logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های مریل استریپ

تو این پست قراره بهترین فیلم هایی که مریل استریپ در اون ها به ایفای نقش پرداخته رو به شما معرفی کنیم

برای مشاهده به ادامه پست برید


1.فیلم Adaptation. 2002

اولین فیلم لیست، فیلم اقتباس هست، اثری از اسپایک جونز کارگردان، بازیگر و فیلمساز آمریکایی که سال 2002 تو کالیفرنیا فیلمبرداری شد. اسم دوم این فیلم The Orchid Thief هست و نویسندگی فیلنامه ش بر عهده چارلی کافمن بوده که بر اساس کتاب دزد ارکیده سوزان اورلئان اون رو نوشته. تو این فیلم جذاب شاهد هنرنمایی ستاره هایی مثل نیکلاس کیج، مریل استریپ، کریس کوپر و… هستیم که با حضورشون تونستن امتیاز 7.7 رو از 192 هزار بیننده دریافت کنن.

داستان فیلم: فیلم اقتباس از صحنه هایی از فیلم برداری فیلم جان مالکوویچ بودن شروع می شود که در آن چارلی کافمن افسرده ، مهلت کمی برای تحویل فیلم نامه اقتباسی دزد ارکیده به شرکت کلمبیا پیکچرز دارد. در مقابل چارلی افسرده برادر دوقلوی سرزنده او، دونالد است که در نظر دارد به تاسی از چارلی شروع به نوشتن فیلم نامه کند….

فیلم Adaptation. 2002

ژانر: کمدی,درام

مدت زمان: 115 دقیقه


2. فیلم Don’t Look Up 2021

فیلم جذاب بالارو نگاه کن یه فیلم کمدی هست که تو ژانر درام، علمی تخیلی توسط آدام مک کی کارگردانی، ساخته و منتشر شده. از ستاره های این فیلم میتونیم به لئوناردو دی کاپریو، جنیفر لارنس و مریل استریپ اشاره کنیم که با بازی فوق العاده شون تونستن امتیاز 7.2 رو از بیش از پونصد هزار بیننده دریافت کنن. این فیلم محصول کشور آمریکاست و به زبان انگلیسی تولید شده.

داستان فیلم: یک جفت ستاره شناس سعی می کنند به همه افراد روی کره زمین هشدار دهند که یک شهاب سنگ غول پیکر در شش ماه آینده سیاره را نابود می کند.

فیلم Don’t Look Up 2021

ژانر: کمدی، درام، علمی تخیلی

مدت زمان: 145 دقیقه


3.فیلم The Post 2017

فیلم درام پست یه اثر تماشایی از استفن اسپیلبرگ هست که سال 2017 تو نیویورک ساخته شده. این فیلم محصول مشترک کشورهای آمریکا و انگلیس هست و بازیگران سرشناسی از جمله مریل استریپ در نقش کی گراهام، تام هنکس در نقش بن برادلی، سارا پالسون در نقش تونی برادلی و… تو این فیلم 116 دقیقه ای به ایفای نقش پرداختن .

داستان فیلم: فیلم در مورد پنهانکاری است چهار رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را تحت تأثیر قرار می دهد. اولین کارمند زن واشنگتن پست، کاترین گراهام و سردبیر بخش سوانح رانندگی، بنجامین سی بردلی می خواهند وارد نبردی بی سابقه بین خبرگزاری ها و دولتی ها بشوند تا بتوانند اسنادی را از پنتاگون فاش کنند….

فیلم The Post 2017

ژانر: درام

مدت زمان: 116 دقیقه


4. فیلم August: Osage County 2013

فیلم کمدی آگوست: اوسیج کانتی،یه فیلم کمدی، درام هست که نویسندگی فیلنامه ش رو نویسنده سرشناسی به اسم تریسی لتس نوشته و کارگردانیش رو جان ولز انجام داده. این فیلم زیبا محصول کشور آمریکاست و فیلمبرداریش تو ایالت اوکلاهمای این کشور انجام شده. علاوه بر مریل استریپ دوست داشتنی میتونیم ستاره هایی مثل درموت مولرونی و جولیا رابرتز رو هم تو این اثر ببینیم.

داستان فیلم: «آگوست: اوسیج کانتی»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی و محصول کشور امریکا در سال 2013 است. این فیلم نامزدی دریافت دو اسکار، برد 16 جایزه و نامزدی دریافت 65 جایزه دیگر را در کارنامه دارد و ستارگانی همچون مریل استریپ و جولیا رابرتس در آن ایفای نقش کرده اند. بعد از دریافت خبر ناخوشایندی، سه خواهر که برای مدتی طولانی از یکدیگر بی خبر و دور مانده بودند، به زادگاهشان در اوکلاهما باز می گردند و با مادر ناسازگارشان دیدار می کنند. آن ها متوجه می شوند او مبتلا به سرطان است و…

فیلم August: Osage County 2013

ژانر: کمدی,درام

مدت زمان: 121 دقیقه


5. فیلم Out of Africa 1985

فیلم عاشقانه ی خارج از آفریقا یه فیلم طولانی 161 دقیقه ای هست که به اسم Jenseits von Afrika هم شناخته میشه. این فیلم که محصول مشترک آمریکا و انگلیس هست در سه زبان انگلیسی، عربی و سواحلی تو کنیا ساخته شده. مریل استریپ تو این فیلم نقش کارن و رابرت ردفورد نقش دنیز رو بر عهده داره که در نهایت موفق به کسب امتیاز 7.1 از 80 هزار کاربر سایت معروف ای ام دی بی شدن.

داستان فیلم: خارج از آفریقا یک فیلم درام عاشقانه حماسی آمریکایی در سال 1985 به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدنی پولاک و با بازی در نقش رابرت ردفورد و مریل استریپ است. این فیلم بر اساس کتاب زندگینامه خارج از آفریقا تألیف ایساک دینسن (نام مستعار نویسنده دانمارکی کارن بیلیکسن) ساخته شده است که در سال 1937 منتشر شد ، با مطالب اضافی از کتاب سایه های داینسن بر روی چمن و منابع دیگر.این کتاب از یک فیلمنامه توسط نویسنده کورت لودکه (Kurt Luedtke) اقتباس شده است ، و در سال 1984 فیلمبرداری شده است.در این فیلم کارن بلیکزن در نقش استریپ ، ردفورد در نقش دنیس فینچ هاتون و همچنین کلاوس ماریا براندوئر و بارون برور بلیکزن بازی کرده اند. بازیگران دیگر این فیلم عبارتند از: مایکل کیچن به عنوان برکلی کول ، مالیک بوونز به عنوان فراه ، استفان کینانجوجی به عنوان رئیس ، مایکل گوگ به عنوان لرد دلامره ، سوزانا همیلتون به عنوان فلیسیت ، و مدل و بازیگر زن ایمان در نقش ماریامو. با وجود توجه کم منتقدین ، خارج از آفریقا هفت جایزه اسکار از جمله بهترین تصویر و بهترین کارگردانی برای پولاک کسب کرد.داستان درباره کارن دختر ثروتمند دانمارکی است که پس از یک شکست عشقی خودش به برور پیشنهاد ازدواج می دهد. ازدواج آنها بر اساس عشق شکل نمی گیرد، و برور در سفر به کنیا تمام سرمایه کارن را به کشت قهوه اختصاص می دهد. کارن نیز به آفریقا سفر می کند و در کارهای مزرعه به بومیان آفریقایی کمک می کند. ارتباط کارن و برور هر روز سردتر می شود و برور کمتر در خانه می ماند. از سوی دیگر کارن با مرد دیگری به نام دنیس آشنا می شود و …

فیلم Out of Africa 1985

ژانر: زندگی نامه,درام,عاشقانه

مدت زمان: 161 دقیقه


6. فیلم Julie and Julia 2009

جولی و جولیا اثری عاشقانه و درام از کارگردان معروف نورا افرون هست که توسط کمپانی Scott Rudin Productions ساخته شده. این فیلم به دو زبان انگلیسی و فرانسوی توسط خود نورا افرون با اقتباس از دو کتاب دیگر نوشته شده. امی آدامز، مریل استریپ و کریس مسینا از بازیگران این فیلم جذاب 123 دقیقه ای هستن که با هنرمندیشون موفق به کسب رنک 7.0 از کاربران و تماشاگران فیلم شدن.

داستان فیلم: «جولی و جولیا»، فیلمی در ژانر بیوگرافی-خانوادگی، درام و اجتماعی، به کارگردانی «نورا افرون» می باشد که محصول سال 2009 سینمای آمریکا و از تولیدات کمپانی کلمبیا پیکچرز است. این فیلم با حضوری درخشان در جشنواره های داخلی و بین المللی معتبری چون آکادمی اسکار، بفتا و گلدن گلوب، موفق شد نامزد دریافت 71 جایزه در بخش های مختلفی شود که در این بین، 24 جایزه همچون «بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی» گلدن گلوب را از آن خود کرده است. ستارگانی چون «مریل استریپ»، «امی آدامز» و «استنلی توچی» در این فیلم خوش درخشیده اند. این فیلم جذاب، داستان زندگی دو زن میانسال آمریکایی به نام های «جولیا چایلد» و «جولی پاول» را روایت می کند که در آن، ماجرای شروع کار جولیا در حرفه آشپزی با چالش وبلاگ نویسی جولی در پخت تمام دستورالعمل های کتاب جولیا، به هم گره خورده است.

فیلم Julie and Julia 2009

ژانر: زندگی نامه,درام,عاشقانه

مدت زمان: 123 دقیقه


7. فیلم Florence Foster Jenkins 2016

هفتمین فیلم لیست یه فیلم کمدی، موزیکال هست که بازیگرانی از جمله مریل استریپ، هیو گرانت، سایمون هلبرگ و ربکا فرگوسن رو میتونیم توش ببینیم. این فیلم درام تماشایی به کارگردانی استیون فریرز و نویسندگی نیکلاس مارتین تو اسکاتلند فیلمبرداری و منتشر شد. این زندگی نامه جذاب محصول مشترک کشورهای انگلیس و فرانسه است و به چهار زبان مخلف ساخته شده.

داستان فیلم: فیلم فلورانس فاستر جنکینز Florence Foster Jenkins 2016 در مورد زنی ثروتمند به نام فلورانس فاستر جنکینز (با بازی مریل استریپ) است که همیشه رویای اجرای موسیقی زنده در تالار کارنگی شهر نیویورک را در سر داشته است اما یک اتفاق ناگوار در دوران جوانی مانع رسیدن به این رویا میشود. اکنون فلورانس تصمیم میگیرد تا با حمایت همسرش و برای رسیدن به این آرزوی بزرگ، تمام تلاشش را به کار بسته و…

فیلم Florence Foster Jenkins 2016

ژانر: زندگی نامه,کمدی,درام,موزیک

مدت زمان: 111 دقیقه


8. فیلم The Laundromat 2019

فیلم جنایی خانه پولشویی 2019 تو ژانر کمدی، جنایی، درام، تاریخی توسط کارگردان آمریکایی استیون سودربرگ ساخته شده. محل فیلمبرداری این فیلم کالیفرنیا هست. نویسنده این فیلم اسکات ز. برنز هست که اون رو به 4 زبان مختلف نوشته شده. امتیاز این فیلم تو سایت ای ام دی بی 6.3 هست.

داستان فیلم: فیلم تماشایی رختشویخانه The Laundromat 2019 در مورد زنی به نام الن مارتین (با بازی مریل استریپ) میباشد که در یک شرکت بیمه مشغول به فعالیت است. وی به زودی سرنخ هایی درباره یک کلاهبرداری بزرگ پیدا کرده و تلاش میکند تا این موضوع را افشا کند اما…

فیلم The Laundromat 2019

ژانر: کمدی,جنایی,درام,تاریخی

مدت زمان: 95 دقیقه


9. فیلم Let Them All Talk 2020

فیلم جذاب بذار همه حرف بزنن یه فیلم 113 دقیقه ای هست که تو ژانر کمدی، درام توسط استیون سودربرگ کارگردانی شده. این فیلم محصول کشور آمریکاست که به زبان انگلیسی نوشته شده. اسم دوم این فیلم Hãy Để Họ Giãi Bày و شاهد درخشش ستاره هایی از جمله مریل استریپ، جما چان، دایان ویست و… در اون هستیم.

داستان فیلم: Let Them All Talk 2020 : داستان فیلم در مورد یک نویسنده مشهور به نام آلیس میباشد که در تلاش است برای یافتن خوشبختی با گذشته پیچیده خود کنار بیاید. اکنون او تصمیم دارد تا با دوستان و برادرزاده خود به یک سفر دریایی رفته و…

فیلم Let Them All Talk 2020

ژانر: درام، کمدی

مدت زمان: 113 دقیقه


10. فیلم The Prom 2020

آخرین فیلم این لیست، فیلم موزیکال و کمدی رقص پایان سال هست. کارگردانی این فیلم شاد رو رایان مورفی انجام داده و نویسندگیش با باب مارتین و چاد بگولین بوده. این فیلم 130 دقیقه ای تو لس آنجلس فیلمبرداری شده و ستاره هایی از جمله مریل استریپ، جیمز کوردن، نیکول کیدمن و… در اون به ایفای نقش پرداختن. امتیاز این فیلم تو سایت ای ام دی بی 5.9 هست.

 داستان فیلم: جشن رقص پایان سال ، نام فیلمی کمدی و موزیکال محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی رایان مورفی می‌باشد. این فیلم داستان گروهی از ستاره‌گان طنز تئاتر مدرسه‌ای می‌باشد که شیفته کارشان هستند ، آن‌ها تصمیم می‌گیرند برای حمایت از یک دختر دبیرستانی که می‌خواهد دوستش را برای جشن عروسی ببرد ، در یک شهر کوچک در ایندیانا دور هم جمع می‌شوند تا یک جشن به یاد ماندنی را برگزار کنند و…

فیلم The Prom 2020

ژانر: کمدی,درام,موزیکال

مدت زمان: 130 دقیقه


امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشین. اگه فکر میکنین فیلمی هست که جاش تو این لیست خالیه حتما برامون بنویسین. اگه طرفدار این مدل پست ها هستین هم یادتون نره با کامنت هاتون بهمون انرژی بدین. در نهایت برای دانلود تمام فیلم های Meryl Streep اینجا کلیک کنین. مرسی که همراه جهش تی وی هستین.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها