logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی فیلم های ماندگار که در آنها شخصیت های مثبت ، شرور میشوند

در این پست 10 فیلم معروف و به یادماندنی رو معرفی میکنیم که شخصیت نقش اول اون ها از مثبت به منفی و شرور تغیرر میکنن

برای مشاهده به ادامه پست برید

معرفی فیلم های ماندگار که در آنها شخصیت های مثبت ، شرور میشوند

 

همیشه مخاطب های که پای فیلم ها میشینن، دوست دارن شخصیت های فیلم در آخر به رستگاری برسن و همه چیز به خوبی تموم بشه اما همیشه اینطور نیست. خیلی وقت ها شخصیت های خوب و مثبت فیلم هم تحت شرایط و اتفاق های مختلف به شخصیت منفی و حتی ابرشرور تبدیل می‌شن.
بعضی از فیلم ها این تحولات رو بخوبی نشون میدن و باعث جذابیت بیشتر اون ها میشه. در این پست نمونه‌ای از بهترین فیلم‌ های این چنینی رو بهتون معرفی میکنیم. با جهش تی وی همراه باشید و در ادامه توی کامنت ها به فیلم های این چنین رو که توی این پست نیست به ما معرفی کنید.

1. Chronicle 2012 ( تاریخچه )

فیلم سینمایی تاریخچه در سال 2012 به کارگردانی جاش ترانک در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده و تونسطه رتبه 7 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم در سیاتل، واشینگتن اتفاق می‌افتد، جایی که یک دانش‌آموز سال آخر به همراه پسر عمویش و یکی دیگر از دوستانش پس از ارتباط با شیئی ناشناخته دارای قدرتهای نامحدودی می‌شوند و…

دانلود فیلم Chronicle 2012 زیرنویس چسبیده

ژانر: درام ، اکشن ، علمی تخیلی

مدت زمان: یک ساعت و 24 دقیقه

 

2. X-Men: First Class 2011 ( مردان ایکس: کلاس اول )

این فیلم سینمایی خفن در سال 2011 به کارگردانی متیو وان در کشور های امریکا و انگلیس به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. فیلم نامه این سینمایی تسوط نویسنده های مشهوری به اسم های اشلی میلر و زک استنتز نوشته شده.

داستان فیلم (X: First Class) قبل از اینکه “چارلز ژاویر” و “اریک لنشر” به نام‌های پروفسور “ایکس” و “مگنتو” مشهور شوند، دو مرد جوان بودند که به قدرت‌های بخصوصشان پی می بردند. این دو قبل از اینکه به دشمنان قسم خورده تبدیل شوند، بهترین دوستان یکدیگر بودند و به همراه دیگر جهش یافتگان در مقابل بزرگترین تهدید جهان صف آرایی کردند. و در همان زمان بود که اولین اختلافات در بین آن دو شکل گرفت و…

دانلود فیلم X-Men: First Class 2011 دوبله فارسی

ژانر: اکشن ، ماجراجویی ، علمی تخیلی

مدت زمان: دو ساعت و 11 دقیقه

 

3. The Dark Knight 2008 ( شوالیه تاریکی )

این فیلم سینمایی جذاب در سال 2008 به کارگردانی کریستوفر نولان در کشور امریکا به زبان  انگلیسی ساخته و تولید شده و تونسته رتبه نه رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.  این فیلم به عنوان قسمت دوم بتمن ساخته شده.

داستان درباره  بتمن به کمک سرگرد جیم گوردون و دادستان جدید هاروی دنت، شهر را از وجود آخرین خانواده‌های تبهکاری پاک می کند. همکاری این سه نفر ظاهرا موثر واقع میشود، اما طولی نمی کشد که خود را در مقابل هرج و مرج های یک تبهکار نو پا بنام جوکر، عاجز می بینند.

دانلود فیلم The Dark Knight 2008 دوبله فارسی

ژانر: درام، اکشن، جنایی

مدت زمان: دو ساعت و 27 دقیقه

 

4. Spider-Man 3 2007 (  مرد عنکبوتی 3 )

این سینمایی خفن و معروف در سال 2007 به کارگردانی سام ریمی که بخشی از فیلم نامه رو هم خودش نوشته در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده و تونسته رتبه 6.2 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان درباره پیتر پارکر هنوز برای روزنامه ی دیلی باگل کار می کند و هنوز آماده است تا در هیئت «اسپایدر من» به کمک مردم بشتابد. تا این که یک توده ی سیاه رنگ ماورای زمینی خود را به بدن او می چسباند و «پیتر» را متوجه نیمه ی تاریک وجودش می کند. به این ترتیب یک «اسپایدر من» خشن و بی رحم پا به عرصه می گذارد…

دانلود فیلم Spider-Man 3 2007 با دوبله فارسی

ژانر: اکشن، ماجراجویی ، علمی تخیلی

مدت زمان: دو ساعت و 19 دقیقه

 

5. The Prestige 2006 ( پرستیژ )

این فیلم سینمایی معمایی در سال 2006 به کارگردانی کریستوفر نولان در کشور های امریکا و انگلیس به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده و تونسته رتبه 8.5 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان درباره  رابرت انجیر، همسرش جولیا و آلفرد بوردن بعنوان دستیاران یک شعبده باز با هم کار می کنند. جولیا بر اثر یک تصادف در حین اجرا جان میدهد و رابرت، آلفرد را بخاطر مرگ همسرش سرزنش می کند و رابطه دوستانه بین آن‌ها جایش را به دشمنی میدهد. بعد از مدتی هردو شعبده باز هایی مشهور، و رقبایی سرسخت برای یکدیگر می شوند و در اجرای یکدیگر خرابکاری می کنند و…

دانلود فیلم The Prestige 2006 دوبله فارسی

ژانر: درام ، معمایی ، علمی تخیلی ، هیجانی

مدت زمان: دو ساعت و 10 دقیقه

 

6. Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith 2005

این فیلم سینمایی که از کالکشن معروف جنگ ستارگان هست در سال 2005 به کارگردانی جورج لوکاس در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده و تونسته رتبه 7.5 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان سه سال از آغاز جنگ کلونها گذشته است و شوالی های «جدای»، «ابی وان کنوبی» و «آناکین اسکای واکر» بسختی جنگیده اند. «آنا کین» (کریستین) که به طور پنهانی با «سناتور پادمه» (ناتالی پورتمن) ازدواج کرده، از ترس از دست دادن او و تحت فشار «صدراعظم پالپاتاین» (مک دیر مید) و دوستی کنوبی (ایوان مک گریگور) تصمیم می گیرد به نیروی تاریکی بپیوندد…

دانلود رایگان فیلم جنگ ستارگان 3 انتقام سیت با لینک مستقیم

ژانر: اکشن ، فانتزی ، علمی تخیلی

مدت زمان: دو ساعت و 20 دقیقه

 

7. Memento 2000 ( یادگاری )

این فیلم سینمایی رازآلود در سال 2000 به کارگردانی کریستوفر نولان در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده و تونسته رتبه 8.4 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان لئونارد یک مأمور بازرسی شرکت بیمه است که پس از کشته شدن همسرش به دنبال پیدا کردن قاتلین اوست. حافظه ی او در اثر وارد شدن ضربه ای مهلک به سرش آسیب دیده است و…

دانلود فیلم Memento 2002 دوبله فارسی

ژانر: معمایی ، هیجان انگیز

مدت زمان: یک ساعت و 46 دقیقه

 

8. The Shining 1980 ( درخشش )

این فیلم ترسناک در سال 1980 به کارگردانی استنلی کوبریک در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده و تونسته رتبه 8.4 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده های مشهوری به اسم های استفن کینگ و استنلی کوبریک نوشته شده.

داستان درباره نویسنده ای به همراه همسر و فرزندش در هتلی به عنوان سرایدار اقامت می گزیند تا در طول فصل زمستان و در آرامش فضای هتل داستانش را به پایان ببرد. عدم دسترسی به راه های مواصلاتی و شرایط هتل که تحت تاثیر نیروهای شیطانی است و فضای وهم آلود و تنهایی در این مکان باعث میشود خانواده و به خصوص پدر خانواده دچار جنون شوند و …

دانلود فیلم The Shining 1980 دوبله فارسی

ژانر: درام ، ترسناک 

مدت زمان: دو ساعت و 26 دقیقه

 

9. The Godfather 1972  ( پدر خوانده )

فیلم سینمایی معروف و جذاب پدر خوانده در سال 1972 به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده و تونسته رتبه 9.2 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه. این فیلم یکی از پرفروش ترین و خاطره ساز ترین فیلم های تاریخ سینما هست. در این سینمایی بازیگر مشهور الپاچینو نقش افرینی کرده.

دانلود فیلم The Godfather 1972 دوبله فارسی

ژانر: درام ، جنایی

مدت زمان: دو ساعت و 55 دقیقه

10. Carrie 1976 ( کری )

این سینمایی که در ژانر ترسناک ماورا طبیعی قرار داره در سال 1976 به کارگردانی برایان دی پالما در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده و قرار هست و تونسته رتبه 7.4 رو از سایت معتبر ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان درباره کری وایت دختری خجالتی و تودار که از نیروی ذهنی عجیبی برخوردار است پس از این که مورد اذیت و آزار و تحقیر هم کلاسی هایش قرار می گیرد، انتقام سختی از آنان می گیرد.

دانلود فیلم Carrie 1976 با دوبله فارسی

ژانر: ترسناک

مدت زمان: یک ساعت و 38 دقیقه

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها