logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های دنزل واشینگتن

تو این پست قراره بهترین فیلم های دنزل واشینگتن (Denzel Washington) رو به شما معرفی کنیم.

قبل از اینکه بریم سراغ فیلم های این بازیگر، یه بیوگرافی کوتاه از دنزل واشنگتن قلب ها داشته باشیم. (قشنگ معلومه بازیگر مورد علاقه ادمینه یا بیشتر توضیح بدم؟). دنزل واشنگتن یکی از نمادهای سینمای آمریکاست. این بازیگر پرافتخار تو بیشتر از 50 تا فیلم ایفای نقش کرده و تو اکثرشون هم موفق ظاهر شده. برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب شده و با تمام این ها به فرهیختگی و تواضعش شهرت داره. این بازیگر دوست داشتنی 28 دسامبر 1954 اطراف نیویورک تو یه خونواده به شدت مذهبی به دنیا اومد در واقع پدرش کشیش بود! والدینش تو نوجوانی از هم جدا شدن و یه برادر و دوتا خواهر داره. بریم سراغ فیلم هاش…

برای مشاهده به ادامه پست برید


1. فیلم The Tragedy of Macbeth 2021

غیر ممکنه اسم این اثر معروف شکسپیر به گوشتون نخورده باشه. اگه آدم خسته ای هستین و از مطالعه این شاهکار محرومین، توصیه میکنم فیلمش رو از دست ندین. این فیلم جذاب سال 2021 تو کالیفرنیای آمریکا به کارگردانی جوئل کوهن ساخته شد. ژانر فیلم درام, تاریخی, هیجان انگیز و جنگی هست و بازیگر نقش اصلی فیلم دنزل واشنگتن هست که نقش مکبث رو بازی میکنه. کاراکتر لیدی مکبث رو هم فرانسیس مک دورمند داره. این فیلم 105 دقیقه ای تونسته رنک 7.1 رو از بیننده هاش دریافت کنه.

داستان فیلم: بعد از متقاعد شدن توسط سه جادوگر، لرد اسکاتلندی تصمیم می گیره تا پادشاه اسکاتلند بشه و…

فیلم The Tragedy of Macbeth 2021

ژانر: درام, تاریخی, هیجان انگیز, جنگی

مدت زمان: 105 دقیقه


2.فیلم The Equalizer 2014

فیلم اکشن اکولایزر قطعا یکی از جذاب ترین فیلم های دنزل واشنگتن هست که آنتوان فوکوا کارگردان آمریکایی اون رو ساخته و تو چندتا اثر معروف با دنزل همکاری داشته. این فیلم 132 دقیقه ای که به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و اسپانیایی ساخته شده مراحل فیلمبرداری و ساختش تو ایالت ماساچوست انجام شده و به جز دنزل ستاره هایی مثل مارتون چوکاس، کلوئه گریس مورتز و دیوید هاربر رو هم تو این فیلم میبینیم.

داستان فیلم: مردی تنها که گذشته تیره و تاری دارد در یک رستوران با زنی به نام تری آشنا می شود و این آشنایی سبب می شود تا او قصد کمک به او را داشته باشد اما…

ژانر: اکشن,جنایی,هیجان انگیز

مدت زمان: 132 دقیقه


3. فیلم The Equalizer 2 2018

فیلم هیجان انگیز اکولایزر2 قسمت دوم اکولایزر هست که تونست به همون اندازه محبوب باشه. این فیلم هم تو ایالت ماساچوست و به 6 زبان زنده دنیا ساخته شد. آنتوان فوکوا کارگردان این فیلم تو این قسمت از هنرمندایی مثل دنزل واشنگتن، پدرو پاسکال و اشتون سندرز استفاده کرده و تونسته امتیاز 6.7 رو از بیش از 150 هزار بیننده سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: رابرت مک‎کال برای گروهی جدی خدمت می‎کند و سعی دارد تا عدالت را برای مظلومان اجرا کند. اما اتفاقی باعث می‎شود که به دنبال انتقام برود و…

ژانر: اکشن,جنایی,هیجان انگیز

مدت زمان: 121 دقیقه


4.فیلم Safe House 2012

فیلم هیجان انگیز خانه امن، یه فیلم 115 دقیقه ای هست که کارگردانیش رو دنیل اسپینوزا و نویسندگیش رو دیوید گوگنهایم انجام داده. و محصول مشترک کشورهای آمریکا و آفریقای جنوبی و ژاپن هست که به زبان های انگلیسی و آفریقایی ساخته شده. تو این فیلم اکشن در کنار دنزل واشنگتن، بازیگرایی مثل رایان رینولدز، ورا فارمیگا و برندان گلیسون رو هم میبینیم.

داستان فیلم: فیلم خانه امن Safe House 2012 در مورد یک مامور تازه کار سازمان سیا به نام مت وستون (با بازی رایان رینولدز) است که در آفریقای جنوبی مشغول به خدمت شده است. اما زمانی که یک جاسوس حرفه‌ای به نام توبین فراست (با بازی دنزل واشنگتن) توسط مامورین سیا دستگیر و به یکی از خانه‌های امن منتقل میشود، مت وستون مامور مراقبت و بازجویی از وی میگردد. در این میان افرادی که به دنبال توبین فراست هستند به خانه امن نفوذ کرده و مت وستون مجبور میشود تا همراه با توبین فراست فرار کرده تا به دنبال خانه امن دیگری باشد اما…

ژانر: اکشن,هیجان انگیز

مدت زمان: 115 دقیقه


5. فیلم Roman J. Israel, Esq. 2017

تو فیلم رومن جی. ایزریل وکیل دادگستری ستاره هایی از جمله دنزل واشنگتن، کالین فارل، کارمن اجوگو و لیندا گراوات رو میبینیم که به کارگردانی دن گیلروی به ایفای نقش پرداختن. نویسندگی این فیلم رو هم خود کارگردان انجام داده و مراحل فیلمبرداریش لس آنجلس انجام شده. این فیلم که محصول مشترک کشورهای آمریکا، امارات متحده عربی و کانادا هست از کاربرای سایت ای ام دی بی امتیاز 6.5 رو گرفته.

داستان فیلم:این فیلم با بازی دنزل واشینگتن داستان وکیلی به نام رومن جی. ایزریل است که پس از سکته ی قلبی شریکش در یک دفتر حقوقی کوچک، در شرکت حقوقی بزرگی مشغول به کار می شود با این اتفاق او که بسیار ایده آل گرا است درگیر اتفاقاتی می شود که میتواند به بحران ختم شود…

ژانر: جنایی,درام,هیجان انگیز

مدت زمان: 122 دقیقه


6. فیلم A Journal for Jordan 2021

فیلم درام مجله ای برای اردن که به اسم Hồi Ký Của Cha هم شناخته میشه سال 2021 تو نیویورک ساخته شد. کارگردانی این فیلم طولانی 131 دقیقه ای رو خود دنزل واشنگتن انجام داده و برخلاف بقیه فیلم های تو این لیست خودش تو این فیلم بازی نکرده. این فیلم با بازی مایکل بی جردن، شانته آدامز و جالون کریستین رنک 5.8 رو از نگاه بیننده های سایت ای ام دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم:فرمانده چارلز مونرو کینگ ، قبل از کشته شدن در عملیات بغداد ، مجله ای برای پسرش نوشت که قصد داشت به او بگوید که بزرگ شدن بدون پدر چگونه می تواند زندگی شایسته و شرافتمندانه ای داشته باشد.

ژانر: درام

مدت زمان: 131 دقیقه


7. فیلم The Little Things 2021

فیلم تماشایی چیزهای کوچک تو با امتیاز 6.3 از سایت ای ام دی بی، سال 2021 تو کالیفرنیا به زبان های انگلیسی، عربی و اسپانیایی ساخته شد. کارگردانی و نویسندگی این فیلم رو جان لی هنکاک نویسنده و کارگردان آمریکایی انجام داده. تو این فیلم که به اسم Pequeños secretos هم شناخته میشه علاوه بر دنزل واشنگتن رامی مالک و جارد لتو رو هم میبینیم.

داستان فیلم:«جو دیکن» کلانتر منطقه کرن است که برای جمع آوری شواهد یک پرونده قتل راهی لس آنجلس می‌شود اما طولی نمی‌کشد که وی خود را مشغول یافتن یک قاتل سریالی که سبب ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شهر شده است، می‌یابد و…

ژانر: جنایی,درام,هیجان انگیز

مدت زمان: 127 دقیقه


8. فیلم 2016 The Magnificent Seven

فیلم وسترن هفت دلاور محصول مشترک آمریکا و استرالیاست و کارگردانشم همون همیشگی (آنتونی فوکوا) هست. این فیلم جذاب امتیاز 6.8 رو از بیش از 200 هزار بیننده دریافت کرده که امتیاز رضایت بخشی هست. تو این اثر اکشن شاهد درخشش ستاره هایی مثل کریس پرت و ایتان هاوک در کنار دنزل واشنگتن هستیم.

داستان فیلم: مرد كارآزموده و سرد و گرم چشیده‏اى به نام « كریس » ( براینر )، هم‏راه با شش هفت‏تیركش ماهر دیگر – « وین » ( مكویین )، « بریت » ( كوبرن )، « اورایلى » ( برانسن )، « چیكو » ( بوخهولتس )، « هرى لاك » ( دكستر ) و « لى » ( وون ) – برابر راهزنانى به سركردگى « كالورا » ( والاك )، دفاع از جمعى از دهقانان مكزیكى را به عهده مى‏ گیرند…

ژانر: اکشن,ماجراجویی,وسترن

مدت زمان: 132 دقیقه


9. فیلم Philadelphia 1993

فیلم جذاب فیلادلفیا یجورایی فیلم طلایی این لیست هست که امتیاز 7.7 رو از 240 هزار بیننده گرفته و موفق به کسب 2 جایزه اسکار شده. از ترکیب جذاب دنزل واشنگتن و تام هنکس هم که نگم براتون. این فیلم 101 دقیقه ای هر چند قدیمیه اما ارزش دیدن رو داره. همونجور که از اسم فیلم هم معلومه احتمالا، فیلمبرداری این فیلم تو شهر فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا انجام شده. کارگردانش جاناتان دمی و نویسنده ش ران نیسوانر نویسنده آمریکایی هست.

 داستان فیلم:فیلادلفیا، فیلمی درام برنده 2 جایزه اسکار به کارگردانی جاناتان دمی و با بازی تام هنکس و دنزل واشینگتن است. هنگامی که مسئولان یک شرکت حقوقی یکی از وکلای شان، «اندی بکت» (هنکس) را به دلایل ساختگی اخراج می کنند. «اندی» قصد دارد شرکت را به دلیل رفتار ناعادلانه به دادگاه بکشد، دست یاری به سوی وکیلی سیاه پوست به نام «جو میلر» (واشینگتن) دراز می کند…

ژانر: درام

مدت زمان: 101 دقیقه


10. فیلم Crimson Tide 1995

فیلم جذاب امواج سرخ یکی از آثار کارگردان معروف بریتانیایی، تونی اسکات هست که سال 1995 تو کالیفرنیا ساخته شد. این فیلم که به اسم Thủy Triều Đỏ هم شناخته میشه، 116 دقیقه هست و بازیگران نامی ای مثل جین هکمن، دنزل واشنگتن و مت کریون تو این فیلم هیجان انگیز به ایفای نقش پرداختن و رنک 7.3 رو از بیننده هاشون کسب کردن.

داستان فیلم: به ناخدا رمزی، فرمانده زیردریایی اتمی امریکا دستور داده می شود که عازم ماموریت نظامی شود اما تا زمان دریافت دستورات از مرکز فرماندهی اقدامی نکند. ولی یک زیردریایی ناشناس به سوی آنها شلیک می کند و ناخدا رمزی تصمیم به مقابله می گیرد.

ژانر: اکشن,درام,هیجان انگیز

مدت زمان: 116 دقیقه


11. فیلم Training Day 2001

ژانر جنایی همیشه جذابیت خاص خودش رو داره، حالا ترکیبش با بازی دنزل واشنگتن میتونه یه نتیجه فوق العاده داشته باشه. فیلم روز آزمایشی یه فیلم دو ساعته هست که محصول کشور آمریکاست و سال 2001 تو کالیفرنیا به 5 زبان مختلف توسط کمپانی برادران وارن و به کارگردانی آنتونی فوکوا ساخته شد. این فیلم با امتیاز 7.7 از بین بیش از 400 هزار بیننده سایت ای ام دی بی، بیشترین امتیاز رو بین فیلم های دنزل داره. همچنین هنرمندانی مثل ایتان هاوک و اسکات گلن تو این فیلم به ایفای نقش پرداختن.

داستان فیلم:در اولین روز کاری به عنوان پلیس مبارزه با مواد مخدر لس آنجلس، جک هویت (Jack Hoyt)، یک روز کامل را به عنوان روزی آزمایشی در کنار پلیسی کارکشته و با سابقه به نام آلونزو هریس (Alonzo Harris) سپری می کند. آلونزو شیوه خاص خود را برای کنترل کردن خیابان های لس آنجلس دارد، شیوه هایی که مطابق قانون نیستند و ….

ژانر: اکشن,جنایی,درام

مدت زمان: 122 دقیقه


12.فیلم Heart Condition 1990

فیلم قلب اجاره ای از معدود فیلم های کمدی دنزل واشنگتن هست که البته باز هم رنگ و بویی از ژانر جنایی توش هست. کارگردان و نویسنده این فیلم 100 دقیقه ای جیمز دی. پریوت هست. امتیاز این فیلم 5.5 هست و به نظر میرسه خیلی به مذاق طرفدارای دنزل خوش نیومده، چون عادت کردن این بازیگر رو تو کاراکترهای جدی و با ابهت خاص خودش ببینن.

داستان فیلم: یک پلیس نژادپرست قلب یک وکیل سیاه پوست را به بدنش پیوند میزنند. روح وکیل بر میگردد و از پلیس میخواهد کسی که او را به قتل رسانده را دستگیر کند…

ژانر: کمدی,جنایی,درام

مدت زمان: 100 دقیقه


13. فیلم Fences 2016

 فیلم زیبای حصارها محصول مشترک آمریکا و استرالیا و اثر خود دنزل واشنگتن هست که در کنار کارگردانی، به ایفای نقش هم توش پرداخته و امتیاز خوبی هم از بیننده هاش گرفته. در واقع امتیاز 7.2 از بیش از صد هزار بیننده. این فیلم درام تو ایالت پنسیلوانیا ساخته شده و بازیگرانی از جمله ویولا دیویس و استیون مک کینلی هندرسون تو این اثر دیدنی هنرنمایی کردن.

داستان فیلم: فیلم حصارها با بازی و کارگردانی دنزل واشنگتن در سال ۱۹۵۰ در پیتسبورگ میگذرد جایی که تروی مکسون با همسرش رز و پسرش کوری زندگی می کند. تروی به شغل رفتگری مشغول است. برادر تروی در جنگ جهانی دوم توسط تیری که به سرش اصابت کرده بوده دچار مشکل ذهنی است. به همین دلیل دولت به او غرامت پرداخت می کند. تروی از این پول استفاده می کند ولی ….

ژانر: درام

مدت زمان: 139 دقیقه


14.فیلم John Q. 2002

فیلم جان کیو یه ساعت و 56 دقیقه ای هست که فیلنامه ش رو جیمز کرنز نوشته و کارگردانیش رو نیک کاساوتیس به عهده گرفته. این فیلم جنایی با بازی دنزل واشنگتن، رابرت دووال و گابریلا اولتئان سال 2002 در اونتاریو کانادا، به زبان های انگلیسی و اسپانیایی ساخته شد. امتیاز این فیلم آمریکایی در سایت ای ام دی بی 7.0 هست.

 داستان فیلم:جانی کیو با بازی دنزل واشنگتن داستان مردیست که بدلیل نداشتن پول عمل قلب پسرش را انجام نمی دهد در بیمارستان گروگان گیری میکند…

ژانر: جنایی,درام,هیجان انگیز

مدت زمان: 116 دقیقه


15. فیلم 2guns 2013

فیلم کمدی دو اسلحه یکی دیگه از معدود فیلم های کمدی دنزل هست که سال 2013 تو آمریکا ساخته شد. کارگردان این فیلم پالتاسار کورماکور برای این فیلم دنزل واشنگتن، مارک والبرگ و پائولا پاتون رو به عنوان بازیگر انتخاب کرد. این فیلم که به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی ساخته شده برگرفته از یه رمان گرافیکی از کمپانی بوم هست و تونسته امتیاز 6.7 رو از بیننده هاش دریافت کنه.

داستان فیلم:  دو مجرم خشن آمریکایی بعد از دیدار با یک رئیس باند مواد مخدر مکزیکی توسط پلیس آمریکا دچار مشکل میشوند…

ژانر: اکشن,کمدی,جنایی

مدت زمان: 109 دقیقه


16. فیلم Remember the Titans 2000

آخرین فیلم این لیست و در واقع محبوب ترین فیلم از دیدگاه کاربران سایت ای ام دی بی با امتیاز 7.8 فیلم تایتنز را به یاد آور هست که سال 2000 به کارگردانی بوز یاکین و نویسندگی گرگن الن هاوارد تو ایالت جورجیا ساخته شد. این فیلم با درخشش ستاره هایی مثل دنزل واشنگتن، وود هریس و ویل پتون تونسته یه اثر دیدنی ورزشی تو ژانر زندگی نامه رو خیلی خوب روایت کنه.

داستان فیلم: «تایتنز را به یاد بیاور»، داستان واقعی یک مرد سیاه پوست است که مربی جدید یک تیم دبیرستانی می شود. این تیم برای اولین بار است که می خواهد با ترکیب بازیکنان سیاه پوست و سفیدپوست به میدان برود.

ژانر: زندگی نامه,درام,ورزشی

مدت زمان: 113 دقیقه


امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشین. اگه فکر میکنین فیلمی هست که جاش تو این لیست خالیه حتما برامون بنویسین. اگه طرفدار این مدل پست ها هستین هم یادتون نره با کامنت هاتون بهمون انرژی بدین. در نهایت برای دانلود تمام فیلم های Denzel Washington اینجا کلیک کنین. مرسی که همراه جهش تی وی هستین.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها