logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Beverly Hills Cop: Axel F 2024

دانلود فیلم Beverly Hills Cop: Axel F 2024

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود فیلم The Watchers 2024

دانلود فیلم The Watchers 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های مورگان فریمن

در این پست بهترین فیلم های مورگان فریمن ( Morgan Freeman ) رو به شما معرفی می کنیم 

برای مشاهده به ادامه پست برید

معرفی بهترین فیلم های مورگان فریمن

 

مورگان فریمن متولد ژوئن ۱۹۳۷ بازیگر آمریکایی است. اون برای صدای عمیق خودش و نقش‌ های مختلفی که در طیف گسترده‌ای از ژانر های فیلم ایفا کرده، معروف هست. فریمن در طول بیش از پنج دهه حرفهٔ خود افتخارات زیادی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه انجمن بازیگران فیلم و یک جایزه گلدن گلوب دریافت کرده.


1. فیلم The Shawshank Redemption 1994

فیلم معروف و جذاب رستگاری در شاوشنک 1994 ساخته فرانک دارابونت در امریکاست. این شاهکار هنری تونسته رتبه یک سایت معتبر ای ام دی بی و نمره 9.3 رو از بین دو و نیم میلیون بیننده این سایت دریافت کنه . از ستارگان این فیلم میتونیم به تیم رابینز، مورگان فریمن، باب گانتون اشاره کنیم این فیلم تماشایی همچنین به اسم Rita Hayworth and Shawshank Redemption هم شناخته میشه.

داستان فیلم: داستان  اندی دوفرین بانکدار جوانی است که به جرم قتل همسر و معشوقه پنهانی اش به حبس ابد در زندان ایالتی شاوشنک محکوم می شود. وی تأکید می کند که جرمی مرتکب نشده، ولی قاضی او را گناهکار اعلام میکند. او سالهای زیادی را در این زندان می گذراند. آلیس بوید رِدینگ یکی از زندانی های سیاه پوست است که به این شهرت دارد که می تواند هر چیزی را در زندان فراهم کند و …

دانلود فیلم The Shawshank Redemption 1994 دوبله فارسی

ژانر: درام

مدت زمان: 142 دقیقه


2. فیلم The Dark Knight 2008

فیلم تماشایی شوالیه تاریکی 2008 یکی از آثار معروف کارگردان مشهور کریستوفر نولان هست که در شیکاگوی امریکا ساخته شده. این فیلم همچنین به اسم Batman Begins 2 هم شناخته میشه. این فیلم پرستاره بازیگران مشهوری مثل  کریستین بیل، هیث لجر و آرون اکهارت رو در خود داره. این فیلم تونسته  امتیاز 9.0 رو از بین دو ونیم میلیون بینندگان سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: درباره این ابر قهرمان است از شهر گاتهام سیتی و یک سال پس از ناپدید شدن دکتر جاناتان کرین معروف به مترسک آغاز می شود و امنیت توسط بتمن دوباره به گاتهام بازگردانده شده.اما در یک روز در گاتهام تبهکاری به نام جوکر به همراه هم دستانش به بانکی دستبرد می زنند و این تنها شروع بازی های ذهنی و خطرناک جوکر است…

دانلود فیلم The Dark Knight 2008 دوبله فارسی

ژانر: جنایی، درام، اکشن

مدت زمان: 147 دقیقه


3. فیلم Se7en 1995 

فیلم زیبای هفت 1995 ساخته دیوید فینچر با هنرنمایی بازیگرانی مثل کوین اسپیسی، برد پیت و مورگان فریمن هست که در امریکا ساخته شده. ژانر این فیلم اکشن، پلیسی، معمایی هست و با 127 دقیقه جز فیلم های طولانی دسته بندی میشه. این فیلم تونسته امتیاز 8.6 رو از کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: «بازرس نیلز» جوان است که به قسمت جنایی اداره پلیس انتقال یافته و جانشین «ویلیامز» افسر مجرب پلیس می گردد. وقوع قتلهای زنجیره ای فجیع و ناتوانی او در امر دستگیری عامل آن باعث می شود كه ویلیامز به كمك او بشتابد.اما…

دانلود فیلم Se7en 1995 دوبله فارسی

ژانر: اکشن , پلیسی, معمایی

مدت زمان: 124 دقیقه


4. فیلم Unforgiven 1992

فیلم زیبا و پرجایزه نابخشودنی 1992 به کارگردانی کلینت ایستوود و نویسندگی دیوید وب پیپلز در کانادا و به زبان انگلیسی ساخته شده. این فیلم با درخشش ستاره هایی مثل جین هکمن، مورگان فریمن و ریچارد هریس تونسته 4 جایزه اسکار برنده بشه. امتیاز این فیلم در سایت ای ام دی بی 8.2 هست.

داستان فیلم: داستان فیلم در سال ۱۹۸۸ در ایالت وایومینگ می گذرد، زنی روسپی توسط دو گاوچران مجروح و از ریخت می افتد. کلانتر شهر (جین هکمن) تنها به جریمه کردنشان اکتفا می کند. اما دوستان زن برای کسی که بتواند انتقامش را بگیرد هزار دلار جایزه می گذارند. ویلیام مانی (کلینت ایستوود) هفت تیرکش که توبه کرده ولی هنوز گذشته زشتش عذابش می دهد به کمک دوست قدیمی اش (مورگان فریمن) و یک مرد جوان آخرین کار خود را شروع می کند.

دانلود فیلم Unforgiven 1992

ژانر: درام، وسترن

مدت زمان: 130 دقیقه


5. فیلم RED 2010

فیلم جذاب قرمز 2010 در ژانر اکشن،کمدی، جنایی به کارگردانی رابرت شونتکه و با هنرنمایی بروس ویلیس، هلن میرن و مورگان فریمن در 110 دقیقه ساخته شده. این فیلم محصول مشترک کشورهای امریکا و چین هست که در کانادا ساخته شده. این فیلم امتیاز 7.0 رو از بین 300 هزار بیننده سایت ای ام دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: داستان یکی از مامورین بازنشسته تیم ویژه، بعد از اینکه آرامشش توسط یک مامور حرفه‌ای بهم می خورد، تیمی از همکاران قدیمی‌اش را جمع می کند و …

دانلود فیلم RED 2010

ژانر: جنایی، اکشن، کمدی

مدت زمان: 110 دقیقه


6. فیلم Million Dollar Baby 2004

فیلم تماشایی عزیز میلیون دلاری 2004 محصول کشور آمریکا هست که به کارگردانی کلینت ایستوود در لس آنجلس به زبان های انگلیسی و گالیک ایرلندی ساخته شده. در این فیلم 132 دقیقه ای ستاره هایی مثل هیلاری سوانک، کلینت ایستوود و مورگان فریمن رو میبینیم. این فیلم تونسته 4 جایزه در هفتاد و هفتمین مراسم اسکار درو کنه و نمره 8.1 رو از نگاه کاربران سایت ای ام دی بی بگیره.

داستان فیلم: داستان در مورد دختری است که زندگی سختی داشته اما روزی تصمیم میگیرد بوکس کار کند تا بتواند مسابقه دهد و پول بدست بیاورد اما مربی به او اهمیتی نمیدهد و به او میگوید برای این کار سنش زیاد است اما زن دست از تلاش برنمی دارد تا اینکه بلاخره…

 

دانلود فیلم خارجی Million Dollar Baby 2004

ژانر: ورزشی، درام

مدت زمان: 132 دقیقه


7. فیلم Bruce Almighty 2003

فیلم بروس قادر مطلق در سال 2003 به کارگردانی تام شادیاک در کالیفرنیا ساخته شد. این فیلم در ژانر کمدی، فانتزی ساخته شده و جیم کری در نقش بروس نولان، جنیفر انیستون در نقش گریس کانلی و مورگان فریمن به ایفای نقش پرداختن. این فیلم 7 جایزه مختلف برده و تونسته امتیاز 6.8 رو از کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: در مورد یک خبرنگاری تلویزیونی در یکی از آن روزهای پر از بدبیاری اش، از کوره در می رود و به خداوند به خاطر آن که روزگارش را چنین پر مصیبت ساخته، گله می کند. اما در کمال شگفتی خداوند بر او ظاهر می شود و این فرصت را در اختیارش گذاشته می شود که دریابد خداوند چه مسئولیت های عظیمی به عهده دارد.

دانلود فیلم خارجی Bruce Almighty 2003

ژانر: کمدی، فانتزی

مدت زمان: 101 دقیقه


8. فیلم Outbreak 1995

فیلم شیوع 1995 محصول کشور امریکا هست که در ژانر اکشن، درام و هیجان انگیز به کارگردانی  ساخته شده ولفگانگ پترسن ساخته شده. فیلمبرداری این فیلم 127 دقیقه ای در کالیفرنیای امریکا انجام شده و بازیگرانی مثل داستین هافمن، رنه روسو و مورگان فریمن در این فیلم به هنرمندی پرداختن. این فیلم امتیاز 6.6 رو از نگاه کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: زئیر، سال 1967. در یک اردوگاه سربازان مزدور، یک بیماری عفونی مرموز توجه مقامات بهداری ارتش امریکا را جلب می کند و دکتر «سام دانیلز» (هافمن) مأمور بررسی می شود…

دانلود فیلم خارجی Outbreak 1995

ژانر: درام، اکشن، هیجانی

مدت زمان: 127 دقیقه


9. فیلم Glory 1989

فیلم درام و تاریخی افتخار 1989 محصول کشور امریکاست که در ایالت جورجیا به زبان انگلیسی و توسط ادوارد زویک ساخته شده. این فیلم 122 دقیقه ای تونسته امتیاز 7.8 رو از بیش از صدهزار بیننده سایت ای ام دی بی دریافت کنه. ستارگانی مثل متیو برودریک، دنزل واشنگتن و کری الوز در این فیلم ایفای نقش کردن.

داستان فیلم: فیلم افتخار به تبعیضهای علیه سیاهان در جامعه امریکا بویژه در جنگهای داخلی این کشور می پردازد. این جنگها بین ایالات شمالی، متحدین، و ایالات جنوبی رخ می دهد. مسئولین شهر بوستون در ماساچوست، از ایالات شمالی، که مخالف برده داری هستند هنگی از سیاهان را تشکیل می دهند و «رابرت شاو» (متیو برودریک)، فرزند یکی از متنفذین شهر را فرمانده این هنگ می کنند. شاو به آموزش این هنگ که اکثرا برده های فراری ایالات جنوبی هستند می پردازد اما گویا تبعیضهای موجود اجازه رفتن به جنگ را نمی دهند و حتی کفش و لباس نیز به آنها نمی دهند. شاو با این تعصبات مبارزه می کند و …

دانلود فیلم خارجی Glory 1989

ژانر: درام، زندگی نامه، تاریخی

مدت زمان: 122 دقیقه


10. فیلم The Sum of All Fears 2002

فیلم مجموعه ترس ها اثر فیل آلدن رابینسون محصول مشترک کشورهای آمریکا، آلمان و کانادا در ژانر اکشن، درام و هیجان انگیز هست که در اونتاریو کانادا فیلمبرداری شده. این فیلم با هنرمندی بن افلک، مورگان فریمن و مونگرن در 124 دقیقه تونسته امتیاز 6.4 رو از کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: داستان در مورد یک تحلیلگر سازمان سیا به نام جک رایان (با بازی بن افلک) است که ماموریت پیدا میکند تا برنامه‌های جناح نئونازی را متوقف کرده و جلوی انفجار سلاح هسته‌ای در یک بازی فوتبال در بالتیمور را بگیرد. زیرا وقوع این حادثه فاجعه‎بار موجب درگیری میان ایالات متحده آمریکا و روسیه خواهد شد و…

دانلود فیلم خارجی The Sum of All Fears 2002

ژانر: درام، اکشن، هیجانی

مدت زمان: 124 دقیقه


11. فیلم Along Came a Spider 2001

فیلم وقتی عنکبوت می آید محصول مشترک کشورهای آمریکا، آلمان و کانادا هست که در سال 2001 در آمریکا به کارگردانی لی تاماهوری و نویسندگی جیمز پترسون و مارک ماس در 104 دقیقه ساخته شده. این فیلم جذاب با هنرمندی مورگان فریمن، مایکل وینکات و مونیکا پاتر تونسته امتیاز 6.4 رو از کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: داستان کاراگاه الکس کراس همسر خود را از دست می دهد، به همین دلیل از کارش کنار می کشد، ولی روزی فردی که با او خصومت شخصی دارد دختری را گروگان می گیرد و او مجبور به بازگشت به شغل خود می شود…

دانلود فیلم خارجی Along Came a Spider 2001

ژانر: هیجانی، درام

مدت زمان: 104 دقیقه


12. فیلم Lucky Number Slevin 2006

فیلم تماشایی شماره شانس اسلوین 2006 محصول مشترک کشورهای امریکا، آلمان، کانادا و انگلیس هست که در ژانر درام، اکشن، جنایی توسط پل مک گویگان در آمریکا ساخته شده و بازیگرانی مثل جاش هارتنت، بن کینگزلی و مورگان فریمن هم در این فیلم به هنرمندی پرداختن . امتیاز این فیلم در سایت ای ام دی بی 7.7 هست.

داستان فیلم: در مورد اسلوین است که با فرد دیگری اشتباه گرفته شده است، ناخواسته وارد جنگ دو رقیب بزرگ تبهکار در شهر می شود. در همین هنگام اسلوین تحت تعقیب کارآگاه بی رحمی بنام بریکوسکی و همین طور یک قاتل بدنام مشهور به گودکت است…

دانلود فیلم Lucky Number Slevin 2006

ژانر: اکشن، درام، جنایی

مدت زمان: 98 دقیقه


13. فیلم Invictus 2009

فیلم جذاب شکست ناپذیر 2009 یک درام تاریخی هست که کلینت ایستوود در آفریقای جنوبی اون رو ساخت. این فیلم با بازی زیبای مورگان فریمن، مت دیمون و تونی کگوروگه تونسته امتیاز 7.3 رو در سایت ای ام دی بی دریافت کنه . این فیلم 134 دقیقه ای به چند زبان مختلف از جمله آفریقایی، مائوری و زولو هم ساخته شده.

داستان فیلم: در مورد نلسون ماندلا (با بازی مورگان فریمن) است که در اولین دوره ریاست جمهوری خود در آفریقای جنوبی، دست به اقدامی منحصر به فرد زده تا سرزمینی را که پس از نژادپرستی تکه تکه شده‌ است، بار دیگر متحد کند. وی بدین منظور از تیم ملی راگبی برای رفتن به جام جهانی سال 1995 حمایت کرده و…

دانلود فیلم خارجی Invictus 2009

ژانر: زندگی نامه، درام، تاریخی

مدت زمان: 134 دقیقه


14. فیلم Thick as Thieves 2009

فیلم زیبای کد 2009 ساخته میمی لدر با هنرنمایی بازیگرانی مثل ایوان پتروشینوف، ویکتور بویچف، نیکولای هاجیمینف و مورگان فریمن هست. این فیلم که محصول مشترک آلمان و امریکا هست در بلغارستان ساخته شده. ژانر این فیلم اکشن، جنایی هست. این فیلم تونسته امتیاز 6.0 رو از کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: یک سارق حرفه ای ( فریمن ) جهت پرداخت بدهی اش به یک خلافکار روسی، از یک دزد تازه کار ( باندارس ) برای سرقتی بزرگ کمک می گیرد…

دانلود فیلم خارجی Thick as Thieves 2009

ژانر: اکشن، جنایی، هیجانی

مدت زمان: 104 دقیقه


15. فیلم The Maiden Heist 2009

فیلم تماشایی سرقت از موزه به کارگردانی پیتر هویت و نویسندگی مایکل لسیور در بوستون و به زبان های انگلیسی و فرانسوی ساخته شده. این فیلم کمدی، جنایی با درخشش ستاره هایی مثل کریستوفر واکن، جوزف مک کنا و وین اورت تونسته امتیاز 6.1 رو در سایت ای ام دی بی از کاربران این سایت دریافت کنه.

داستان فیلم: سه نگهبان موزه بعد از انتقال تابلو های هنری به یک موزه دیگر نقشه سرقت آنها را در سر می پرورانند…

دانلود فیلم خارجی The Maiden Heist 2009

ژانر: کمدی، جنایی

مدت زمان: 119 دقیقه


امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید، اگر شما هم فیلم های از مورگان فریمن رو دیدید و توی این لیست نیست توی کامنت ها به ما معرفی کنید. و در ادامه برای دانلود تمام فیلم های Morgan Freeman اینجا کلیک کنید. ممنون از اینکه با جهش تی وی همراه هست.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها