logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های کریستوفر نولان

تو این پست قراره بهترین فیلم هایی که توسط کریستوفر نولان ساخته شده رو به شما معرفی کنیم

معرفی بهترین فیلم های کریستوفر نولان

غیر ممکنه فیلم باز باشین و اسم کریستوفر نولان کارگردان فیلمساز آمریکایی رو نشناسین. نولان با فیلم های پیچیده و سبک خاص فیلمسازیش معروفه، البته بعضی ها معتقدن نولان درخشش فیلم هاش رو مدیون فیلمنامه های فوق العاده برادرش جاناتان نولان هست. به هرحال این هنرمند تونسته 10 جایزه اسکار رو درو کنه و این بخشی کوچیکی از جوایز این کارگردانه که سال 2015 توسط مجله تایم یکی از 100 انسان تاثیرگذار جهان معرفی شد. ما هم سعی کردیم تو این پست لیستی از بهترین آثار این هنرمند کم نظیر رو آماده کنیم.

برای مشاهده به ادامه پست برید


1.فیلم The Dark Knight 2008

اولین فیلم لیستمون فیلم معروف شوالیه تاریکی هست که یکی از معروف ترین فیلم هایی که احتمالا یک بارم شده اسمش رو شنیدین، یا به اسم جوکر اون رو میشناسین. این فیلم تو سایت ای ام دی بی توسط بیشتر از 2.6 میلیون نفر دیده شده و امتیاز فوق العاده 9.0 رو از کاربرای این سایت دریافت کرده که کم سابقه است. تو این فیلم شاهد درخشش زنده یاد هیث لجر در نقش جوکر، کریستین بیل در نقش بروس وین و آرون اکهارت در نقش هاروی دنت هستیم. این فیلم همچنان به اسم Batman Begins 2 شناخته میشه.

داستان فیلم: فیلم شوالیه تاریکی که در سال 2008 توسط کریستوفر نولان ساخته شد و به عنوان قسمت دوم سری بتمن های این کارگردان بود و به عقیده بسیاری جزو بهترین فیلم های دنیا و بهترین فیلم ساخته شده درباره این ابر قهرمان است از شهر گاتهام سیتی و یک سال پس از ناپدید شدن دکتر جاناتان کرین معروف به مترسک آغاز می شود و امنیت توسط بتمن دوباره به گاتهام بازگردانده شده.اما در یک روز در گاتهام تبهکاری به نام جوکر به همراه هم دستانش به بانکی دستبرد می زنند و این تنها شروع بازی های ذهنی و خطرناک جوکر است.

فیلم The Dark Knight 2008

ژانر: درام , اکشن, جنایی

مدت زمان: 147 دقیقه


2. فیلم Inception 2010

دومین فیلم این لیست، فیلم فوق العاده تلقین هست که کاگردانی و نویسندگیش به عهده خود کریستوفر نولان بوده. این فیلم با اسم دوم The IMAX Experience محصول مشترک کشورهای آمریکا و انگلیس هست و مراحل ساختش تو کانادا انجام شده. تو این فیلم با امتیاز بالای 8.8 ستاره های معروفی از جمله لئوناردو دی کاپریو، جوزف گوردون-لویت، الن پیج و… رو میتونیم ببینیم.

داستان فیلم: فیلم تلقین به کارگردانی کریستوفر نولان و با بازی لئوناردو دی کاپریو و تام هاردی و برنده 4 جایزه اسکار در سال 2010 داستان دزدی است که بوسیله تکنولوژی به اشتراک گذاری رویا اطلاعات حساس و مخفی شرکت ها را می دزدد . او یک ماموریت میگیردکه به همراه گروهی باید یک ایده را از مغز مدیر شرکتی بدزدد….

فیلم Inception 2010

ژانر: ماجراجویی، اکشن ، علمی تخیلی

مدت زمان: 81 دقیقه


3.فیلم Interstellar 2004

فیلم جذاب میان‌ ستاره‌ای یکی دیگه از شاهکارهای این کارگردان آمریکایی- انگلیسی هست که نیاز به معرفی نداره و اگه به فضا علاقه دارین توصیه میکنم از دستش ندین. فیلمنامه این فیلم که تو ژانر ماجراجویی، درام و علمی تخیلی ساخته شده، توسط برادران نولان یعنی جاناتان و کریستوفر ساخته شده. این کشور که محصول مشترک سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا هست، تو ایسلند ساخته شده و رنک 8.6 رو از بیش از 1.6 میلیون بیننده گرفته.

داستان فیلم: در حالی که قحطی و گرسنگی به کره ی زمین چیره شده، گروهی از ستاره شناسان تصمیم میگیرند تا با استفاده از یک کرم‌چاله‌ ی فضایی که به تازگی کشف شده، محدودیت های سفر انسان به دور ترین نقاط فضا را از بین ببرند

فیلم Interstellar 2004

ژانر: ماجراجویی , درام , علمی تخیلی

مدت زمان: 169 دقیقه


4. فیلم The Prestige 2006

فیلم معمایی پرستیژ یکی دیگه از آثار کریستوفر نولان هست که فیلمنامه این فیلم مشترکا با برادرش جاناتان نوشته شده. این فیلم هیجان انگیز به اسم Ảo Thuật Gia Đấu Trí هم شناخته میشه و تو آمریکا ساخته شده. کمپانی معروف Warner Bros یکی از کمپانی های سازنده این فیلم هست. این فیلم تماشایی با امتیاز 8.5 بیش از 1.3 میلیون بیننده رو تا حدود زیادی راضی کرده.

داستان فیلم: رابرت انجیر، همسرش جولیا و آلفرد بوردن بعنوان دستیاران یک شعبده باز با هم کار می کنند. جولیا بر اثر یک تصادف در حین اجرا جان میدهد و رابرت، آلفرد را بخاطر مرگ همسرش سرزنش می کند و رابطه دوستانه بین آن‌ها جایش را به دشمنی میدهد. بعد از مدتی هردو شعبده باز هایی مشهور، و رقبایی سرسخت برای یکدیگر می شوند و در اجرای یکدیگر خرابکاری می کنند و…

فیلم The Prestige 2006

ژانر: درام,معمایی,علمی تخیلی,هیجان انگیز

مدت زمان: 130 دقیقه


5. فیلم The Dark Knight Rises 2012

فیلم اکشن شوالیه تاریکی برمی خیزد از آثار طولانی نولان هست که تو 164 دقیقه ساخته شده. این فیلم جذاب محصول مشترک آمریکا و انگلیس هست که فیلمبرداری و ساختش توی هند انجام شده و به زبان انگلیسی و عربی تولید شده. Arkham اسم دیگه ی این فیلم هست که رنک 8.4 رو از بیشتر از یک و هفت میلیون تماشاگر گرفته.

داستان فیلم:فیلم شوالیه تاریکی برمی خیزد آخرین فیلم از سه گانه بتمن کریستوفر نولان است است که تعداد زیادی از بازیگران سرشناس از جمله کریستین بیل، گری اولدمن، تام هاردی، ان هتوی، ماریون کوتیارد، مورگان فریمن، مایکل کین و … در آن حضور دارند داستان فیلم هشت سال پس از مرگ هاروی دنت می گذرد. با اجرای قانون دنت، تقریباً تمامی جرایم سازمان یافته ریشه کن شده است. جیمز گوردون که از نگفتن حقیقت احساس گناه می کند، جریان واقعی اتفاق افتاده به همراه استعفایش را در یک نامه می نویسد تا در سال روز مرگ هاروی دنت، آن را بخواند اما زمان را مناسب نمی بیند و تصمیم می گیرد این کار را نکند….

فیلم The Dark Knight Rises 2012

ژانر: اکشن,ماجراجویی

مدت زمان: 164 دقیقه


6. فیلم Memento 2002

فیلم رازآلود یادگاری یه فیلم جذاب و تماشایی دیگه از این کارگردان آمریکایی هست که سال 2002 تو کالیفرنیای آمریکا فیلمبرداری شده. تو این فیلم ستاره هایی مثل گای پیرس، کری-آن ماس و جو پانتولیانو رو میتونیم ببینیم. فیلنامه این فیلم دیدنی مثل اکثر آثار این هنرمند به صورت مشترک توسط جاناتان نولان و کریستوفر نوشته شده. جای تعجب نداره اگه بگم که این فیلم هم امتیاز 8.4 رو از 1.2 میلیون بیننده گرفته.

داستان فیلم: فیلم یادگاری را می توان متفاوت ترین فیلم نولان و شاید حتی از متفاوت ترین فیلم های تاریخ تا زمان خودش نامید فیلم که با استقبال شدید منتقدان مواجه شد و تحسین اکثر اهالی سینما را برانگیخت، نامزد دو فیلم اسکار نیز شد . فیلم داستان لئونارد یک مأمور بازرسی شرکت بیمه است که پس از کشته شدن همسرش به دنبال پیدا کردن قاتلین اوست. حافظه ی او در اثر وارد شدن ضربه ای مهلک به سرش آسیب دیده است و…

فیلم Memento 2002

ژانر: رازآلود ، هیجان انگیز

مدت زمان: 106 دقیقه


7. فیلم Batman Begins 2005

بتمن آغاز می کند یه فیلم تو ژانر اکشن، ماجراجویی هست که توسط کریستوفر نولان ساخته شده و امتیاز 8.2 رو از 1.4 بیننده دریافت کرده. نویسنده شخصیت های این فیلم جذاب باب کین، نویسنده داستان دیوید اس گویر، و نویسنده فیلنامه خود کریستوفر هست. لوکیشن فیلمبرداری فیلم ایسلند هست و به دو زبان ماندارین و انگلیسی تولید شده. البته که این فیلم با اسم بتمن 5 هم شناخته میشه.

داستان فیلم: فیلم بتمن آغاز می کند اولین سری از سه گانه بتمن کریستوفر نولان که از حضور بازیگران بزرگی مثل کریستین بیل ، مورگان فریمن، کیتی هولمز، لیام نیسن ، مایکل کین، گری اولدمن و کن واتانابه بهره می برد توانست نامزد یک جایزه اسکار شود .بعد از مدتها تمرین با استادش بتمن شروع میکند که گاتهام را از جنایت نجات دهد ولی گروهی به نام انجمن سایه ها تلاش دارد شهر گاتهام را نابود کند پس …

فیلم Batman Begins 2005

ژانر: اکشن، ماجراجویی

مدت زمان: 135 دقیقه


8. فیلم Dunkirk 2017

 فیلم تاریخی و اکشن دانکرک اثری ماندگار از نولان در مورد جنگ جهانی دوم که کاگردانی و نویسندگیش رو خودش انجام داده. این فیلم درام محصول مشترک چهار کشور آمریکا، هلند، انگلیس و فرانسه هست که مراحل ساختش توی هلند انجام شده. تو این فیلم شاهد درخشش ستاره هایی چون فیون وایتهد، بری کیوگان، مارک رایلنس و… هستیم.

داستان فیلم: داستان فیلم سینمایی دانکرک جدیدترین ساخته کارگردان نابغه بریتانیایی کریستوفر نولان، درباره سربازان متحد از انگلیس، کانادا، بلژیک و فرانسه است که توسط سربازان مسلح آلمانی در سواحل دانکرک محاصره شده اند و بدین صورت عملیات تخلیه دانکرک از ۲۶ مه تا ۴ ژوئن ۱۹۴۰ شکل می گیرد…

فیلم Dunkirk 2017

ژانر: اکشن,درام,تاریخی

مدت زمان: 106 دقیقه


9. فیلم Following 1998

فیلم جنایی تعقیب یکی از آثار قدیمی این نابغه آمریکایی-بریتانیایی هست که سال 1998 تو لندن فیلمبرداری شده. این فیلم هیجان انگیز محصول آمریکاست و با 69 دقیقه جز فیلم های سینمایی کوتاه به حساب میاد. بازیگرانی مثل جرمی تئوبالد، الکس هاو و لوسی راسل تو این سینمایی معمایی به ایفای نقش پرداختن و امتیاز 7.5 رو هم کسب کردن.

داستان فیلم: فیلم تعقیب Following 1998 در مورد نویسنده‌ای جوان به نام بیل است که برای پیدا کردن شخصیت داستان‌هایش، به تعقیب افراد ناشناس در سطح شهر لندن میپردازد. در این میان او به تعقیب یک سارق پرداخته و بدین ترتیب ناخواسته به دنیای مخفی خلافکاران راه پیدا میکند تا اینکه…

فیلم Following 1998

ژانر: جنایی,معمایی,هیجان انگیز

مدت زمان: 69 دقیقه


10. فیلم Tenet 2020

آخرین فیلم لیستمون یکی از جدیدترین آثار نولان هست که سال 2020 منتشر شد و انتقادات زیادی هم داشت. این سینمایی علمی تخیلی مثل اکثر فیلم های نولان، محصول مشترک آمریکا و انگلیسه و به 6 زبان ساخته شده. مراحل فیلمبرداری این فیلم تو کشور استونی انجام شده و 480 هزار بیننده سایت ای ام دی بی امتیاز 7.3 رو به این فیلم اکشن دادن.

 داستان فیلم: «تنت» یک فیلم اکشن حماسی درباره ی جاسوسی، سفر در زمان و تکامل. این فیلم داستان مردی را روایت می کند که قصد دارد با استفاده از سفر در زمان و تولد دوباره، از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری کند.

فیلم Tenet 2020

ژانر: اکشن، علمی تخیلی، هیجان انگیز

مدت زمان: 150 دقیقه


امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشین. اگه فکر میکنین فیلمی هست که جاش تو این لیست خالیه حتما برامون بنویسین. اگه طرفدار این مدل پست ها هستین هم یادتون نره با کامنت هاتون بهمون انرژی بدین. در نهایت برای دانلود تمام فیلم های Christopher Nolan اینجا کلیک کنین. مرسی که همراه جهش تی وی هستین.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها