logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های دواین جانسون

در این پست بهترین فیلم های دواین جانسون ( Dwayne Johnson ) رو به شما معرفی می کنیم 

برای مشاهده به ادامه پست برید

معرفی بهترین فیلم های دواین جانسون

 

دواین داگلاس جانسون که با اسم راک توی ورزش کشتی کچ شناخته میشه، بازیگر، تهیه کننده، تاجر و کشتی گیر حرفه ای سابق آمریکایی هست. اون که به عنوان یکی از بزرگترین کشتی گیران حرفه ای شناخته می شود، قبل از اینکه حرفه بازیگری رو دنبال کنه، هشت سال برای فدراسیون جهانی کشتی کشتی گرفته.
فیلم و سریال های که در اون ها به ایفای نقش پرداخته از 3.5 میلیارد دلار در آمریکای شمالی و بیش از 10.5 میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخته، که اون رو به یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان تبدیل کرده. در این مقاله بهترین فیلم های سینمایی این بازیگر رو به شما معرفی میکنیم که بر اساس رتبه بندی سایت معروف IMDB مرتب شده.


1. فیلم Skyscraper 2018

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی آسمان خراش 2018، که در ژانر هیجانی و اکشن قرار داره به کارگردانی و نویسندگی راسون مارشال توربر در امریکا و هنگ کنگ به زبان های انگلیسی و ماندارین ساخته شده و در تاریخ 13 جولای سال 2018 اکران شده. این فیلم تونسته رتبه 5.8 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.
داستان فیلم: یک مامور سابق پلیس به نام ویل سایر باید خانواده اش را از آتش سوزی بزرگ و خطرناکی که در بلندترین ساختمان جهان اتفاق افتاده است نجات دهد و در این بین…

دانلود فیلم Skyscraper 2018 دوبله فارسی

ژانر: اکشن، هیجانی

مدت زمان: 102 دقیقه


2. فیلم Red Notice 2021

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی اخطار قرمز 2021، که در ژانر کمدی و اکشن قرار داره به کارگردانی و نویسندگی راسون مارشال توربر در امریکا به زبان انگلیسی ساخته شده و در تاریخ 12 نوامبر سال 2021 اکران شده. این فیلم تونسته رتبه 6.4 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. مدت زمان این فیلم یک ساعت و پنجاه و هشت دقیقه هست.
داستان فیلم: دنیای بین‌المللی جاسوسی هنری رخ میده. جانسون نقش یک افسر پلیس فدرال آمریکا رو بازی می‌ کنه که تخصصش در پیگیری سرقت آثار هنری هست. گل گدوت هم نقش بزرگترین دزد آثار هنری در جهان رو بازی می‌ کنه. رینولدز هم نقش بزرگترین حقه‌باز و کلاهبردار جهان رو به تصویر می‌ کشه و…

دانلود فیلم Red Notice 2021 زیرنویس چسبیده

ژانر: اکشن، کمدی، جنایی

مدت زمان: 118 دقیقه


3. فیلم Jungle Cruise 2021

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی گشت و گذار در جنگل 2021، که در ژانر کمدی و اکشن قرار داره به کارگردانی جومه کولت سرا در امریکا به زبان انگلیسی ساخته شده و در تاریخ 30 جولای سال 2021 اکران شده. این فیلم تونسته رتبه 6.6 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های معروفی به اسم های مایکل گرین و گلن فیکارا نوشته شده.
داستان فیلم: بر اساس سوار شدن در پارک موضوعی دیزنی لند ، جایی که یک قایق کوچک رودخانه گروهی از مسافران را از طریق جنگلی پر از حیوانات و خزندگان خطرناک اما با یک عنصر فوق طبیعی می برد.

دانلود فیلم Jungle Cruise 2021 با زیرنویس چسبیده

ژانر: اکشن، کمدی، ماجراجویی

مدت زمان: 127 دقیقه


4. فیلم Jumanji: The Next Level 2019

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی جومانجی: مرحله بعد 2019، که در ژانر فانتزی و اکشن قرار داره به کارگردانی جیک کاسدان در امریکا به زبان انگلیسی ساخته شده و در تاریخ 13 دسامبر سال 2019 اکران شده. این فیلم تونسته رتبه 6.7 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های معروفی به اسم های جیک کاسدان و جف پینکنر نوشته شده.
داستان فیلم: ماجرای این قسمت از کالکشن جومانجی درباره چهار دوست که در قسمت قبل در بازی (جومانجی) گرفتار شده بودن، هنوز با هم دوستی نزدیکی دارن اما بعد از اینکه اسپنسر سعی می کنه بازی رو دوباره تعمیر کنه، یک بار دیگه به دنیای بازی کشیده شده و دوستانش هم برای حمایت از اون و نجات جانش به داخل بازی میرن اما…

دانلود فیلم Jumanji: The Next Level 2019 با زیرنویس چسبیده

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی، کمدی

مدت زمان: 118 دقیقه


5. فیلم Black Adam 2022

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی بلک آدام 2022، که در ژانر فانتزی و اکشن قرار داره به کارگردانی جومه سرا در امریکا به زبان انگلیسی ساخته شده و قرار هست در تاریخ (جمعه 7 مرداد 1401) به صورت رسمی اکران و منتشر بشه. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های معروفی به اسم های سی سی بک و اتو بایندر نوشته شده.

دانلود فیلم Black Adam 2022 زیرنویس چسبیده

ژانر: اکشن، فانتزی، علمی تخیلی

مدت زمان: فعلا مشخص نشده


6. فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle 2017

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی جومانجی: به جنگل خوش آمدید 2017، که در ژانر فانتزی و اکشن قرار داره به کارگردانی جیک کاسدان در کشور های امریکا و هند و کانادا و المان به زبان انگلیسی ساخته شده و در تاریخ 20 دسامبر سال 2017 اکران شده. این فیلم تونسته رتبه 6.9 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. فیلم نامه این سینمایی توسط معروفی به اسم های کریس مک کنا و اریک سامرز نوشته شده.
داستان فیلم: این قسمت ازمجموعه جومانجی درباره چند نوجوان که یک کنسول بازی عجیب و ناشناخته رو پیدا کرده و تصمیم می گیرن اون رو اجرا کنن تا بتوانند کمی بازی کنن اما به یکباره خودشون رو در داخل بازی می بینند که باید با اتفاقات عجیبی دست و پنجه نرم کنن و این در حالی هست که اون ها بزرگسال شده اند و هیچ شباهتی به خود دوران نوجوانی شان ندارند و…

دانلود فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle 2017 با دوبله فارسی

ژانر: اکشن، فانتزی، ماجراجویی، کمدی

مدت زمان: 111 دقیقه


7. فیلم  Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw 2019 

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی سریع و خشن تقدیم میکند: هابز و شاو، اسم فیلمی اکشن که قسمتی از کالکشن سریع و خشن هست. این قسمت از سریع و خشن در سال 2019 به کارگردانی دیوید لیچ ساخته شده. مدت زمان این فیلم دو ساعت و هفده دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های مشهوری به اسم های کریس مورگان و درو پیرس نوشته شده.
داستان فیلم: دو سال بعد از اتفاق های فیلم سرنوشت خشمگین به وقوع می‌پپوندد. مامور باتجربه لوک هابز تصمیم می‌گیره تا با دوست و رقیب قدیمی‌اش دکارد شاو همکاری کنه تا ماموریت یک خلافکار مخوف به اسم بریکستون رو متوقف کنن که این ها همون تبهکار های فیزیکی پیشرفته سایبری تهدید کننده آینده بشریت هستن. بعد از دخالت هابز و دوستش جنگ سنگینی راه میفته که هابز مبجور میشه به خانه قدیمیش و پیش خانوادش برگرده و…

دانلود فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw 2019 دوبله فارسی

ژانر: اکشن، هیجان انگیز

مدت زمان: 126 دقیقه


8. دانلود فیلم San Andreas 2015

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی سن آندریس، اسم فیلمی اکشن که در سال 2018 به کارگردانی برد پیتون در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته شده. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های مشهوری به اسم های کارلتون کیوز و آندره فابریزیو  نوشته شده. این فیلم سینمایی تونسته رتبه 6.1 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.
داستان فیلم: پس از وقوع یک زمین لرزه در ایالت کالیفرنیا، یک خلبان هلیکوپتر سفری را به دور ناحیه آغاز می کند تا بتواند دخترش را بیابد اما …

دانلود فیلم San Andreas 2015 با دوبله فارسی

ژانر: اکشن، هیجانی

مدت زمان: 114 دقیقه


9. فیلم Furious 7 2015

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی Furious 7، اسم فیلمی هیجانی که در سال 2015 به کارگردانی جیمز وان در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. فیلم نامه سریع و خشن هفت توسط نیوسنده های مشهوری به اسم های کریس مورگان و گری اسکات تامپسون نوشته شده. مدت زمان این قسمت از کالشکن سریع و خشن دو ساعت و 17 دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره.
داستان فیلم: بعد از سرنگونی اوون شاو و دار و دسته اش، دومینیک تورتو و گروهش بعد از دریافت حکم آزادی در حال تجربهٔ یک زندگی معمولی هستن اما برادر بزرگتر اوون، با نام دکارد شاو به دنبال دومینیک و گرفتن انتقام هست و دکارد شاو تلاش میکنه که تمام گروه دام و حتی پلیس امریکای هابز رو به قتل برسونه اما…

دانلود فیلم Furious 7 2015 دوبله فارسی

ژانر: اکشن، هیجان انگیز

مدت زمان: 137 دقیقه


10. فیلم G.I. Joe: Retaliation 2013

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی جی آی جو: تلافی، اسم فیلمی علمی تخیلی که در سال 2013 به کارگردانی جان ام چو در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های معروفی به اسم های رت ریس و پل ورنیک نوشته شده. در این فیلم سینمایی بازیگر های مشهوری از جمله دواین جانسون، چانینگ تاتوم، آدریان پالیکی و… به ایفای نقش پرداختن.
داستان فیلم: گروه جی. آی. جوئی پس از مبارزه با اخلال گران امنیت جهانی، اینبار به جرم اقدام علیه امنیت ملی، با دستور مستقیم رئیس جمهور به جهت انهدام گروه مواجه می شوند. اما بازماندگان این جریان پی به اتفاقات پشت پرده ای می برند که بوی خیانت و دسیسه از آن به مشام می رسد…

دانلود فیلم G.I. Joe: Retaliation 2013 با دوبله فارسی

ژانر: اکشن، علمی تخیلی، ماجراجویی

مدت زمان: 110 دقیقه


11. فیلم The Fate of the Furious 2017

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی سرنوشت خشمگین که یکی از قسمت های مجموعه سریع و خشن هست در سال 2017 به کارگردانی اف گری گری در کشور امریکا، ژاپن و چین به زبان انگلیسی ساخته شده. این فیلم تونسته رتبه 6.6 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. مدت زمان این قسمت از کالکشن سریع و خشن یک ساعت و شانزده دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره.
داستان فیلم: زمانی که یک زن مرموز به نام سیفر (شارلیز ترون) دامینیک تورتو (وین دیزل) را اغفال میکند تا وارد دنیای جرم و جنایت شود و به نزدیکانش پشت کند، گروه او مورد آزمایشی سخت قرار میگیرد…

دانلود فیلم The Fate of the Furious 2017 با دوبله فارسی

ژانر: اکشن، جنایی، ماجراجویی

مدت زمان: 136 دقیقه


12. فیلم Rampage 2018

فیلم سینمایی خفن و دیدنی رمپیج 2018 اسم فیلمی علمی تخیلی که در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته شده، کارگردانی این سینمایی توسط برد پیتون انجام شده. فیلم نامه این سینمایی تسوط نویسنده های خبره ای به اسم های رایان انگل و کارلتون کیوز نوشته شده. این سینمایی تونسته رتبه 6.1 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.
داستان فیلم: دیویس اوکیِ شخصی است که در تنهایی به سر میبرد و ارتباط چندانی با دیگر افراد ندارد. او ولی رابطه ای پنهانی با یک گوریل نقره ای بسیار باهوش و زیرک که از کودکی مراقب او بوده دارد. اما یک آزمایش ژنتیکی تبهکارانه این میمون دوست داشتنی را رفته رفته تبدیل به یک هیولای بسیار بزرگ می کند. اما این تمام ماجرا نیست.از آنجا که این هیولاهای تازه خلق شده در حال هجوم بردن به آمریکای شمالی هستند و هر چیزی که جلوی راهشان باشد رااز بین ببرند، .اوکی با یک مهندس ژنتیک همکار می‌شود، تا به یک پادزهر دست پیدا کنند. او وارد جنگی بزرگ می‌شود تا نه تنها جلوی یک فاجعه بزرگ را بگیرند، بلکه موجود ترسناکی که زمانی دوستش بود را نجات دهد….

دانلود فیلم Rampage 2018 دوبله فارسی

ژانر: اکشن، علمی تخیلی، ماجراجویی

مدت زمان: 107 دقیقه


13. فیلم Central Intelligence 2016

سینمایی دیدنی و کمدی جاسوس مرکزی 2016 به کارگردانی راسون مارشال توربر در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های معروفی به اسم های آیک بارینهولتز و دیوید استاسن نوشته شده. در این سینمایی جذاب بازیگر های معروفی از جمله دواین جانسون، کوین هارت، دانیل نیکولت و… به ایفای نقش پرداختن.
داستان فیلم: کالوین جونیور که در دوران دبیرستان دانش آموز محبوب و موفقی بوده است، حالا تبدیل به حسابداری معمولی شده. او تلاش می کند با دوستان قدیمی اش ارتباط برقرار کند. مردی به نام “باب استون” ادعا می کند که یکی از دوستان صمیمی اوست. باب مامور سابق سیا است که حالا از دستورات سازمان سرپیچی کرده و …

دانلود فیلم Central Intelligence 2016 دوبله فارسی

ژانر: اکشن، کمدی، جنایی

مدت زمان: 107 دقیقه


14. فیلم Hercules 2014

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی هرکول 2014 به کارگردانی برت راتنر در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. این فیلم سینمایی تونسته رتبه شش رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. در این فیلم سینمایی بازیگر های معروفی از جمله Dwayne Johnson, John Hurt, Ian McShane و… به ایفای نقش پرداختن. فیلم نامه سینمایی هرکول توسط نویسنده های شناخته شده ای به اسم های رایان جی کوندال و ایوان اسپیلیوتوپولوس نوشته شده.
داستان فیلم: هرکول یک نیمه انسان است که به دلیل مبارزات زیاد و خاصی که داشته به عنوان پسر خدا در بین مردم شناخته می شود ولی خود این مورد را باور ندارد و به دلیل قتل فرزندان و همسر خود در زمان مستی از آتن اخراج شده است. هرکول به مزدوری تبدیل شده است که برای طلا برای هر پادشاهی خدمت می کند. اما به زودی متوجه می شود که فقط خود اوست که فرزند خدایان بودن را قبول ندارد…

ژانر: اکشن، فانتزی، ماجراجویی

مدت زمان: 98 دقیقه


15. انیمیشن Moana 2016

انیمیشن سینمایی جذاب و دیدنی موآنا 2016، اسم کارتونی کمدی که به کارگردانی ران کلمنتز و جان ماسکر در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته شده. این انیمیشن معروف تونسته رتبه 7.6 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. مدت زمان این کارتون یک ساعت و چهل و هفت دقیقه هست که در دسته انیمیشن های طولانی قرار میگیره.
داستان فیلم: موانا از استعدادهای دریانوردی خود استفاده میکند تا به یک جزیره ی افسانه ای برود و قهرمان او، مائویی نیز در این ماجراجویی او را همراهی میکند.

دانلود انیمیشن Moana 2016 با دوبله فارسی

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

مدت زمان: 104 دقیقه


16. فیلم Fighting with My Family 2019

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی مبارزه با خانواده‌ام 2019 اسم فیلمی بیوگرافی که به کارگردانی و نویسندگی استفان مرچنت در کشور های انگلیس و امریکا به زبان انگلیسی ساخته شده. این سینمایی تونسته رتبه 7.1 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. در این سینمایی بازیگر های مشهوری به اسم های دواین جانسون، لنا هدی، وینس وان و… به ایفای نقش پرداختن و هنرنمایی کردن.
داستان فیلم: یک کشتی‌گیر سابق ، تصمیم می‌گیرد تا به همراه خانواده‌اش سفری را برای اجرا به سراسر کشور آغاز کنند. اما این در حالی است که فرزندانش رویای حضور در مسابقات کشتی حرفه‌ای را دارند و…

دانلود فیلم Fighting with My Family 2019 زیرنویس چسبیده

ژانر: زندگی نامه، کمدی، درام

مدت زمان: 108 دقیقه


امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید، اگر شما هم فیلم های از دواین جانسون یا همون راک خودمون دیدید و توی این لیست نیست توی کامنت ها به ما معرفی کنید. و در ادامه برای دانلود تمام فیلم های Dwayne Johnson اینجا کلیک کنید. ممنون از اینکه با جهش تی وی همراه هست.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها