logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود فیلم The Watchers 2024

دانلود فیلم The Watchers 2024

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های جانی دپ

در این پست بهترین فیلم های جانی دپ ( Johnny Depp ) رو به شما معرفی می کنیم 

برای مشاهده به ادامه پست برید

معرفی بهترین فیلم های جانی دپ

 

جان کریستوفر دپ دوم بازیگر، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان آمریکایی هست. او دریافت‌ کنندهٔ افتخارات گوناگونی نظیر یک جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم است و علاوه بر این، نامزد دریافت سه جایزهٔ اسکار و دو جایزهٔ آکادمی فیلم بریتانیا شده‌است.
فیلم‌های جانی دپ بیش از ۳٫۱ میلیارد دلار در آمریکا و بیش از ۷٫۶ میلیارد دلار در جهان فروش داشته‌است. در این مقاله بهترین فیلم های سینمایی این بازیگر رو به شما معرفی میکنیم که بر اساس رتبه بندی سایت معروف IMDB مرتب شده.


1. فیلم Waiting for the Barbarians 2019

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی در انتظار بربرها، اسم فیلمی درام که در سال 2019 به کارگردانی چیرو گوئرا در کشور های امریکا و ایتالیا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. مدت زمان این فیلم یک ساعت و پنجاه و دو دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره. این فیلم دیدنی تونسته رتبه 5.9 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: داستان در یک مستعمره‌ دورافتاده در مرز یک امپراتوری بی‌نام روی می‌دهد. قاضی دادگاه بخش و مدیر این مستعمره مرزی (رایلنس) به دنبال یک بازنشستگی آسان است. او و همکارانش در این شهر به آرامی و به‌صورت مسالمت‌آمیز با بومیان آزاد که به آن‌ها «بربر گفته» می‌شود زندگی می‌کنند؛ اما با آمدن سرهنگ جول (جانی دپ) آرامش مستعمره به هم می‌ریزد. وظیفه سرهنگ گزارش فعالیت‌های بربرها و وضعیت امنیتی در مرز است و…

دانلود فیلم Waiting for the Barbarians 2019 دوبله فارسی

ژانر: درام

مدت زمان: 112 دقیقه


2. فیلم Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl 2003

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی دزدان دریایی کارائیب؛ نفرین مرواید سیاه، اسم فیلمی اکشن که در سال 2003 به کارگردانی گور وربینسکی در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. این فیلم تنسته رتبه 8 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. مدت زمان این فیلم دو ساعت و بیست و سه دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره.
داستان فیلم: ناخدا باربوسا کشتی ناخدا جک اسپارو به نام مروارید سیاه را در اختیار می گیرد و بعدا به شهر پورت رویال حمله می برد و الیزابت سوان دختر فرماندار را می رباید. ویل ترنر دوست دوران کودکی الیزابت با جک متحد می شود تا الیزابت را نجات دهند و مروارید سیاه را دوباره به چنگ آورند. اما نفرینی باعث شده باربوسا و خدمه اش برای همیشه در پرتو هر نور مهتابی به اسکلت هایی زنده تغییر شکل یابند…

دانلود فیلم Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl 2003 دوبله فارسی

ژانر: اکشن، فانتزی، ماجراجویی

مدت زمان: 143 دقیقه


3. فیلم Minamata 2020

فیلم سینمایی میناماتا، اسم فیلمی درام که در سال 2020 به کارگردانی اندرو لویتاس در کشور های انگلستان، آمریکا، امارات متحد عربی به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. این سینمایی تونسته رتبه 7.7 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های معروفی به اسم های دیوید کسلر و استیون دیترز نوشته شده.
داستان فیلم: یک عکاس جنگی به نام یوجین اسمیت است که مجددا به کشور ژاپن، مکانی که در آن مستندی در مورد فجایع ناشی از مسمومیت جیوه در جوامع ساحلی را تهیه کرده است،

دانلود فیلم Minamata 2020 زیرنویس چسبیده

ژانر: درام

مدت زمان: 115 دقیقه


4. فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest 2006

فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب؛ صندوق مرد مرده، اسم فیلمی فانتزی که در سال 2006 به کارگردانی گور وربینسکی در کشور امریکا به زبان های ترکی، فرانسه ای و انگلیسی ساخته و تولید شده. این فیلم تونسته رتبه 7.3 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. مدت زمان این فیلم دو ساعت و سی و یک دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره.
داستان فیلم: ویل ترنر و الیزابت سوان که قصد دارند بزودی با هم ازدواج کنند به جرم کمک به کاپیتان جک اسپارو برای فرار از دست قانون بازداشت می شوند. لرد کاتر که دستور این بازداشت را داده به ویل و الیزابت می گوید اگر آنها به او کمک کنند تا جک را پیدا کرده و قطب نمای جادویی اش را از او بگیرد، آنها را مجازات نخواهد کرد…

دانلود فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest 2006 دوبله فارسی

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

مدت زمان: 151 دقیقه


5. فیلم Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street 2007

فیلم سینمایی سوئینی تاد: پیرایشگر شیطانی خیابان فلیت، اسم فیلمی ترسناک که در سال 2007 به کارگردانی تیم برتون در کشور های امریکا و انگلیس به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. این سینمایی تونسته رتبه 7.3 رو از تعداد 356 هزار رای در سایت ای ام دی بی دریافت کنه. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های مشهوری به اسم های جان لوگان و هیو ویلر نوشته شده.
داستان فیلم: بنجامین بارکر (جانی دپ) پیرایشگری است که که یک قاضی بدطینت به نام تورپین (آلن ریکمن) او را از خانواده‌اش جدا و به جای دیگری تبعید کرده‌است. او بعد از ۱۵ سال با نام مستعار سوئینی تاد بازمی‌گردد تا از کسانی که باعث جدایی او از همسر و فرزندش شده‌اند انتقام بگیرد…

دانلود فیلم Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street 2007 زیرنویس چسبیده

ژانر: درام، ترسناک، موزیکال

مدت زمان: 116 دقیقه


6. انیمیشن Corpse Bride 2005

انیمیشن سینمایی عروس مرده 2005، اسم فیلمی خانوادگی که به کارگردانی تیم برتون و مایک جانسون در کشورهای امریکا و انگلیس به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. فیلم نامه این کارتون معروف توسط نویسنده های کاربلدی به اسم های تیم برتون و کارلوس گرنجل نوشته شده. این سینمایی تونسته رتبه 7.3 رو از تعداد 259 هزار رای در سایت ای ام دی بی دریافت کنه.
داستان فیلم: ویکتور فن دورت و ویکتوریا دورگلات بنا به ملاحضات مالی و اجتماعی خانواده هایشان می خواهند با هم ازدواج کنند. در هنگام تمرین مراسم عروسی، ویکتور مدام خطابه ای را که باید بگوید فراموش می کند. او به جنگل می رود و در حالی که خطابه اش را با خود تکرار می کند، حلقه را از شاخه درختی که مانند یک دست از زمین بیرون آمده است می گذراند. شاخه در حقیقت دست عروس مرده ای است که از خاک بیرون مانده است. ماجراهای ویکتور، سرگردانیش در دنیای مردگان و عشق یک طرفه عروس مرده به او از این جا آغاز می شود.

دانلود انیمیشن Corpse Bride 2005 با دوبله فارسی

ژانر: انیمیشن، درام، خانوادگی

مدت زمان: 77 دقیقه


7. فیلم Sleepy Hollow 1999 

فیلم سینمایی افسانه سوار بی سر 1999، اسم فیلمی فانتزی و ترسناک که به کارگردانی تیم برتون در کشور های امریکا و المان به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های مشهوری به اسم های واشنگتن اروینگ و کوین یاگر نوشته شده. در این سینمایی بازیگر های معروفی به اسم های جانی دپ، کریستینا ریچی، میراندا ریچاردسون، مایکل گامبون به ایفای نقش پرداختن.
داستان فیلم: در مورد کاراگاهی به نام ایشابود کرین (جانی دپ) است که برای کشف راز مربوط به نفرین سوار بی سر به شهر کوچک اسلیپی هالو فرستاده میشود. ایشابود با بررسی مرگ افرادی که به دست سوار بی سر کشته شده‌اند، متوجه وجود رازی تاریک و ترسناک در گذشته این شهر شده و…

دانلود فیلم Sleepy Hollow 1999 با دوبله فارسی

ژانر: فانتزی، معمایی، ترسناک

مدت زمان: 105 دقیقه


8. فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016

فیلم سینمایی جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها 2016، اسم فیلمی فانتزی که به کارگردانی دیوید یتس و نویسندگی جی.کی. رولینگ در کشور های امریکا و انگلیس به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. مدت زمان این فیلم دو ساعت و دوازده دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره. این سینمایی تونسته رتبه 7.3 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.
داستان فیلم: ماجراهای نویسنده ای به نام «نیوت اسکمندر» را روایت می کند که هفتاد سال قبل از اینکه هری پاتر کتابش را در مدرسه بخواند، درگیر روابط جامعه جادو و جادوگری می شود…

دانلود فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016 با دوبله فارسی

ژانر: ماجراجویی، فانتزی، خانوادگی

مدت زمان: 132 دقیقه


9. فیلم Pirates of the Caribbean: At World’s End 2007

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی دزدان دریایی کارائیب؛ پایان جهان 2007 ، اسم فیلمی فانتزی که به کارگردانی گور وربینسکی در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. فیلم نامه این سینمایی تسوط نویسنده های مشهوری به اسم های تد الیوت و تری روسیو نوشته شده. مدت زمان این فیلم دو ساعت و چهل و نه دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره.
داستان فیلم: کاپیتان “باربوسا” و “الیزابت سوآن” و “ویل ترنر” برای نجات “جک اسپارو” و مروارید سیاه به سنگاپور می روند این در حالی است که آنها برای نجات کاپیتان جک اسپارو باید یک دزد دریایی چینی را پیدا کرده و نقشه دریایی که محل کاپیتان جک را نشان می دهد را از او بدزدند، در ادامه داستان مجمعی به نام برادران وارد داستان می شوند که باعث پیروزی دزدان دریایی کارائیب در مقابل کمپانی هند شرقی می شوند و…

دانلود فیلم Pirates of the Caribbean: At World’s End 2007 دوبله فارسی

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

مدت زمان: 169 دقیقه


10. فیلم Public Enemies 2009

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی دشمنان اجتماع 2009، اسم فیلمی بیوگرافی که به کارگردانی مایکل مان در کشور های امریکا و ژاپن به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. این فیلم تونسته رتبه 7 رواز سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. مدت زمان این فیلم دو ساعت و بیست دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره.
داستان فیلم: داستان دههٔ ۱۹۳۰ میلادی آمریکا را روایت می کند. دوران رکود اقتصادی که مردم عامل اصلی بدبختی های خود را بانک ها می دانستند. فیلم قسمت کوتاهی از زندگی جان دیلینگر، گنگستر خطرناک و معروف را روایت می کند و…

دانلود فیلم Public Enemies 2009 با دوبله فارسی

ژانر: اکشن، جنایی، زندگی نامه

مدت زمان: 140 دقیقه


11. فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides 2011

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی دزدان دریایی کارائیب؛ سوار بر امواج ناشناخته 2011، اسم فیلمی فانتزی که به کارگردانی راب مارشال در کشور های امریکا و انگلیس به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. فیلم نامه این سنیمایی توسط نویسنده های مشهوری به اسم های تد الیوت و تری روسیو نوشته شده. این سینمایی تونسته رتبه 6.6 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.
داستان فیلم: “جک اسپارو” و “باربوسا” که به دنبال یافتن چشمه‌ی جوانی هستند، در میابند که “سیه ریش” و دخترش نیز در جستجوی همان چشمه‌اند…

دانلود فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides 2011 دوبله فارسی

ژانر: اکشن، فنتزی، ماجراجویی

مدت زمان: 136 دقیقه


12. فیلم Charlie and the Chocolate Factory 2005

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی چارلی و کارخانه شکلات سازی 2005، اسم فیلمی کمدی که به کارگردانی تیم برتون در کشور های انگلیس، امریکا و استرالیا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. این سینمایی تونسته رتبه 6.6 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. مدت زمان این فیلم فانتزی یک ساعت و پنجاه و پنج دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره.
داستان فیلم: چارلی پسر فقیر و خوشبختی است که با خانواده اش زندگی میکند . ناگهان خبری همه جا می پیچد که ویلی ونکا رییس کارخانه شکلات سازی پنج بلیط طلایی داخل شکلات هایش قرار داده و برای پنج نفری که صاحب این بلیط شوند تور در داخل کارخانه می گذارد و بر حسب اتفاق آخرین بلیط به چارلی میرسد و او با چهار بچه ی دیگر وارد کارخانه میشوند و….

دانلود فیلم Charlie and the Chocolate Factory 2005 با دوبله فارسی

ژانر: خانوادگی، کمدی، ماجراجویی

مدت زمان: 115 دقیقه


13. فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales 2017

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی دزدان دریایی کارائیب 5: مرده‌ها قصه نمی‌گویند 2017، اسم فیلمی فانتزی که به کارگردانی یواخیم رونینگ و اسپن سندبرگ در کشور های امریکا، انگلیس، استرالیا و کانادا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. مدت زمان این فیلم دو ساعت و نه دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره.
داستان فیلم: کاپیتان جک اسپارو (جانی دپ) به قصد پیدا کردن نیزه‌ی سه شاخه پوزئیدون (خدای دریا) ماجراجویی اش را آغاز میکند و این در حالیست که روح یک کاپیتان و خدمه اش در تعقیب او هستند…

دانلود فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales 2017 دوبله فارسی

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

مدت زمان: 129 دقیقه


14. فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald 2018

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی جانوران شگفت انگیز : جنایات گریندل والد 2018، اسم فیلمی علمی تخیلی که به کارگردانی دیوید یتس در کشور های انگلیس و امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. مدت زمان این فیلم دو ساعت و چهارده دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره. این فیلم خفن تونسته رتبه 6.5 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.
داستان فیلم: جرایم گریندل والد ، داستان فیلم پس از اتفاقات قسمت اول جریان دارد که در پایان آن مشاهده کردیم که گلرت گریندل والد با کمک نیوت اسکمندر دستگیر شد. با این حال ، گریندل والد موفق شده از زندان فرار کند و در حال جذب طرفداران بیشتری برای خود است. دامبلدور در تلاش است تا برنامه ها و نقشه های گریندل والد را خنثی کند و در این راه کمک نیوت اسکمندر ، شاگرد سابقش در مدرسه هاگوارتز را قبول می کند. اما این ماموریت ساده ای نخواهد بود و….

دانلود فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald 2018 با دوبله فارسی

ژانر: خانوادگی، فانتزی، ماجراجویی

مدت زمان: 134 دقیقه


15. فیلم Murder on the Orient Express 2017 

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی قتل در قطار سریع السیر شرق 2017، اسم فیلمی معمایی که به کارگردانی کنت برانا در کشور های انگلیس و امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. این سینمایی تونسته رتبه 6.5 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های مشهوری به اسم های مایکل گرین و آگاتا کریستی نوشته شده.
داستان فیلم: هرکول پوآرو پس از انجام دادن آخرین پرونده اش تصمیم می گیرد برای مدتی استراحت کند و به تعطیلات برود اما دوباره از لندن با او تماس میگیرند تا در یک قطار سریع و السیر حضور یابد. اما قتلی در قطار اتفاق می افتد و در آن فردی به نام رچت به قتل می رسد و حالا در قطار افراد زیادی هستند که می توانند مظنون قتل باشند اما …

دانلود فیلم Murder on the Orient Express 2017 با دوبله فارسی

ژانر: جنایی، درام، معمایی

مدت زمان: 114 دقیقه


16. فیلم Dark Shadows 2012

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی سایه های سیاه 2012، اسم فیلمی ترسناک و فانتزی که به کارگردانی تیم برتون در کشور های انگلیس، استرالیا و امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های مشهوری به اسم های ست گراهام اسمیت و جان آگوست نوشته شده. این سینمایی تونسته رتبه 6.2 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.
داستان فیلم: یک خون آشام زندانی ، بارناباس کالینز ، آزاد شده و به خانه اجدادی خود بازمی گردد ، جایی که فرزندان ناشی او نیاز به محافظت او دارند.

دانلود فیلم Dark Shadows 2012 با دوبله فارسی

ژانر: کمدی، فانتزی، ترسناک

مدت زمان: 113 دقیقه


امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید، اگر شما هم فیلم های از جانی دپ رو دیدید و توی این لیست نیست توی کامنت ها به ما معرفی کنید. و در ادامه برای دانلود تمام فیلم های Johnny Depp اینجا کلیک کنید. ممنون از اینکه با جهش تی وی همراه هست.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها