logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی بهترین فیلم ها بر اساس واقعیت

در این پست بهترین فیلم های که بر اساس واقعیت ساخته شدن رو به شما معرفی می کنیم 

معرفی بهترین فیلم ها بر اساس واقعیت

برای مشاهده به ادامه پست برید


1.  فیلم The Wolf of Wall Street 2013

فیلم معروف و جذاب گرگ وال استریت 2013 که محصول کشور امریکا هست در ایتالیا و به کارگردانی کارگردان معروف مارتین اسکورسیزی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی و در سه ساعت ساخته شد. از ستاره های این فیلم میتونیم به لئوناردو دی کاپریو، جونا هیل و مارگوت رابی اشاره کنیم. این فیلم تماشایی تونسته رتبه 8.2 رو از بین بیش از یک میلیون کاربر سایت معروف آی ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: داستان فیلم گرگ وال استریت ساخته مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی کاپریو داستان جردن بلفورت است که به عنوان یک دلال در وال استریت شروع به کار می کند و در دهه 90 میلادی که در اوایل جوانیش است و با دوستانش و تعدادی از دلالان یک شرکت افتتاح می کند و رشد چشمگیری در وال استریت پیدا می کند و ……

دانلود فیلم The Wolf of Wall Street 2013 دوبله فارسی

ژانر: زندگی نامه, جنایی, درام

مدت زمان: 180 دقیقه


2. فیلم Hacksaw Ridge 2016

فیلم  ستیغ اره ای  که محصول مشترک کشورهای امریکا و استرالیا هست در سیدنی استرالیا و به کارگردانی مل گیبسون به زبان انگلیسی و ژاپنی و در 2 ساعت و 19 دقیقه ساخته شد. این فیلم روایتی از اتفاقی در جنگ جهانی دوم و در ژانر زندگی نامه,درام,تاریخی هست. از ستاره های این فیلم میتونیم به اندرو گارفیلد سام ورثینگتون لوک بریس اشاره کنیم. این فیلم تونسته رتبه 8.1 رو از بین حدود 500 هزار کاربر سایت معروف آی ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: فیلم بر اساس داستان واقعیِ یک مخالف جنگ و پزشک ارتش آمریکا به نام دزموند داس (اندرو گارفیلد) است که حاضر نمی شود سلاحی حمل کند، اما طی نبرد اوکیناوا در جنگ جهانی دوم با وجود شلیک های بی وقفه ی دشمن، یک تنه جان بیش از ۷۵ نفر از هم رزمانش را نجات می دهد…

دانلود فیلم Hacksaw Ridge 2016 با دوبله فارسی

ژانر: زندگی نامه, درام, تاریخی

مدت زمان: 139 دقیقه


3. فیلم There Will Be Blood 2007

فیلم جذاب خون به پا خواهد شد که محصول کشور آمریکا هست در کالیفرنیا و به کارگردانی کارگردان پل توماس اندرسون به زبان انگلیسی و در 2 ساعت و 38 دقیقه ساخته شد. از ستاره های این فیلم میتونیم به دانیل دی-لوئیس، پل دانو و سیاران هیندزاشاره کنیم. این فیلم زیبا تونسته رتبه 8.2 رو از بین بیش از 500 هزار کاربر سایت معروف آی ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: داستان خون به پا خواهد شد در سال ۱۸۹۸ می گذرد .دَنیل پلِین ویو از حفاران با تجربه نفت، اطلاع پیدا می کند که در دشتی در غرب آمریکا چاهی از نفت در حال بیرون آمدن از زمین است، بنابراین دست پسرخوانده اش را می گیرد و به آنجا می رود .دنیل از کودکی تجربه های بدی با زندگی و انسان ها داشته است و رفته رفته از مردم متنفر است و می خواهد با کسب ثروتی کلان زندگی ای ترتیب دهد تا به دیگران نیازی نداشته باشد. با وجود این طرز فکر، او به پسرخوانده ای که دارد دل می بندد. اما پسرخوانده نیز آدم درستی نیست و دنیل با شخصی روبرو می شود که خود را به دروغ، برادر گمشده ای از او معرفی می کند و …..

دانلود فیلم There Will Be Blood 2007 دوبله فارسی

ژانر: درام

مدت زمان: 158 دقیقه


4. فیلم The Big Short 2015

فیلم کمدی رکود بزرگ که محصول کشور امریکا هست و به کارگردانی آدام مک کی به زبان  انگلیسی و در 2 ساعت و 10 دقیقه ساخته شده. از ستاره های این فیلم میتونیم به کریستین بیل، استیو کارل و رایان گاسلینگ اشاره کنیم. این فیلم تونسته رتبه 7.8 رو از بین بیش از 400 هزار کاربر سایت معروف آی ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: داستان در طول سال های 2006 و 2007، تعدادی از متخصصان حوزه تجارت، با مشاهده بی ثباتی بازار مسکن در امریکا پیش بینی فروپاشی آن را می کنند. آنها در تحقیقات خود به حقایقی درباره ایرادات و فساد موجود در سیستم پی می برند.

دانلود فیلم The Big Short 2015 زیرنویس چسبیده

ژانر: زندگی نامه, کمدی, درام

مدت زمان: 130 دقیقه


5. فیلم 8 Mile 2002

فیلم درام 8 مایل محصول مشترک کشورهای آمریکا و آلمان هست که در ایالت میشیگان آمریکا و به کارگردانی کرتیس هانسون به زبان انگلیسی و در 1 ساعت و 50 دقیقه ساخته شده. از ستاره های این فیلم میتونیم به امینم، بریتنی مورفی و کیم بیسینگر اشاره کنیم. این فیلم تونسته رتبه 7.2 رو از بین بیش از 270 هزار کاربر سایت معروف آی ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: داستان در مورد یک خواننده رپ سفید پوست به نام جیمی اسمیت (با بازی امینم) ملقب به B-Rabbit است. جیمی که همراه با مادر و خواهر کوچکتر خود در محله‌ای فقیرنشین زندگی میکند، از زندگی فقیرانه و مشکلات فراوانش به ستوه آمده و تصمیم میگیرد تا رویای همیشگی خود یعنی تبدیل شدن به یک ستاره موسیقی را محقق کند. اکنون او تصمیم دارد تا در رقابتی در یک کلوپ شرکت کرده و…

دانلود فیلم 8 Mile 2002 دوبله فارسی

ژانر: درام, موزیک

مدت زمان: 110 دقیقه


6. فیلم Dunkirk 2017 

فیلم تماشایی دانکرک 2017 محصول مشترک کشورهای انگلستان، هلند، فرانسه و آمریکا هست که درهلند و به کارگردانی کارگردان مشهور کریستوفر نولان به زبان های انگلیسی و المان ساخته شد. از ستاره های این فیلم میتونیم به فیون وایتهد، بری کیوگان و مارک رایلنس اشاره کنیم. این فیلم اکشن – تاریخی تونسته رتبه 7.8 رو از بین بیش از 620 هزار کاربر سایت معروف آی ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: داستان

فیلم سینمایی دانکرک جدیدترین ساخته کارگردان نابغه بریتانیایی کریستوفر نولان، درباره سربازان متحد از انگلیس، کانادا، بلژیک و فرانسه است که توسط سربازان مسلح آلمانی در سواحل دانکرک محاصره شده اند و بدین صورت عملیات تخلیه دانکرک از ۲۶ مه تا ۴ ژوئن ۱۹۴۰ شکل می گیرد…

دانلود فیلم Dunkirk 2017 با دوبله فارسی

ژانر: اکشن, درام, تاریخی

مدت زمان: 106 دقیقه


7. فیلم The Revenant 2015

فیلم اکشن و زیبای از گور بازگشته 2015 محصول مشترک کشورهای آمریکا، هنگ کنگ و تایوان هست که در آرژانتین و به کارگردانی کارگردان مکزیکی آلخاندرو جی ایناریتو  به زبان فرانسوی و انگلیسی و در 2 ساعت و 36 دقیقه ساخته شده. از ستاره های این فیلم میتونیم به لئوناردو دی کاپریو، تام هاردی و ویل پولتر اشاره کنیم. این فیلم جذاب تونسته 5 جایزه اسکار، 3 جایزه گلدن کلوب و رتبه 8.0 رو از بین بیش از 760 هزار کاربر سایت معروف آی ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: داستان فیلم درباره شکارچی پوستی به نام “هیو گلس” (لئوناردو دیکاپریو) است که در حین شکار مورد حمله ی یک خرس قهوه ای قرار گرفته و دو مرد که در این شکار همراه او بودند، وسایلش را دزدیده و او را نیمه جان رها می کنند؛ او جان سالم به در می برد و ۳۵۰ مایل را در طبیعت وحشی می پیماید تا از کسانی که به او خیانت کرده اند، انتقام بگیرد.

دانلود فیلم The Revenant 2015 زیرنویس چسبیده

ژانر: اکشن, ماجراجویی, درام, تاریخی, وسترن

مدت زمان: 156 دقیقه


8. فیلم The Imitation Game 2014

فیلم هیجان انگیز بازی تقلید 2014 که محصول کشور آمریکا هست در دورست انگلستان و به کارگردانی مورتن تیلدام به زبان انگلیسی و آلمانی و در 114 دقیقه ساخته شده. از ستاره های این فیلم میتونیم به بندیکت کامبربچ، کایرا نایتلی، متیو گود و روری کینیر اشاره کنیم. این فیلم درام تونسته رتبه 8.0 رو از بین 740 هزار بیننده سایت معروف آی ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: این فیلم داستان «آلن تارنینگ» ریاضیدان انگلیسی است که در جریان جنگ جهانی سعی در شکستن کد انگیما دارد…

دانلود فیلم The Imitation Game 2014 دوبله فارسی

ژانر: زندگی نامه, درام, هیجان انگیز, جنگی

مدت زمان: 114 دقیقه


9. فیلم Black Hawk Down 2001

فیلم اکشن سقوط شاهین سیاه که محصول مشترک کشورهای آمریکا و انگلستان هست در مراکش و به کارگردانی ریدلی اسکات، به زبان های انگلیسی، عربی و سومالی و در 114 دقیقه ساخته شد. از ستاره های این فیلم میتونیم به جاش هارتنت، یوان مک گرگور و تام سایزمور اشاره کنیم. این فیلم تاریخی تونسته رتبه 7.7 رو از بین 380 هزار کاربر سایت معروف آی ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: ۱۲۳ تفنگدار ویژه ی ارتش امریکا به موگادیشو فرستاده می شوند تا دو ستوان ارشد ارتش سومالی را در عملیاتی برق آسا دستگیر کنند. اما در یک غافلگیری با خیل عظیمی از سربازان سومالی مواجه می شوند و جنگی سنگین آنها را زمینگیر می کند.

دانلود فیلم Black Hawk Down 2001 با دوبله فارسی

ژانر: اکشن, درام, تاریخی

مدت زمان: 144 دقیقه


10. فیلم Social Network 2011

فیلم شبکه اجتماعی به کارگردانی دیوید فینچر در سال 2011 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم جسی آیزنبرگ، اندرو گارفیلد، جاستین تیمبرلیک، آرمی همر و مکس مینگلا به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم: داستان مارک زاکربرگ، خالق facebook و مشکلاتی در راه ساختن بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا دست به گریبان بود. فیلم کارش را از دوران دانشجویی زاکربرگ شروع می کند و تا سال های پس و از موفقیت او ادامه می دهد…

دانلود فیلم Social Network 2011 با دوبله فارسی

ژانر: زندگی نامه, درام

مدت زمان: 120 دقیقه


امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید، اگر شما هم فیلم های که بر اساس واقعیت ساخته شدن رو دیدید و توی این لیست نیست توی کامنت ها به ما معرفی کنید.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد طاهری
محمد طاهری
2 سال قبل

اولین باری هست که از این سایت دیدن میکنم . خلی جالب هست . مطالب با تقسیم بندی خوب و بدون شلوغ کردن بی خودی که اکثر سایت ها را گریبانگیر کرده . دارای مطالب کامل و بخش های واقعا عالی . خیلی ممنون از زحمات شما