logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی محبوب ترین فیلم های فانتزی 20 سال اخیر

تو این پست قراره بهترین فیلم های فانتزی که تو 20 سال اخیر منتشر شدن رو به شما معرفی کنیم

معرفی محبوب ترین فیلم های فانتزی 20 سال اخیر

فیلم های فانتزی، فیلم هایی هستن که با تکیه به قوه ی خیال پردازی ساخته میشن و معمولا تو اون ها جریاناتی مثل جادو، نیروهای فراطبیعی و موجودهای افسانه ای و خیالی وجود دارن. این سبک فیلم ها همیشه طرفدارای خاص خودشون رو داشتن. فیلم هایی مثل ارباب حلقه ها و هری پاتر و حتی گیم آف ترونز جز پرطرفدارترین فیلم و سریال های جهان هستن که تو این ژانر ساخته شدن. با ما همراه باشین تا بهترین فانتزی های دنیا رو بهتون معرفی کنیم.

برای مشاهده به ادامه پست برید


1. فیلم Pan’s Labyrinth 2006

فیلم فانتزی هزارتوی افسانه ای 2006 اثری از گیرمو دل تورو کارگردان و نویسنده مکزیکی هست که ستاره هایی مثل ایوانا باکورو، آریادنا گیل و سرگی لوپز تو این فیلم درام و جنگی به ایفای نقش پرداختن. این فیلم محصول مشترک کشورهای مکزیک و اسپانیا هست و فیلمنامه ش هم توسط گیرمو دل تورو به زبان اسپانیایی نوشته شده. امتیاز این فیلم تو سایت معروف ای ام دی بی 8.2 هست که امتیاز خیلی بالایی به حساب میاد.

داستان فیلم: فیلم هزارتوی پن به کارگردانی گیرمو دل تورور در زمان خودش سر و صدای زیادی به همراه داست و توجه زیادی را معطوف دل تورو کرد این توجهات 3 جایزه اسکار و 3 نامزدی در اسکار را برای این فیلم به ارمغان آورد. فیلم همچنان توانست نامزد جایزه نخل طلای کن نیز بشود . فیلم داستان اوفلیا، دختر بچه ای است که با مادر باردار و ناپدری اش که یک نظامی فاشیست، در زمان جنگ های داخلی دوران ژنرال فرانکو است، زندگی می کند. او روزی حشره ای شبیه یک پری می بیند که او را به یک هزارتوی اسرارآمیز هدایت می کند که به دنیای زیرزمینی ختم می شود. اینجاست که وی …

فیلم Pan’s Labyrinth 2006

ژانر: درام,فانتزی,جنگی

مدت زمان: 118 دقیقه


2. فیلم Big Fish 2003

فیلم تماشایی ماهی بزرگ فیلمی ساخته شده در ژانر درام، فانتزی و ماجراجویانه هست. این فیلم 125 دقیقه به کارگردانی تیم برتون توی آمریکا ساخته شده. این فیلم فانتزی که به اسم Cá Lớn هم شناخته میشه توسط کمپانی فیلم سازی Columbia Pictures ساخته شده. این فیلم توی سایت ای ام دی بی که یکی از معروف ترین سایت های تماشای فیلم دنیاست امتیاز 8.0 رو از بیش از 439 هزار بیننده گرفته.

داستان فیلم: داستان این فیلم خلاقانه درباره پسر مستاصلی است که سعی می کند تا مرز بین واقعیت و داستان را در زندگی پدر در حال مرگش مشخص کند…

فیلم Big Fish 2003

ژانر: ماجراجویی,درام,فانتزی

مدت زمان: 125 دقیقه


3. فیلم Isle of Dogs 2018

جزیره سگ ها محصول مشترک سه کشور آلمان، انگلیس و آمریکا و انیمیشنی کمدی هست که به کارگردانی وس اندرسون و نویسندگی تیمی متشکل از سه نویسنده صاحب نام وس اندرسون، رومن کاپولا و جیسون شوارتزمن ساخته شده. فیلمنامه این انیمیشن به دو زبان انگلیسی و ژاپنی نوشته شده و صدا پیشه هایی از جمله برایان کرانستون، کویو رنکین، ادوارد نورتون در اون به ایفای نقش پرداختن.

داستان فیلم: وقتی تمام سگ ها را به جزیره آشغال ها تبعید می کنند، آتاری پسر شهردار سابق برای بازگرداندن سگ محبوبش راهی یک ماجراجویی خطرناک می شود…

فیلم Isle of Dogs 2018

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

مدت زمان: 96 دقیقه


4. فیلم Harry Potter and the Sorcerer’s Stone 2001

فیلم های هری پاتر از اون فیلماست که نیاز به معرفی نداره چون به قدری شناخته شده و پرطرفداره که جایی برای معرفی نمیمونه. ولی خب چه کنیم که ماموریم و معذور! فیلم هری پاتر و سنگ جادو سال 2001 توسط کریس کلمبوس کارگردانی و تهیه شده. این فیلم ماجراجویی محصول مشترک کشور آمریکا و انگلیسه و مراحل فیلمبرداریش توی قلعه آلنویک شهر نورثامبرلند انگلیس انجام شده. این فیلم جذاب به دو زبان انگلیسی و لاتین ساخته شده و امتیاز 7.6 رو از 764 هزاربیننده سایت ای ام دی بی دریافت کرده. ستاره هایی مثل دنیل رادکلیف، روپرت گرینت، ریچارد هریس و… رو تو این فیلم میتونین ببینین.

داستان فیلم: هری پسر بینوایی است که پدر و مادرش را از دست داده و نزد خاله پتونیا زندگی می کند و مرتب آزار می بیند. در قسمت اول هری پاتر می بینید که روزی سر و کله نامه هایی پیدا می شود که او را به مدرسه جادوگری دعوت می کنند…

فیلم Harry Potter and the Sorcerer’s Stone 2001

ژانر: ماجراجویی,خانوادگی,فانتزی

مدت زمان: 152 دقیقه


5. فیلم The Jungle Book 2016

کتاب جنگل یه فانتزی ماجراجویانه و درام هست که تو کشورهای امریکا و انگلیس ساخته شده. کارگردان این انیمیشن جان فاورو هست و فیلمنامه ی اون توسط جاستین مارکس نوشته شده. تو این انیمیشن دوست داشتنی صدا گذاری با هنرمندانی مثل نیل ستی، بیل موری و بن کینگزلی بوده. امتیاز این انیمیشن تو سایت ای ام دی بی 7.4 هست. نکته جالب و قابل توجه در مورد این فیلم این هست که به 15 زبان مختلف جهان تولید شده.

داستان فیلم: داستان این فیلم دلنشین و مهیج از آنجایی آغاز می شود که پسر بچه ای به نام «موگلی»، پس از تهدید ببری به نام «شیر خان»، مجبور به فرار از جنگل شده و با کمک حیوانات دیگر سفری ماجراجویانه را آغاز می کند.

5. فیلم The Jungle Book 2016

ژانر: ماجراجویی,درام,خانوادگی

مدت زمان: 106 دقیقه


6. فیلم The Shape of Water 2017

فیلم جذاب شکل آب یک فانتزی عاشقانه است که سال 2017 ساخته شده اما جریان فیلم توی دهه 90 میلادی اتفاق میفته. کارگردانی این درام دیدنی رو گیرمو دل تورو و نویسندگی اون رو گیلرمو دل تورو و ونسا تیلور انجام دادن. تو این فیلم شاهد درخشش بازیگرانی از جمله سالی هاوکینز، اکتاویا اسپنسر، مایکل شانون و… هستیم. امتیاز این فیلم توی سایت معروف ای ام دی بی 7.3 هست که از 415 هزاربیننده به دست اومده.

داستان فیلم: در یک شرکت تحقیقاتی فوق سری در سال 1960 سرایداری تنها رابطه منحصر به فردی با یک موجود دو زیست که در آنجا در اسارت است برقرار می کند…

فیلم The Shape of Water 2017

ژانر: درام,فانتزی,عاشقانه

مدت زمان: 123 دقیقه


7. فیلم Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street 2007

فیلم فانتزی سوئینی تاد: پیرایشگر شیطانی خیابان فلیت یکی از معروف ترین فیلم های جانی دپ هست که سال 2007 توسط کشورهای آمریکا و انگلیس و به کارگردانی تیم برتون ساخته شده. فیلمبرداری این فیلم موزیکال توی باکینگهام انگلیس انجام شده. این فیلم با امتیاز 7.3 تو سایت ای ام دی بی یکی از فانتزی های جذاب لیستمون هست که به جز جانی دپ، بازیگرانی چون هلنا بونهام کارتر و آلن ریکمن در اون به ایفای نقش پرداختن.

داستان فیلم: بنجامین بارکر (جانی دپ) پیرایشگری است که که یک قاضی بدطینت به نام تورپین (آلن ریکمن) او را از خانواده‌اش جدا و به جای دیگری تبعید کرده‌است. او بعد از ۱۵ سال با نام مستعار سوئینی تاد بازمی‌گردد تا از کسانی که باعث جدایی او از همسر و فرزندش شده‌اند انتقام بگیرد…

فیلم Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street 2007

ژانر: درام,ترسناک,موزیکال

مدت زمان: 116 دقیقه


8. انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf 2021

ویچر: کابوس گرگ انیمیشینی تو ژانر اکشن و ماجراجویی هست. تو این فیلم 81 دقیقه ای که به اسم Thợ Săn Quái Vật: Ác Mộng هم شناخته میشه صداپیشه هایی به اسم گراهام مک تاویش، تئو جیمز و مری مک دانل به هنرمندی پرداختن. این محصول به دست دو کشور آمریکا و کره جنوبی و توسط کمپانی Studio Mir ساخته شده. رنک این انیمیشن تو سایت ای ام دی بی 7.2 هست.

داستان فیلم: انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf درباره شخصی به نام وزمیر است که مدت‌ها قبل از تعلیمِ گرالت و پس از اینکه با درخواست قانونِ غافلگیری از سوی دگلانِ اسرارآمیز مواجه می‌شود، ماجراجویی خود را به‌عنوانِ یک ویچر آغاز می‌کند..

فیلم The Witcher: Nightmare of the Wolf 2021

ژانر: انیمیشن,اکشن,ماجراجویی

مدت زمان: 81 دقیقه


9. فیلم Maleficent: Mistress of Evil 2019

فیلم مالفیسنت: سردسته اهریمنان رو اگر اسمش رو هم نشنیده باشین، احتمالا تصاویری از گریم معروف آنجلینا جولی تو این فیلم دیدین. این فانتزی ماجراجویانه و خانوادگی محصولی مشترک از سه کشور کانادا، آمریکا و انگلیسه. فیلمنامه اون به زبان انگلیسی توسط تیمی متشکل از سه نویسنده مشهور لیندا ولورتن، نوا هارپستر و میسا فاتزرمن نوشته شده. کارگردان این فیلم یواخیم رانینگ کارگردان نروژی هست که به جز آنجلینا جولی بازیگرانی مثل ال فانینگ و هریس دیکنسون رو هم برای ایفای نقش تو این فیلم انتخاب کرده.

داستان فیلم: این فیلم دنباله فیلم سال ۲۰۱۴، مالفیسنت با بازی آنجلینا جولی است.قسمت دوم این فیلم به بررسی صلح پیچیده بین پری شاخدار و ملکه ی جدید می پردازد که اکنون نیاز به اتحاد جدیدی برای مواجهه و مبارزه با دشمنان جدید و محاظفت از گیاهان و موجودات جادویی که در آنجا ساکن هستند دارند و…

فیلم Maleficent: Mistress of Evil 2019

ژانر: ماجراجویی,خانوادگی,فانتزی

مدت زمان: 119 دقیقه


10. فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016

آخرین فیلم لیستمون یه فیلم انگلیسی آمریکاییه با رنک 7.2 تو سایت ای ام دی بی. اسم دوم این فیلم Vật Huyền Bí và Nơi Tìm Ra Chúng هست و به دو زبان انگلیسی و خمر مرکزی توسط جی کی رولینگ نوشته شده. ادی ردمین، کاترین واترستون و آلیسون سودول بازیگران این فیلم خانوادگی فانتزی هستن. مراحل فیلمبرداری و ساخت این ماجراجویی تماشایی تو لیورپول انجام شده.

 داستان فیلم: یک پسر متوجه وجود مخفیگاه قدرتمندترین ابرقهرمان دنیا در زیرزمین خانه خود می‌شود. وقتی چند ضدقهرمان به این مرکز حمله می‌کنند، این پسر به کمک دوستان خود، سعی می‌کند تا از این مخفیگاه محافظت کند.

فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016

ژانر: ماجراجویی,خانوادگی,فانتزی

مدت زمان: 132 دقیقه


امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشین. اگه فکر میکنین فیلمی هست که جاش تو این لیست خالیه حتما برامون بنویسین. اگه طرفدار این مدل پست ها هستین هم یادتون نره با کامنت هاتون بهمون انرژی بدین. در نهایت برای دانلود تمام فیلم های فانتزی اینجا کلیک کنین. مرسی که همراه جهش تی وی هستین.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها