logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های مارگو رابی

تو این پست قراره بهترین فیلم های مارگو رابی (Margot Robbie) رو به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلم های مارگو رابی

مارگو الیس رابی که به اسم مارگو رابی شناخته میشه، ۲ جولای سال ۱۹۹۰ تو دالبی استرالیا به دنیا اومد. مادر فیزیوتراپیست و پدر کشاورزش وقتی مارگو پنج ساله بود از هم جدا شدن و او از اون زمان تا وقتی که به آمریکا مهاجرت کنه با مادرش زندگی میکرد. مارگو دو برادر و یه خواهر داره. برادر کوچکش هم بازیگره. مارگو همزمان با تحصیل تو کالج کویینزلند به کارهای مختلفی از جمله ساندویچ فروشی تو مترو مشغول بود. جالبه بدونین که مارگو رابی شباهت زیادی به یکی دیگه از بازیگرای استرالیایی یعنی سامارا ویوینگ داره و خیلیا این دو ستاره رو با هم اشتباه می‌گیرن.

مارگو بعد از فارغ التحصیل شدن تو ۱۷ سالگی رفت ملبورن و تمام تمرکزش رو روی بازیگری گذاشت و خیلی زود تونست نقش‌های کوتاهی رو تو چند سریال استرالیایی به دست بیاره. اون بعد از حضور به عنوان بازیگر مهمان تو سریال Neighbors تونست نظر تهیه‌کننده و نویسنده های این سریال رو جلب کنه و از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ تو بیشتر قسمت‌های این سریال به ایفای نقش پرداخت. مارگو رابی همزمان با بازی در این سریال، نقش اول فیلم ترسناک I.C.U. را بر عهده گرفت و…

برای مشاهده به ادامه پست برید


1.فیلم The Wolf of Wall Street 2013

فیلم معروف و جذاب گرگ وال استریت 2013 محصول کشور امریکا هست که تو ایتالیا و به کارگردانی کارگردان معروف مارتین اسکورسیزی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی و در سه ساعت ساخته شد. از ستاره های این فیلم میتونیم به لئوناردو دی کاپریو، جونا هیل و مارگو رابی اشاره کنیم. این فیلم تماشایی تونسته رتبه 8.2 رو از بین بیش از یک میلیون کاربر سایت معروف آی ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: فیلم گرگ وال استریت ساخته مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی کاپریو داستان جردن بلفورت است که به عنوان یک دلال در وال استریت شروع به کار می کند و در دهه 90 میلادی که در اوایل جوانیش است و با دوستانش و تعدادی از دلالان یک شرکت افتتاح می کند و رشد چشمگیری در وال استریت پیدا می کند و …

فیلم The Wolf of Wall Street 2013

ژانر: زندگی نامه,جنایی,درام

مدت زمان: 180 دقیقه


2. فیلم Suicide Squad 2016

فیلم اکشن جوخه انتحار 2016 یه ماجراجویی فانتزی هست که محصول آمریکا هست و تو اونتاریو کانادا فیلمبرداری شده. این فیلم خاص به کارگردانی و نویسندگی دیوید ایر فیلمساز آمریکایی به سه زبان مختلف و با هنرمندی ویل اسمیت در نقش ددشات، جرد لتو در نقش جوکر و مارگو رابی در نقش هارلی کوین ساخته و منتشر شد.

داستان فیلم: پس از مرگ سوپرمن، مأمور اطلاعات، آماندا والر تیمی از جنایتکاران خطرناک تشکیل می دهد: هارلی کویین دیوانه، قاتل نخبه ددشات، گنگستر سابق ال دیابلو، دزد فرصت طلب کاپیتان بومرنگ، کانیبال کیلر کراک هیولا و متخصص مزدور اسلیپنات. هر عضو بمب کوچکی در گردن دارد تا درصورت شورش یا تلاش برای فرار، منفجر شود….

فیلم Suicide Squad 2016

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

مدت زمان: 115 دقیقه


3.فیلم The Suicide Squad 2021

فیلم جوخه انتحار 2 نسخه دوم این فیلم هست که بعد از 5 سال تو پاناما ساخته شد. این نسخه تو ژانر اکشن، ماجراجویی و کمدی ساخته شد و جالبه بدونین این سری کارگردانش جیمز گان بود و امتیاز بیشتری نسبت به نسخه اولش کسب کرده. این فیلم آمریکایی که امتیاز 7.2 رو کسب کرده بازیگرانی مثل مارگو رابی، ادریس البا و جان سینا رو در خود داره.

داستان فیلم: گروه ویژه X در یک مأموریت انتحاری کاملاً جدید، کاهش دهنده حکم، به یک جزیره خیالی آمریکای لاتین به نام کورتو مالت فرستاده شده اند. در آنجا آنها مجبورند یک زندان و آزمایشگاه دوران نازی به نام جوتونهایم را ویران کنند. جایی که زندانیان سیاسی در آنجا نگهداری می شدند و آزمایشات انجام می شد.

فیلم The Suicide Squad 2021

ژانر: اکشن, ماجراجویی, کمدی

مدت زمان: 132 دقیقه


4. فیلم Once Upon a Time In Hollywood 2019

فیلم روزی روزی روزگاری در هالیوود 2019 با حضور دوتا ستاره معروف هالیوودی، برد پیت و لئوناردو دی کاپریو نیاز به معرفی نداره ولی بد نیست بدونین این فیلم که محصول مشترک کشور آمریکا و انگلیس هست، تو کالیفرنیا به چهار زبان آلمانی، اسپانیایی، انگلیسی و ایتالیایی ساخته شده. کارگردان و نویسنده این فیلم کوئنتین تارانتینو فیلم ساز معروف آمریکایی هست که این اثرش امتیاز 7.6 رو از کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: ماجرای جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال 1969 و در شهر لس آنجلس جریان دارد. یک ستاره‎ تلویزیون ساکن شهر لس آنجلس که شهرتش کم شده است ، همراه با بدلکارش سعی می‎کنند تا در آخرین سال‎های طلایی هالیوود در دهه‎ی 60 میلادی به شهرت و موفقیت دست پیدا کنند که…

فیلم Once Upon a Time In Hollywood 2019

ژانر: درام ، کمدی

مدت زمان: 139 دقیقه


5.فیلم Bombshell 2019

فیلم درام بامب شل که اثر جی روچ کارگردان آمریکایی هست که چارلز راندولف اون رو نوشته. این فیلم تماشایی که روایتی واقعی داره، محصول مشترک کشور آمریکا و کاناداست که فیلمبرداریش تو کالیفرنیا انجام شده. این فیلم همچنین به اسم

داستان فیلم:این فیلم داستان پشت پرده فعالیت های جنجال برانگیز راجر ایلز رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل ارشد اجرایی فاکس نیوز است.

فیلم Bombshell 2019

ژانر: زندگی نامه,درام

مدت زمان: 109 دقیقه


6. فیلم Mary Queen of Scots 2018

فیلم ماری ملکه اسکاتلند 2018، یه فیلم تاریخی هست که بو ویلیمون اون رو بر اساس کتاب ملکه اسکاتلند اثر جان گای نوشته و جویز رورک اون رو کارگردانی کرده. تو این فیلم که تو سبک درام و زندگی نامه ساخته شده سایروس رونان نقش ملکه ماری رو داره و مارگو رابی ملکه الیزابت. این فیلم محصول مشترک سه کشور آمریکا، انگلیس و چین هست و فیلمبرداریش توی اسکاتلند انجام شده.

داستان فیلم: در فیلم ماری ملکه اسکاتلند ، ماری استوارت به سرزمین مادری خود یعنی اسکاتلند بازمی گردد و خود را مدعی به حق تاج و تخت فرمانروایی می داند. اما دو سرزمین اسکاتلند و انگلستان تحت فرمان ملکه الیزابت اول است و…

فیلم Mary Queen of Scots 2018

ژانر: زندگی نامه,درام,تاریخی

مدت زمان: 124 دقیقه


7. فیلم The Legend of Tarzan 2016

فیلم اکشن افسانه تارزان محصول مشترک چهار کشور انگلستان، کانادا، آمریکا و استرالیاست که سال 2016 تو گابن ساخته شد. کارگردانی این فیلم درام رو دیوید یتس بر عهده داشته و نویسندگی فیلنامه رو رو آدام کوزاد و کریگ بروئر بر اساس داستان معروف این اثر نوشتن. تو این فیلم ستاره هایی از جمله الکساندر اسکارسگارد، روری جی ساپر و کریستین استیونز رو میبنیم.

داستان فیلم: «تارزان»، فیلمی در ژانر اکشن-ماجراجویی و محصول کشورهای انگلستان و کانادا در سال 2016 است. این فیلم را «دیوید ییتس»، کارگردان سری فیلم های «هری پاتر» و فیلم های «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» کارگردانی کرده است. «تارزان» که به زندگی در لندن خو گرفته است به خانۀ پیشین خودش در جنگل فراخوانده می شود تا فعالیت های یک قرارگاه معدنی را بررسی کند.فیلم The Legend of Tarzan 2016

ژانر: اکشن,ماجراجویی,درام

مدت زمان: 110 دقیقه


8. فیلم Terminal 2018

فیلم جذاب و جنایی ترمینال اثر کارگردان وان استاین هست. شاید براتون جالب باشه بدونین این فیلم محصول مشترک شش کشور ایرلند، انگلستان، هنگ کنک، مجارستان و آمریکاست. و بازیگرانی مثل مارگو رابی، سایمون پگ و دکستر فلچر تو این فیلم 95 دقیقه ای به ایفای نقش پرداختن. این فیلم تو سایت ای ام دی بی امتیاز 5.3 رو داره.

داستان فیلم: فیلم ترمینال در قلب تاریک یک شهر ناشناس داستان هایی به هم پیچیده را دنبال میکند یکی در مورد دو قاتل که ماموریتی شیطانی را دنبال میکند و معلمی که با بیماری مرگباری مبارزه میکند، داستان یک سرایدار مرموز و زنی خدمتکار که زندگی دوگانه خطرناکی دارد.

فیلم Terminal 2018

ژانر: جنایی,درام,هیجان انگیز

مدت زمان: 95 دقیقه


9. فیلم Harley Quinn: Birds of Prey 2020

فیلم ماجراجویی شکارچی پرندگان یه فیلم جنایی هست که آمریکا ساخته و منتشر شده و مارگو رابی، رزی پر و مری الیزابت وینستد تو این فیلم هنرنمایی کردن. این فیلم به زبان چینی و انگلیسی ساخته و به اسم

داستان فیلم: Harley Quinn Birds of Prey 2020: اسپین‌آف فیلم جوخه انتحار ۲۰۱۶ محسوب می‌شود. هارلی کویین، بعد از جدایی از جوکر به گروه قناری سیاه، هانترس و رنی مونتویا می‌پیوندد تا یک جوان را از دست بلک مسک (ماسک سیاه) نجات دهد…

فیلم Harley Quinn: Birds of Prey 2020

ژانر: اکشن، جنایی، ماجراجویی

مدت زمان: 109 دقیقه


10. فیلم Dreamland 2019

آخرین فیلم لیستمون فیلم هیجان انگیز و درام سرزمین رویایی اثر مایلز جوریس پیرافیت کارگردان جوان آمریکایی هست که تو نیومکزیکو آمریکا ساخته شده و اسم دومش Miền Đất Hứa هست. ستاره های این فیلم فین کول، مارگوت رابی و تراویس فیمل با هنرمندیشون تونستن امتیاز 5.8 رو از بیش از 6 هزار بیننده سایت ای ام دی بی دریافت کنن.

 داستان فیلم: ماجراهای یک نوجوان است که به عنوان یک شکارچی با پیچ و تاب غیرمنتظره ای مواجه می شود…

فیلم Dreamland 2019

ژانر: درام، هیجان انگیز

مدت زمان: 95 دقیقه


امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشین. اگه فکر میکنین فیلمی هست که جاش تو این لیست خالیه حتما برامون بنویسین. اگه طرفدار این مدل پست ها هستین هم یادتون نره با کامنت هاتون بهمون انرژی بدین. در نهایت برای دانلود تمام فیلم های Margot Robbie اینجا کلیک کنین. مرسی که همراه جهش تی وی هستین.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها