logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های تابستان 2022

تو این پست قراره بهترین فیلم هایی که تابستان سال 2022 منتشر شدن رو به شما معرفی کنیم

معرفی بهترین فیلم های تابستان 2022

برای مشاهده به ادامه پست برید


1.فیلم Elvis 2022

یکی از پر سر و صدا ترین فیلم های سال 2022 فیلم الویس هست که در مورد خواننده معروف الویس هست. و تو ژانر درام، فیلم نامه، موزیک به کارگردانی باز لورمن ساخته شده. فیلم نامه این فیلم که محصول مشترک کشورهای آمریکا و استرالیا هست توسط سه نویسنده مشهور باز لورمن، سام برومل و کریگ پیرس به زبان انگلیسی نوشته شده. و ستاره هایی مثل تام هنکس، آستین باتلر، اولیویا دی جونگ و… در اون به ایفای نقش پرداختن که در نهایت موفق به کسب امتیاز 7.6 از نگاه تماشاگران این فیلم شدن.

داستان فیلم: فیلم الویس Elvis 2022 نگاهی به زندگی ستاره افسانه‎ای راک اند رول، الویس پریسلی (با بازی آستین باتلر) انداخته است. او در دهه 1950 میلادی به شهرت رسید در حالی که رابطه‌ای پیچیده‌ با مدیر خود، سرهنگ تام پارکر (با بازی تام هنکس) داشت و…

فیلم Elvis 2022

ژانر: زندگی نامه,درام,موزیک

مدت زمان: 159 دقیقه


2. فیلم Cha Cha Real Smooth 2022

فیلم کمدی رقص چاچا به نرمی با درخشش ستاره هایی چون کوپر رایف، داکوتا جانسون و ایوان آسانته امسال به کارگردانی و نویسندگی کوپر رایف منتشر شد و تا حدود خوبی هم دیده شد. این فیلم با امتیاز 7.3 جایگاه دوم لیستمون رو داره و به اسم 人生恰恰恰 هم شناخته میشه. این فیلم 107 دقیقه محصول کشور آمریکاست و به زبان انگلیسی ساخته شده.

داستان فیلم: مرد جوانی که به عنوان میزبان مهمانی بار میتسوا کار می کند با یک مادر و دختر اوتیسم دوستی پیدا می کند.

فیلم Cha Cha Real Smooth 2022

ژانر:کمدی,درام

مدت زمان: 107 دقیقه


3.فیلم Prey 2022

فیلم جذاب و هیجان انگیز شکار، یه فیلم تو ژانر اکشن، درام و ترسناک هست که تا اینجا یکی از پربیننده ترین های امسال بوده. این فیلم تماشایی که محصول کشور آمریکاست به کارگردانی دن تراختنبرگ در آلبرتای کانادا فیلمبرداری شده. زبان این فیلم زبان سرخ پوستان آمریکای شمالی، انگلیسی و فرانسوی هست و بازیگران کمتر شناخته شده ای مثل امبر میدتاندر، دن دی لیگرو، هارلان بلین کیتویهات تونستن توی این فیلم خوش بدرخشن.

داستان فیلم: در ملت کومانچ در سال ۱۷۱۹ ، یک جنگجوی خشن و بسیار ماهر به نام نارو می‌آموزد که طعمه‌ای که او در حال تعقیب است، یک موجود بیگانه بسیار تکامل‌یافته با زرادخانه‌ای از نظر تکنولوژیکی پیشرفته است. داستان پیدایش اولین شکارچی های در جهان مابین ملت کومانچی ۳۰۰ سال قبل نمایش می دهد. نارو، یک زن جنگجوی ماهر، برای محافظت از قبیله خود در برابر یکی از اولین شکارچیان(بیگانه) بسیار تکامل یافته که روی زمین فرود آمده، می جنگد

فیلم Prey 2022

ژانر: درام

مدت زمان: 99 دقیقه


4. فیلم Jerry and Marge Go Large 2022

فیلم جری و مارج پولدار میشوند 2022 فیلمی بر اساس داستان واقعی، ساخته شده در ژانر زندگی نامه، کمدی و درام هست که به اسم Jerry & Marge Go Large هم شناخته میشه و یکی از کمپانی های سازنده ش Landline Pictures بوده. این فیلم 90 دقیقه ای به کارگردانی دیوید فرانکل و نویسندگی جیسون فاگون (بر اساس مقاله) و براد کوپلند تهیه شده. محل فیلمبرداری این فیلم ایالت جورجیا آمریکا بوده.

داستان فیلم: فیلم جری و مارج پولدار می شوند Jerry and Marge Go Large 2022 براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد فردی به نام جری سلبی است که در بخت آزمایی ماساچوست، یک مشکل محاسباتی را کشف می‌کند. پس از آن او با کمک همسرش مارج، برنده میلیون‌ها دلار پول بخت آزمایی شده و…

فیلم Jerry and Marge Go Large 2022

ژانر: زندگی نامه,کمدی,درام

مدت زمان: 90 دقیقه


5. فیلم Minions: The Rise of Gru 2022

انیمیشن جذاب مینیون ها نیازی به معرفی نداره و سراسر جهان طرفدارهای خودش رو داره. حالا نسخه مینیون ها 2022 رو داریم که به کارگردانی تیمی متشکل از سه کارگردان یعنی کایل بالدا، برد آبلسون و جاناتان دل وال ساخته شده. این قسمت 90 دقیقه هست و گوینده های اون استیو کارل برای صدای گرو، پیر تابوت برای صدای مینیون ها، آلن آرکین برای صدای بند انگشت وحشی و…. هستن.

داستان فیلم: این انیمیشن داستان گرو رو به تصویر می‌کشه که یک رویای دوازده ساله رو در سرش می‌پرورانه، اون در تلاش هست تا به بزرگترین ابرشرور جهان تبدیل بشه، اما باید با موانع بسیاری روبرو بشه که…

فیلم Minions: The Rise of Gru 2022

ژانر: انیمیشن, ماجراجویی, کمدی

مدت زمان: 90 دقیقه


6. فیلم Day Shift 2022

فیلم کمدی و اکشن شیفت روز 2022 فیلمی آمریکایی هست که به زبان انگلیسی و اسپانیایی ساخته شده. اسم دوم این فیلم فانتزی Vỏ Bọc Thợ Săn هست و فیلمبرداری اون تو آتلانتای ایالت جورجیا انجام شده. این فیلم از 42 هزار بیننده امتیاز 6.1 رو کسب کرده و بازیگرانی مثل جیمی فاکس، دیو فرانکو، اسنوپ داگ و… در اون به ایفای نقش پرداختن.

داستان فیلم: فیلم شیفت روز Day Shift 2022 در مورد پدری سخت کوش است که برای تامین مخارج دختر 8 ساله خود به عنوان یک نظافتچی در یک استخر مشغول به کار است. اما شغل اصلی او در حقیقت شکار و کشتن خون آشام‌ها است و…

فیلم Day Shift 2022

ژانر: اکشن,کمدی,فانتزی

مدت زمان: 110 دقیقه


7. فیلم Along for the Ride 2022

فیلم تماشایی همراه برای سواری فیلمی عاشقانه هست که سوفیا آلاورز اون رو بر اساس یک رمان تو کالیرونای شمالی آمریکا ساخته و سال 2022 اکران شده. اسم دوم این فیلم معًا في ليالي الصيف هست و کمپانی سازنده ش، کمپانی معروف Screen Arcade هست. اما پاسارو نقش اودن، بلمونت کملی نقش الی و لورا کاریوکی نقش مگی رو تو این فیلم برعهده دارن. امتیاز این فیلم تو سایت معروف ای ام دی بی 6.1 هست.

داستان فیلم: تابستان قبل از کالج، آودن با الی مرموز، یک همکار بی خواب آشنا می شود. در حالی که شهر ساحلی کولبی در سکوت است، آن دو به یک تلاش شبانه رفته تا به اودن کمک کنند تا زندگی نوجوانی سرگرم‌کننده و بی‌خیالی را که هرگز نمی‌دانست می‌خواهد تجربه کند را در اختیار داشته باشد.

فیلم Along for the Ride 2022

ژانر: درام,عاشقانه

مدت زمان: 106 دقیقه


8. فیلم Resurrection 2022

فیلم رستاخیز 2022 محصول کشور آمریکا و فیلمی در ژانر ترسناک، جنایی و درام هست که کارگردانی و نویسندگی اون رو اندرو سمانس انجام داده. این فیلم جذاب 103 دقیقه هست و هنرمندانی چون ربکا هال، تیم راث، گریس کافمن در اون به هنرمندی پرداختن.
در برخی کشورها این فیلم به اسم Воскресіння شناخته میشه و کمپانی های سازنده اون Secret Engine، Square Peg، Tango Entertainment (III) هستن.

داستان فیلم: در فیلم رستاخیز Resurrection 2022 می‌بینید زندگی مارگارت (با بازی ربکا هال) به دقت ساخته شده است. او توانمند، منظم و موفق است و به زودی، دختر نوجوانش، که مارگارت به تنهایی او را بزرگ کرده، همانطور که برنامه‌ریزی شده به یک دانشگاه عالی می‌رود. همه چیز تحت کنترل است تا زمانی که نامزد سابق مارگارت، دیوید (با بازی تیم راث) بازمی‌گردد. حال مارگارت مجبور است با وحشت‌های گذشته خود روبرو شده و

فیلم Resurrection 2022

ژانر: جنایی,درام,ترسناک

مدت زمان: 103 دقیقه


9. فیلم Jurassic World: Dominion 2022

دنیای ژوراسیک: قلمرو 2022 یک فیلم علمی تخیلی، اثری از کالین ترورو فیلم ساز آمریکایی هست که تو کشور مالت فیلمبرداری شده. این فیلم ادامه مجموعه پارک ژوراسیک، و محصول سه کشور آمریکا، چین و مالت هست. عمر سای، کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، دیچن لاچمن از بازیگران این فیلم هستن که توسط امیلی کارمایکل، کالین ترورو و درک کانولی نوشته شده و امتیاز 5.7 رو از 121 هزار بیننده سایت ای ام دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: قسمت ششم از سری فیلم های جذاب ژوراسیک است … متن خلاصه داستان این سینمایی فعلا منتشر نشده.

فیلم Jurassic World: Dominion 2022

ژانر: اکشن, ماجراجویی, علمی تخیلی, هیجان انگیز

مدت زمان: 146 دقیقه


10. فیلم Secret Headquarters 2022

آخرین فیلم لیستمون فیلم علمی تخیلی مقر مخفی هست که تو ژانر اکشن و ماجراجویانه، توسط هنری جوست و آریل شولمن کارگردانی شده. فیلم 시크릿 헤드쿼터스 محصول آمریکاست و در ایالت جورجیای آمریکا هم فیلمبرداری شده. این فیلم 90 دقیقه ای توسط کمپانی Jerry Bruckheimer Films تولید شده و ستاره هایی مثل واکر اسکوبل، اوون ویلسون و مایکل پنا رو در اون شاهد هستیم.

 داستان فیلم: یک پسر متوجه وجود مخفیگاه قدرتمندترین ابرقهرمان دنیا در زیرزمین خانه خود می‌شود. وقتی چند ضدقهرمان به این مرکز حمله می‌کنند، این پسر به کمک دوستان خود، سعی می‌کند تا از این مخفیگاه محافظت کند.

فیلم Secret Headquarters 2022

ژانر: اکشن, ماجراجویی, علمی تخیلی

مدت زمان: 90 دقیقه


امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشین. اگه فکر میکنین فیلمی هست که جاش تو این لیست خالیه حتما برامون بنویسین. اگه طرفدار این مدل پست ها هستین هم یادتون نره با کامنت هاتون بهمون انرژی بدین. در نهایت برای دانلود تمام فیلم های سال 2022 اینجا کلیک کنین. مرسی که همراه جهش تی وی هستین.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها