logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

دانلود انیمیشن IF 2024

دانلود انیمیشن IF 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم های کمدی جیم کری

تو این پست قراره بهترین فیلم های کمدی جیم کری (jim carrey) رو به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین فیلم های کمدی جیم کری

جیم کری تو دنیای هنری و کمدی بدون شک یه نابغه ست. یه نابغه که برا رسیدن به جایی که الان هست کلی شکست خورده، تحقیر شده، فقر کشیده و تلاش کرده و حالا یکی از ماندگارترین بازیگر، کمدین، نویسنده و کارگردان های جهانه و ثروتی بالغ بر 180 میلیون دلار داره. ممکنه شما با تصویر بالا اونو بشناسین، ممکنه فقط میم هاش رو دیده باشین یا از طرفدارای پر و پاقرص این بازیگر دوست داشتنی هستین. از هر گروه که هستین پیشنهاد میکنم این پست رو از دست ندین.

برای مشاهده به ادامه پست برید


1.فیلم The Truman Show 1998

فیلم جذاب نمایش ترومن یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین فیلم های این بازیگره که امتیاز 8.2 رو از بیش از یک میلیون و صد هزار بیننده سایت ای ام دی بی دریافت کرده. این فیلم علمی تخیلی سال 1998 تو ژانر کمدی و درام تو ایالت فلوریدا به زبان انگلیسی و با درخشش ستاره هایی مثل جیم کری، اد هریس و لورا لینی ساخته شد. این فیلم 103 دقیقه ای به اسم Buổi Diễn Của Truman هم شناخته میشه.

داستان فیلم:فیلم نمایش ترومن (The Truman Show) زندگی مردی را نمایش می‌دهد که زندگی اش بدون اطلاع وی به صورت ۲۴ ساعته از شبکهٔ تلویزیونی برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در حال پخش است. ترومن به واقعیت زندگی خویش شک می‌کند و جهت رسیدن به حقیقت زندگی اش شروع به کاوش می‌کند.

فیلم The Truman Show 1998

ژانر: کمدی,درام,علمی تخیلی

مدت زمان: 103 دقیقه


2. فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind 2004

این فیلم اگرچه کمدی نیست ولی یکی از بهترین فیلم های جیم کری هست که به کارگردانی مایکل گوندری کارگردان و نویسنده فرانسوی و نویسندگی چارلی کافمن و میشل گوندری تو ژانر درام و عاشقانه ساخته شده. تو این فیلم جیم کری نقش جوئل باریش و کیت وینسلت نقش کلمانتین کروچینسکی رو بازی میکنن. این فیلم 88 دقیقه است و تو نیویورک به زبان انگلیسی ساخته شده.

داستان فیلم:فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک Eternal Sunshine of the Spotless Mind در مورد فردی خجالتی و ساده به نام جوئل (با بازی جیم کری) است که در یک مسافرت با دختری پر انرژی به نام کلمنتاین (با بازی کیت وینسلت) آشنا میشود. اما پس از مدتی کلمنتاین برای انجام عمل پاکسازی حافظه به کلینیک دکتر هاوارد مراجعه کرده تا خاطراتی که به آن‌ها علاقه‌ای ندارد را از ذهن خود پاک کند. زمانی که جوئل پس از عمل پاکسازی، او را ملاقات کرده و متوجه میشود کلمنتاین، وی را از حافظه و خاطرات خود پاک کرده است، تصمیم میگیرد او نیز همین کار را انجام داده و…

فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind 2004

ژانر: درام ، عاشقانه ، علمی تخیلی

مدت زمان: 88 دقیقه


3.فیلم Dumb and Dumber 1994

فیلم بامزه احمق و احمق تر یکی از معروف ترین و بانمک ترین فیلم های جیم کریه که با چتری معروفش توش دلبری میکنه. این فیلم کمدی اثر کارگردانان پیتر فارلی و بابی فارلی هست که به سه زبان انگلیسی، آلمانی و سوئدی ساخته شده. به جز جیم کری بازیگرانی از جمله جف دنیلز و لورن هالی رو میبینیم که با هنرنمایی تونستن امتیاز 7.3 رو از بیش از 380 هزار بیننده دریافت کنن.

داستان فیلم: فیلم احمق و احمق تر Dumb and Dumber 1994 در مورد دو دوست خوب ولی احمق به نام  هری (با بازی جف دنیلز) و لوید (با بازی جیم کری) است که راهی سفری پر ماجرا میشوند تا یک کیف پر از پول را به صاحبش که زنی جوان است بازگردانند. اما زمانی که آن‌ها پس از یک سفر طولانی به مقصد میرسند با مشکلات و موانع فراوانی روبرو شده و…

فیلم Dumb and Dumber 1994

ژانر: کمدی

مدت زمان: 107 دقیقه


4. فیلم Ace Ventura: Pet Detective 1994

یکی دیگه از اثرات جیم کری فیلم کارآگاه حیوانات هست که دو قسمتش ساخته شده. تام شادیاک کارگردان فیلم در کنار جیم کری از هنرمندانی مثل کورتنی کاکس (بازیگر معروف نقش مانیکا در سریال فرندز) و شان یانگ برای نقش پردازی تو این فیلم استفاده کرده. محل فیلمبرداری این فیلم کمدی فلوریدا بوده و به اسم Thám Tử Thú Cưng هم شناخته شده.

داستان فیلم: «ایس ونتورا» (جیم کری) کارآگاه زبردستی است که با پیدا کردن حیوانات گم شده کسب درآمد میکند. دلفینی که برای نمایش در سوپرجام فوتبال آمریکایی آماده شده توسط گروهی دزدیده شده و ونتورا مامور یافتن آن می شود….

فیلم Ace Ventura: Pet Detective 1994

ژانر: کمدی

مدت زمان: 86 دقیقه


5.فیلم Yes Man 2008

یس من اثر کارگردان پیتون رید هست که نویسندگیش رو نیکلاس استولر و جراد پل به عهده گرفتن. گویا جیم کری تو این فیلم به هیچ درخواستی نه نمیگه. ما هم ازش خواستیم لوگومون رو بگیره دستش که رومون رو زمین ننداخت. دمش گرم. این فیلم به زبان های کره ای و انگلیسی تو نبراسکای آمریکا ساخته شده و محصول مشترک کشور آمریکا و انگلیسه که امتیاز 6.8 رو از کاربرای سایت ای ام دی بی گرفته.

داستان فیلم: فیلم مرد بله گو Yes Man 2008 در مورد مردی تنها با عزت نفس پایین به نام کارل (با بازی جیم کری) است که امیدی به آینده ندارد. تا اینکه کارل تصمیم می‌گیرد به پیشنهاد یکی از دوستان خود در یک همایش به نام “مرد پاسخ‌های مثبت” شرکت کند. این همایش کارل را به مدت یک سال تمام به چالش می‌کشد تا به همه چیز در زندگی بله بگوید و…

فیلم Yes Man 2008

ژانر: کمدی,عاشقانه

مدت زمان: 104 دقیقه


6. فیلم The Mask 1994

فیلم ماسک یه جورایی نقطه عطف زندگی هنری جیم کری محسوب میشه. کارگردان این فیلم، چاک راسل این فیلم 101 دقیقه ای رو سال 1994 با هنرمندی جیم کری، کامرون دیاز و پیتر ریگرت تو کالیفرنیا ساخت. ژانر این فیلم کمدی، جنایی، فانتزی و اکشنه و رنک 6.9 رو از 380 هزار رای دهنده کسب کرده.

داستان فیلم: «استنلی ایپ کیس» (کری)، صندوق دار بی دست و پای بانک، تصادفا به ماسکی دست پیدا می کند که هر گاه آن را به چهره می زند به شخصیتی پرتحرک و دیوانه، بسیار قوی و زورمند، شکست ناپذیر، با چهره ای سبز رنگ و کارتونی بدل می شود.

فیلم The Mask 1994

ژانر: اکشن,کمدی,جنایی

مدت زمان: 101 دقیقه


7. فیلم Sonic the Hedgehog 2 2022

فیلم سونیک خارپشت ۲ یه فیلم  فانتزی هست که تلفیقی از کاراکترهای واقعی و انیمیشنی داره و محصول مشترک ژاپن و آمریکاست که به زبان های روسی و انگلیسی تو بریتیش کلمبیای کانادا ساخته شده. یکم پیچیده شد ولی خب شده. ستاره های این فیلم خانوادگی بن شوارتز، ادریس البا و جیم کری هستن. اسم دوم این فیلم هست و امتیازش 6.5 هست.

داستان فیلم: داستان آن درباره خارپشتی فرازمینی با سرعت مافوق صوت است که به زمین آمده است و در این میان با پلیسی به نام تام آشنا می‌شود و به او کمک می‌کند تا دکتر رباتنیک به قدرت او دست پیدا نکند. دنباله ای بر فیلم بلند سینمایی اکشن 2020 “Sonic the Hedgehog”.فیلم Sonic the Hedgehog 2 2022

ژانر: اکشن, ماجراجویی, کمدی

مدت زمان: 100 دقیقه


8. فیلم Ace Ventura: When Nature Calls 1995

فیلم کارآگاه حیوانات 2 دومین قسمت از همین عنوانه که قبلا بهتون معرفی کردیم. به کارگردانی استیو اودکرک تو ژانر ماجراجویی و کمدی ساخته و پرداخته شده. مراحل فیلمبرداری این فیلم که به اسم Ace Ventura Goes to Africa هم معرفی شده تو بریتیش کلمبیای کانادا انجام شده. بازیگرهایی مثل جیم کری، یان مک نیس و سیمون کالو تو این فیلم دیده میشن.

داستان فیلم: «کاراگاه حیوانات ۲»، فیلمی در ژانر ماجراجویی-کمدی و اکشن، به کارگردانی «استیو اودکرک» و محصول سال 1995 سینمای آمریکاست. این فیلم پس از اکران موفق، در جشنواره های داخلی و بین المللی متعددی حضور یافت و توانست نامزد دریافت 13 جایزه در بخش های مختلف شود که در این بین، 7 جایزه همچون «بهترین بازیگر نقش اول مرد» و صدرنشینی فیلم های باکس آفیس 1996 را از آن خود کرده است. در این فیلم که دنباله فیلم «ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات ۱۹۹4» است، ستارگانی چون «جیم کری»، «ایان مک نیس» و «سیمون کالو» خوش درخشیده اند. داستان این فیلم جذاب و مهیج، درباره بازگشت کارآگاه حیوانات خانگی، «آس ونتورا» است تا این بار درباره ناپدید شدن یک خفاش سفید نادر، حیوان مقدس قبیله ای در آفریقا، تحقیق و بررسی کند!

فیلم Ace Ventura: When Nature Calls 1995

ژانر: ماجراجویی,کمدی,جنایی

مدت زمان: 90 دقیقه


9. انیمیشن Sonic the Hedgehog 2020

فیلم سونیک خارپشت اولین قسمت از این سینمایی دو قسمتی هست که سال 2020 اکران شد. این انیمیشن با امتیاز 6.5 محصول مشترک کشورهای کانادا، ژاپن و آمریکاست و به زبان های فرانسوی و انگلیسی ساخته شده. نویسندگان پت کیسی و جاش میلر هستن و کارگردان جف فاولر، بن شوارتز (صداپیشه)، جیمز مارسدن و جیم کری رو برای هنرنمایی تو این اثرش انتخاب کرده.

داستان فیلم:Sonic the Hedgehog 2020 : سونیک خارپشت یک فیلم کمدی ماجراجویی ساخته شده در سال 2020 است که بر اساس بازی ویدیویی است که توسط سگا Sega منتشر شده است. این فیلم به کارگردانی جف فاولر (در اولین کارگردانی او) و با فیلمنامه ای از پت کیسی و جاش میلر ساخته شده است. همچنین جیمز مارسدن ، جیم کری و بن شوارتز (به عنوان صداپیشه) در سونیک خارپشت حضور دارند. سونیک (بن شوارتز) ، یک جوجه تیغی آبی انسانی از دنیای دیگر است، که برای فرار از افرادی که به دنبال مهار قدرت او یعنی سرعت فوق العاده او هستند ، به زمین آمده است. پس از اتفاقی که باعث قطع برق گسترده و مخفی شدن در شهر گرین هیلز ، مونتانا شد ، سونیک توسط دولت هدف قرار می گیرد که سپس روباتیک مستبد دکتر روبوتنیک (جیم کری) را برای شکار وی استخدام می کند. در همین حال ، کلانتر سابق اس اف پی دی، تام واچوفسکی (جیمز مارسدن) با سونیک ملاقات می کند و تصمیم می گیرد به وی کمک کند تا …

انیمیشن Sonic the Hedgehog 2020

ژانر: انیمیشن ، اکشن – ماجراجویی

مدت زمان: 99 دقیقه


10. فیلم Dark Crimes 2016

آخرین فیلم لیست کمدی نیست و با آثار قبلی جیم کری متفاوته. این فیلم جنایی هیجان انگیز محصول مشترک کشورهای آمریکا، لهستان و انگلستان هست که تو لهستان به کارگردانی الکساندروس آوراناس ساخته شده. فیلم 92 دقیقه ست و با الهام از یه مقاله جنایی ساخته شده. شما جیم کری خندان و کمدین رو بیشتر دوس دارین یا جدی؟

 داستان فیلم: تدک، کارآگاهیست که تلاش می کند پرونده قتل یک تاجر را حل کند. تحقیقات او منجر به ایجاد ظن بر روی نویسنده ای می شود که در کتابش درباره قتلی با جزییات مشابه به پرونده مذکور، مطالبی نوشته است.

فیلم Dark Crimes 2016

ژانر: جنایی,درام,هیجان انگیز

مدت زمان: 92 دقیقه


امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشین. اگه فکر میکنین فیلمی هست که جاش تو این لیست خالیه حتما برامون بنویسین. اگه طرفدار این مدل پست ها هستین هم یادتون نره با کامنت هاتون بهمون انرژی بدین. در نهایت برای دانلود تمام فیلم های jim carrey اینجا کلیک کنین. مرسی که همراه جهش تی وی هستین.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها