logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های ترسناک سال 2021

در این پست بهترین فیلم های ترسناک که در سال 2021 ساخته شدن رو به شما معرفی می کنیم 

معرفی بهترین فیلم های ترسناک سال 2021

برای مشاهده به ادامه پست برید


1. فیلم The Cursed 2021

فیلم ترسناک، معمایی نفرین شده 2021 یکی از آثار کارگردان بریتانیایی شان الیس هست که نویسندگی اون رو هم به عهده داشته. این فیلم فانتزی که محصول کشور امریکا هست، در فرانسه ساخته شده و بازیگرانی مثل بوید هالبورک، جی وون اوهم و جی سونگ جون رو در خود داره. 110 دقیقه هست و امتیاز 6.4 رو از بینندگان سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: داستان یک قتل سریالی مرموز توسط jaechaui (اجساد مرده ای که از مردگان برخاسته اند و می توانند صحبت کنند) اتفاق می افتد. این بدن ها توسط کسی دستکاری می شوند…

دانلود فیلم خارجی The Cursed 2021

ژانر: فانتزی, ترسناک, معمایی

مدت زمان: 110 دقیقه


2. فیلم Last Night in Soho 2021 

فیلم هیجان انگیز دیشب در سوهو 2021 یکی از آثار کارگردان بریتانیایی ادگار رایت هست که نویسندگی اون رو کریستی ویلسون کرنز به عهده داشته. این فیلم درام که محصول کشور انگلیس هست، در لندن ساخته شده و بازیگرانی مثل توماس مک کنزی، آنیا تیلور جوی و دایانا ریگ رو در خود داره. 116 دقیقه هست و امتیاز 7.1 رو ازنگاه 90 هزار بیننده سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: درباره یک دختر جوان که علاقه زیادی به طراحی مد و لباس دارد به طرز شوکه کننده ای وارد دهه 1960 میشود و در آنجا با اتفاقاتی روبه رو میشود که…

دانلود فیلم Last Night in Soho 2021

ژانر: درام، ترسناک، هیجان انگیز

مدت زمان: 116 دقیقه


3. فیلم Antlers 2021

فیلم معمایی شاخ 2021 یکی از آثار کارگردان آمریکایی اسکات کوپر هست که نویسندگی اون رو هنری شایسون، نیک آنتوسکا و اسکات کوپر به عهده داشتن. این فیلم ترسناک که محصول مشترک کشورهای آمریکا و مکزیک هست، در کانادا ساخته شده و بازیگرانی مثل کری راسل، جسی پلمونز و جرمی تی توماس رو در خود داره. 99 دقیقه هست و امتیاز 5.9 رو ازنگاه 28 هزار بیننده سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: داستان این فیلم که در شهری کوچک به نام اورگان در جریان است ، درباره‌ی یک معلم به همراه برادرش که کلانتر محلی شهر هست می‌باشد. آنها با یک دانش‌آموز جوان به همراه رازش روبرو می‌شوند و اکنون وارد یک ماجرای خطرناک می‌شوند که عواقب وحشتناکی به همراه دارد و…

دانلود فیلم Antlers 2021

ژانر: ترسناک، معمایی

مدت زمان: 99 دقیقه


4. فیلم Titane 2021

فیلم علمی،تخیلی تیتان 2021 یکی از آثار کارگردان فرانسوی ژولیا دوکورنو هست که نویسندگی اون رو ژولیا دوکورنو، ژاک آکوتی و سیمونتا گرجیو به عهده داشتن. این فیلم درام و هیجان انگیز که محصول مشترک کشورهای فرانسه و بلژیک هست، در فرانسه ساخته شده و بازیگرانی مثل وینسنت لیندون، آگاته روسل و گارانس ماریلیه رو در خود داره. 108 دقیقه هست و امتیاز 6.6 رو از بینندگان سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: داستان فیلم درباره پدری است که پس از وقوع مجموعه‌ ای از جنایت‌ های غیرمنتظره پس از ده سال موفق به یافتن پسر گمشده‌ خود می‌ شود و…

دانلود فیلم خارجی Titane 2021

ژانر: ترسناک, علمی تخیلی, هیجان انگیز

مدت زمان: 108 دقیقه


5. فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City 2021

فیلم اکشن رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید اثر کارگردان انگلیسی یوهانس رابرتس هست که نویسندگی اون رو هم خود یوهانس به عهده داشته. این فیلم ترسناک که محصول مشترک کشورهای آلمان،آمریکا و کانادا هست، در کانادا ساخته شده و بازیگرانی مثل کایا اسکودلاریو، رابی آمل و هانا جان کامن رو در خود داره. 107 دقیقه هست و امتیاز 5.2 رو ازنگاه 38 هزار بیننده سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: این داستان اصلی در سال 1998 روایت می شه، اسرار عمارت مرموز اسپنسر و شهر بدشانس راکون رو بررسی می کنه و درادامه…

دانلود فیلم خارجی Resident Evil: Welcome to Raccoon City 2021

ژانر: اکشن, ترسناک, معمایی

مدت زمان: 107 دقیقه


6. فیلم Old 2021

فیلم تماشایی قدیمی اثر کارگردان هندی ام.نایت شیامالان هست که نویسندگی اون رو فردریک پیترز به عهده داشته. این فیلم هیجان انگیز که محصول مشترک کشورهای آمریکا و ژاپن هست، در جمهوری دومینیکن ساخته شده و بازیگرانی مثل توماسین مکنزی، روفوس سیول، امبث دیویدتز و ابی لی رو در خود داره 108 دقیقه هست و امتیاز 5.8 رو ازنگاه 58 هزار بیننده سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: داستان یک خانواده در تعطیلات گرمسیری دریافته اند که ساحل خلوت جایی که آنها برای چند ساعت در آن استراحت می کنند به نوعی باعث پیر شدن سریع آنها می شود و کل زندگی آنها را در یک روز کاهش می دهد.

دانلود فیلم خارجی Old 2021

ژانر: ترسناک، هیجان انگیز

مدت زمان: 108 دقیقه


7. فیلم Malignant 2021

فیلم دیدنی بدخیم اثر کارگردان چینی تبار جیمز وان هست که نویسندگی اون رو خود جیمز وان، اینگرید بیسو و آکلا کوپر به عهده داشتن. این فیلم هیجان انگیز که محصول مشترک کشورهای آمریکا و چین هست، در واشنگتن ساخته شده و بازیگرانی مثل آنابل والیس، مدی هاسون، جورج یانگ و میکول برایانا وایت رو در خود داره، 111 دقیقه هست و امتیاز 6.3 رو ازنگاه 77 هزار بیننده سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: در مورد زنی جوان به نام مدیسون (با بازی آنابل والیس) است که دائما کابوس‌هایی ترسناک در مورد به قتل رسیدن افراد مختلف میبیند؛ اما زمانی که مدیسون متوجه میشود این کابوس‌های وحشتناک در واقعیت نیز به وقوع می‌پیوندند، عذاب او بیش از پیش شده و در نتیجه تلاش میکند هر طور شده قربانیان را نجات دهد اما…

دانلود فیلم خارجی Malignant 2021

ژانر: ترسناک

مدت زمان: 111 دقیقه


8. فیلم The Black Phone 2021

فیلم درام تلفن سیاه اثر کارگردان آمریکایی اسکات دریکسون هست که نویسندگی اون رو خود اسکات دریکسون، سی.رابرت کارگیل و جو هیل به عهده داشتن. این فیلم ترسناک که محصول مشترک کشور آمریکا هست، در کارولینای شمالی ساخته شده و بازیگرانی  مثل ایتن هاوک، جرمی دیویس و جیمز رانسون رو در خود داره. 102 دقیقه هست و امتیاز 7.8 رو ازنگاه 610 بیننده سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: اقتباسی از یک داستان کوتاه توسط نیویورک تایمز پرفروش ترین JOE HILL. داستان کامل این سینمایی فعلا منتشر نشده.

دانلود فیلم خارجی The Black Phone 2022

ژانر: درام, ترسناک

مدت زمان: 102 دقیقه


9. فیلم Escape Room: Tournament of Champions 2021

فیلم هیجانی، علمی-تخیلی اتاق فرار 2 : مسابقات قهرمانان اثر کارگردان آمریکایی آدام روبیتل هست که نویسندگی اون رو ویل هانلی، ماریا ملنیک و دانیل توچ به عهده داشتن. این فیلم اکشن و ماجراجویانه که محصول مشترک کشورهای آمریکا و آفریقای شمالی هست، در آفریقای شمالی ساخته شده و بازیگرانی  مثل تیلور راسل، لوگان میلر، توماس کوکرل و هالند رودن رو در خود داره. 88 دقیقه هست و امتیاز 5.7 رو ازنگاه 36 هزار بیننده سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: شش نفر ناخواسته خود را در یک سری دیگر از اتاق های فرار حبس می کنند و به آرامی آنچه را که برای زنده ماندن مشترک هستند کشف می کنند. با پیوستن به نیروهای خود با دو نفر از بازماندگان اصلی ، به زودی متوجه می شوند که همه آنها قبلاً این بازی را انجام داده اند.

دانلود فیلم خارجی Escape Room: Tournament of Champions 2021

ژانر: اکشن, ماجراجویی, علمی تخیلی, ترسناک

مدت زمان: 88 دقیقه


10. فیلم Halloween Kills 2021 

فیلم زیبای هالووین می کشد اثر کارگردان آمریکایی دیوید گوردون گرین هست که نویسندگی اون رو جان کارپنتر، دبرا هیل و اسکات تیمز به عهده داشتن. این فیلم ترسناک که محصول کشور آمریکا هست، در کارولینای شمالی ساخته شده و بازیگرانی مثل جودی گریر، جیمی لی کرتیس، آنتونی مایکل هال و کایل ریچاردز رو در خود داره. 104 دقیقه هست و امتیاز 5.6 رو ازنگاه 67 هزار بیننده سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: داستان در مورد حماسه مایکل مایرز و لوری استرود در فصل هیجان انگیز بعدی مجموعه هالووین ادامه دارد.

دانلود فیلم خارجی Halloween Kills 2021

ژانر: ترسناک, هیجان انگیز

مدت زمان: 104 دقیقه


11. فیلم The Forever Purge 2021

فیلم اکشن پاکسازی ابدی اثر کارگردان اردو گوت هست که نویسندگی اون رو جیمز دموناکو به عهده داشته. این فیلم هیجان انگیز و ترسناک که محصول کشور آمریکا هست، در کالیفرنیا ساخته شده و بازیگرانی مثل آنا د لا رگوئرا، جاش لوکاس، کسیدی فریمن و لون رامبین رو در خود داره. 103 دقیقه هست و امتیاز 5.4 رو ازنگاه 27 هزار بیننده سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: داستان پنجمین و آخرین قسمت از مجموعه فیلم های “The Purge”. به دنبال انتخابات ریاست جمهوری از سال گذشته و لغو پاکسازی ، یک زوج مکزیکی که از یک کارتل مواد مخدر فرار می کنند در یک مزرعه تگزاس گرفتار شده اند. در آنجا ، آنها در رحمت گروهی از خارج از کشور خواهند بود که تصمیم می گیرند به طور غیرقانونی پاکسازی خود را ادامه دهند ، و علیه این زن و شوهر روبرو شوند و آنها را بکشند.

دانلود فیلم خارجی The Forever Purge 2021

ژانر: اکشن, ترسناک, علمی تخیلی, هیجان انگیز

مدت زمان: 103 دقیقه


12. فیلم Army of the Dead 2021

فیلم اکشن و جنایی ارتش مردگان اثر کارگردان آمریکایی زک اسنایدر هست که نویسندگی اون رو خود زک اسنایدر، شی هاتن و جوبی هارولد به عهده داشتن. این فیلم علمی تخیلی که محصول کشور آمریکا هست، در نیوجرسی آمریکا ساخته شده و بازیگرانی مثل مایکل کسیدی، دیو باتیستا، الا پورنل و هیرویوکی سانادارو در خود داره. 148 دقیقه هست و امتیاز 5.7 رو ازنگاه 163 هزار بیننده سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: به دنبال شیوع زامبی در لاس وگاس ، گروهی از مزدوران با قدمت نهایی ، وارد منطقه قرنطینه شده و بزرگترین دزدی را که قبلاً تلاش کرده اند ، انجام می دهند.

دانلود فیلم خارجی Army of the Dead 2021

ژانر: اکشن, جنایی, ترسناک, علمی تخیلی, هیجان انگیز

مدت زمان: 148 دقیقه


13. فیلم Werewolves Within 2021

فیلم کمدی گرگینه های درون اثر کارگردان آمریکایی جاش روبن هست که نویسندگی اون رو میشنا ولف به عهده داشته. این فیلم دیدنی که محصول کشور آمریکا هست، در نیویورک آمریکا ساخته شده و بازیگرانی مثل سام ریچاردسون، میلانا واینتراب و جورج باسیل رو در خود داره. 97 دقیقه هست و امتیاز 6.0 رو ازنگاه 16 هزار بیننده سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: در مورد نلسون ماندلا (با بازی مورگان فریمن) است که در اولین دوره ریاست جمهوری خود در آفریقای جنوبی، دست به اقدامی منحصر به فرد زده تا سرزمینی را که پس از نژادپرستی تکه تکه شده‌ است، بار دیگر متحد کند. وی بدین منظور از تیم ملی راگبی برای رفتن به جام جهانی سال 1995 حمایت کرده و…

دانلود فیلم Werewolves Within 2021 زیرنویس چسبیده

ژانر: کمدی, ترسناک

مدت زمان: 97 دقیقه


14. فیلم Lamb 2021

فیلم تماشایی گوشت بره اثر کارگردان ایسلندی والدیمار یوهانسون هست که نویسندگی اون رو خود والدیمار یوهانسون و اسیون به عهده داشتن. این فیلم درام که محصول مشترک کشورهای ایسلند، سوئد و لهستان هست، در ایسلند ساخته شده و بازیگرانی مثل نومی راپاس، هیلمیر سنیر گوناسون و بیورن هلینور هارالدسون رو در خود داره. 106 دقیقه هست و امتیاز 6.3 رو ازنگاه 19 هزار بیننده سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: یک یک زن و شوهر در ایسلند خود را پدر و مادر موجودی عجیب و غریب می دانند که بر روابط آنها تأثیر می گذارد.

دانلود فیلم خارجی Lamb 2021

ژانر: درام, ترسناک, معمایی

مدت زمان: 106 دقیقه


15. فیلم Don’t Breathe 2 2021

فیلم جذاب نفس نکش 2 اثر کارگردان رودو سایاگس هست که نویسندگی اون رو فده آلوارز و رودو سایاگس به عهده داشتن. این فیلم ترسناک و هیجان انگیز که محصول کشور آمریکا هست، در صربستان ساخته شده و بازیگرانی مثل استیون لانگ، برندان سکستون سوم و مدلین گریس رو در خود داره. 90 دقیقه هست و امتیاز 6.1 رو ازنگاه 45 هزار بیننده سایت ام ای دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: دنباله این فیلم در سالهای پس از حمله مهلک خانگی آغاز می شود ، جایی که نورمن نوردستروم (استیون لنگ) در آرامشی آرام زندگی می کند تا اینکه گناهان گذشته او را گرفتار خود می کند.

دانلود فیلم خارجی Don’t Breathe 2 2021

ژانر: ترسناک, هیجان انگیز

مدت زمان: 90 دقیقه


امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید، اگر شما هم فیلم های ترسناکی که در سال 2021 ساخته شده رو دیدید و توی این لیست نیست توی کامنت ها به ما معرفی کنید. و در ادامه برای دانلود ارشیو کامل فیلم های ترسناک اینجا کلیک کنید. ممنون از اینکه با جهش تی وی همراه هست.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها