز

مدت زمان: 130 دقیقه


10. فیلم Captain America: Civil War 2016

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی فیلمی اکشن، علمی تخیلی هست که به کارگردانی آنتونی روسو و جو روسو در سال 2016 در پورتو ریکو ساخته شد. در این فیلم 147 دقیقه ای شاهد هنرمندی کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور و اسکارلت جوهانسون هستیم.

داستان فیلم: دولت های جهان قانونی را وضع می کنند که طی آن فعالیت های تمامی ابرقهرمانان کنترل می شوند و آن ها باید برای دولت آمریکا کار کنند. کاپیتان آمریکا و مرد آهنی که در مورد این قانون نظرات متفاوتی دارند، مقابل یکدیگر می ایستند…

دانلود فیلم Captain America: Civil War 2016 دوبله فارسی

ژانر: ماجراجویی ،اکشن ،علمی تخیلی

مدت زمان: 147 دقیقه


11. فیلم Avengers: Age of Ultron 2015

فیلم انتقام جویان: عصر التران 2015 به کارگردانی و نویسندگی جاس ویدون در بنگلادش به زبان های انگلیسی و کره ای ساخته شده. ژانر این فیلم جذاب ماجراجویی ،علمی تخیلی و اکشن هست و شاهد هنرمندی رابرت داونی جونیور، کریس اوانز، مارک روفالو و اسکارلت جوهانسون در این فیلم هستیم. امتیاز این فیلم در سایت ای ام دی بی 7.3 هست.

داستان فیلم: «تونی استارک» روی یک پروژه برای حفظ صلح کار می کند، اما اوضاع از کنترلش خارج می شود و اکنون گروه انتقام جویان باید «آلترون»، ساخته ی دست استارک را، از رسیدن به اهداف شریرانه اش باز دارند…

دانلود فیلم Avengers: Age of Ultron 2015 دوبله فارسی

ژانر: ماجراجویی ،علمی تخیلی، اکشن

مدت زمان: 141 دقیقه


12. فیلم Her 2013

فیلم جذاب او 2013 یکی از آثار کارگردان و نویسنده مشهور اسپایک جونز هست که در شانگهای چین فیلمبرداری شده. ژانر این فیلم جذاب درام، عاشقانه، علمی تخیلی هست و محصول امریکاست. در این فیلم درخشش ستاره هایی مثل خواکین فینیکس، امی آدامز و اسکارلت جوهانسون (به عنوان صداپیشه) رو شاهد هستیم.

داستان فیلم: داستان فیلم در زمان آینده در شهر لس آنجلس اتفاق می افتد. تئودور « خواکین فونیکس » مرد میانسالی است که شغلش نوشتن نامه های عاشقانه از طرف افراد متقاضی به نامزدشان است. تئودور نامه های عاشقانه را به خوبی نگارش میکند ، گویی که عاشق ترین فرد روی زمین است. اما وی در زندگی شخصی خودش چندان موفق نیست…

دانلود فیلم Her 2013 زیرنویس چسبیده

ژانر: عاشقانه، درام، علمی تخیلی

مدت زمان: 126 دقیقه


13.فیلم Captain America: The Winter Soldier 2014

فیلم زیبای کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان فیلمی اکشن، علمی تخیلی هست که به کارگردانی آنتونی روسو و جو روسو در سال 2014 در امریکا ساخته شد. در این فیلم 136 دقیقه ای شاهد هنرمندی کریس ایوانز ساموئل ال جکسون و اسکارلت جوهانسون هستیم. این فیلم تونسته امتیاز 7.7 رو از بیش از 700 هزار بیننده سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: «کاپیتان آمریکا (استیو راجرز)» در پی یافتن و تثبیت جایگاهش در دنیای جدید است و با نبردها و چالش های قدیم در قالب شخصیتی جدید به نام «ماموری از شوروی سابق به نام سرباز زمستان» نمایان می شود…

دانلود فیلم Captain America: The Winter Soldier 2014 دوبله فارسی

ژانر: ماجراجویی ،اکشن ،علمی تخیلی

مدت زمان: 132 دقیقه


امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید، اگر شما هم فیلم های از اسکارلت جوهانسون رو دیدید و توی این لیست نیست توی کامنت ها به ما معرفی کنید. و در ادامه برای دانلود تمام فیلم های Scarlett Johansson اینجا کلیک کنید. ممنون از اینکه با جهش تی وی همراه هست.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
منصور
منصور
2 سال قبل

سلام
چرا از فیلم LUCYنام نبردید

Arash
Arash
1 سال قبل

جوهانسون غلطه
تلفظ درستش یوهانسون
بخاطره اینکه اصالتا از طرف پدری دانمارکیه . پس فامیلیشم ی فامیلی دانمارکیه
و تو زبان دانمارکی اول فامیلیش حرف “J” شبیه به حرف “ی” خونده میشه