logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

دانلود انیمیشن IF 2024

دانلود انیمیشن IF 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی پرفروش ترین انیمیشن های جهان

تو این پست قراره پرفروش ترین انیمیشن های دنیا رو به شما معرفی کنیم

معرفی پرفروش ترین انیمیشن های جهان

با شنیدن اسم انیمیشن خیلی ها تو وهله اول ذهنشون میره سمت کارتون و بچه ها اما واقعیت اینه که این روزها انیمیشن ها بین بزرگسالان طرفدارای زیادی دارن و انیمیشن های زیادی هستن که مخصوص بزرگسالان ساخته میشه و اصلا ممکنه مناسب بچه ها هم نباشه. تو این پست لیستی از پرفروش ترین انیمیشن های دنیا رو آماده کردیم که قطعا براتون جالب خواهد بود. اگه طرفدار انیمیشن هستین این پست رو از دست ندین و یادتون نره برامون بنویسین که انیمیشن مورد علاقه شما کدومه.

برای مشاهده به ادامه پست برید


1. انیمیشن The Lion King 2019

جایگاه اول لیستمون متعلق به انیمیشن شیر شاه هست که با یک میلیارد و ششصد هزار دلار فروش تو صدر هست. این انیمیشن ماجراجویانه سال 2019 منتشر شد. کارگردانی این فیلم زیبا رو جان فاورو بازیگر، کمدین و کارگردان آمریکایی به عهده داشته و نویسندگی اون رو جف ناتانسون و ایرنه مکی انجام دادن. مراحل فیلمبرداری این انیمیشن تماشایی که به 6 زبان مختلف ساخته شده تو آفریقای جنوبی انجام شده. تو سایت ای ام دی بی این انیمیشن امتیاز 6.8 رو کسب کرده.

داستان فیلم: فیلم درباره داستان جوانی است که پی می برد به کمک مشت بازی با دست های خالی، بیش از هر زمان دیگری احساس زنده بودن می کند. او و تایلر دردن که دوستانی صمیمی هستند، هفته ای یک بار با هم ملاقات می کنند تا با هم مشت بازی کنند ولی کم کم باشگاه آنها محبوبیت زیادی پیدا می کند و…

انیمیشن The Lion King 2019

ژانر: انیمیشن,ماجراجویی,درام

مدت زمان: 118 دقیقه


2. انیمیشن Frozen II 2019

دومین جایگاه این لیست جهانی متعلق به انیمیشن یخ زده 2 هست که محصول کشور آمریکاست و به زبان انگلیسی ساخته شده. این انیمیشن جذاب تو ژانر ماجراجویی و کمدی هست و یکی از محصولات کمپانی معروف والت دیزنی هست. ساخت این انیمیشن تو کالیفرنیای آمریکا انجام شده. کریس باک و جنیفر لی کارگردانان این فیلم هستن که تو سایت معروف ای ام دی بی رنک 6.8 رو از 169 هزار بیننده دریافت کرده.

داستان فیلم: یخ زده 2 بازگشتی به دوران کودکی آنا و السا دارد. خاطره کوتاهی از پدر و مادرشان درباره وجود جنگلی اسرار آمیز که توسط مه پوشیده شده است. این جنگل توسط ۴ روح باد، آب، آتش و زمین محافظت می شود و تنها کسی که از آن جنگل رهایی یافته است پدرِ السا و آناست و بعد از این ماجرا نه کسی به آن جنگل وارد شده و نه کسی از آن خارج شده است.

فیلم Frozen II 2019

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

مدت زمان: 96 دقیقه


3. انیمیشن Frozen 2013

یخ زده اولین قسمت از انیمیشن دو قسمتی به همین اسم هست که سال 2013 منتشر شد. ژانر این انیمیشن کمدی، ماجراجویی هست و صدا پیشه های معروفی از جمله کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف و… در اون به هنرمندی پرداختن. اسم دوم این فیلم Frozen 3D هست که به دو زبان انگلیسی و نروژی ساخته شده. این اثر هم محصول کمپانی والت دیزنی هست که کریس باک و جنیفر لی کارگردانی اون رو انجام دادن و در نهایت امتیاز 7.4 رو از بیشتر از ششصد هزار بیننده کسب کردن.

داستان فیلم: فیلم با تعدادی یخ شکن (ice harvester) که درحال جمع آوری یخ از روی یک دریاچه منجمد در نقاط سردسیر نروژ در آرندال هستند آغاز می شود. در میان آنان یک پسر بچّه ۸ ساله که «کریستوف» (Kristoff) نام دارد به همراه گوزن شمالی کم سّن خود «اسون» (Sven)، سعی در جمع آوری یخ دارد و تا آنجایی که می تواند برای این کار تلاش می کند. یخ شکنان پس از جمع آوری یخ کافی بسوی شهر حکومتی «ارندل» (Arendelle) رهسپار می شوند ,…

انیمیشن Frozen 2013

ژانر: انیمیشن,ماجراجویی,کمدی

مدت زمان: 102 دقیقه


4. انیمیشن 2018 Incredibles 2

شگفت انگیزان 2 انیمیشنی خانوادگی، اکشن هست که سال 2018 در کالیفرنیای آمریکا به زبان انگلیسی ساخته و منتشر شد. این انیمیشن دیدنی رو برد برد کارگردانی کرده و فیلنامه ش رو هم خودش نوشته. کریگ تی نلسون، هالی هانتر و سارا وول از صداپیشه های این انیمیشن 118 دقیقه ای هستن که با هنرمندی بسیار خوبشون امتیاز 7.6 رو از آن خودشون کردن.

داستان فیلم: هنگامی که هلن مشغول نجات دنیا در بیرون از خانه می‌باشد ، همسر او یعنی آفای شگفت‌انگیز باید از نوزادشان در خانه مراقبت کند. اما در این بین ماجراهای جالبی رخ می‌دهد که…

انیمیشن Incredibles 2 2018

ژانر: انیمیشن , اکشن , خانوادگی

مدت زمان: 118 دقیقه


5. انیمیشن Minions 2015

مینیون ها از اون انیمیشن هاییه که نیاز به معرفی نداره و سراسر دنیای حسابی دل کوچیک و بزرگ رو برده. کایل بالدا و پیر تابوت کارگردان های این انیمیشن کمدی هستن که تو نیویورک ساخته شده. البته این انیمیشن محصول مشترک کشورهای آمریکا و انگلیس هست و به اسم Suoiuiw هم شناخته میشه. ساندرا بولاک، جان هام، مایکل کیتون هنرمندانی هستن که به عنوان صدا پیشه تو این انیمیشن به هنرمندی پرداختن.

داستان فیلم: یک مینیون با نام کوین نقشه ای در سر دارد، به همراه دوستانش استوارت و باب سفری طولانی را آغاز می کند تا استادی شیطانی را برای خدمت کردن به او بیابد. این سه نفر در سفری هیجان انگیز قرار می گیرند که در نهایت آنها را به سوی استاد بعدی خود هدایت می کند و

انیمیشن Minions 2015

ژانر: ماجراجویی ،انیمیشن ،کمدی

مدت زمان: 91 دقیقه


6. انیمیشن Toy Story 4 2019

داستان اسباب بازی ها 4 ششمین انیمیشن لیستمون هست که محصول کشور آمریکاست و تو کالیفرنیا ساخته شده. Câu Chuyện Đồ Chơi 4 اسم دیگر این فیلم هست که توسط کمپانی های Pixar Animation Studios و Walt Disney Pictures به زبان انگلیسی ساخته شده. جاش کولی کارگردان این فیلم ستاره هایی مثل تام هنکس، تیم آلن و آنی پاتس رو برای صدا پیشگی این انیمیشن انتخاب کرده که در حال حاضر رنک 7.7 رو داره.

داستان فیلم: وقایع داستان اسباب بازی ۴ چند سال بعد از اینکه اندی، اسباب بازی های خود را به بانی داد، اتفاق می افتد. هنگامی که بانی در «کارگاه هنر و مهارت» یک اسباب بازی جدید به نام فورکی که یک قاش چنگال است می سازد، وودی، باز و دیگر اسباب بازی ها با مشکل جدیدی روبرو می شوند…

انیمیشن Toy Story 4 2019

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی ، کمدی

مدت زمان: 97 دقیقه


7. انیمیشن Toy Story 3 2010

داستان اسباب بازی ها دو بار تو این لیست ده تایی اومده که نشون دهنده محبوبیت فوق العاده این انیمیشن هست. داستان اسباب بازی ها 3 تو ژانر خانوادگی، کمدی و فانتزی هست که به کارگردانی لی آنکریچ و نویسندگی جان لستر، اندرو استانتون و لی آنکریچ ساخته شده. صدا پیشه های این انیمیشن که به اسم 3 هم شناخته میشه تام هنکس، تیم آلن، جوآن کیوساک و ند بیتی هستن. امتیاز این انیمیشن تو سایت ای ام دی بی 8.3 هست که امتیاز فوق العاده ای به حساب میاد.

داستان فیلم: اندی دیگه بزرگ شده و کم کم روانه رفتن به دانشگاه میشه و اسباب بازی هایش که “وودی” و “باز” هم جزء آن‌ها هستند قرار است که داخل اتاق زیرشیروونی انبار شوند. ولی قبل از اینکه این اتفاق بیفتد به صورت تصادفی دور انداخته میشوند و بعد از گذراندن ماجراهایی، خود را در یک مهدکودک می یابند…

انیمیشن Toy Story 3 2010

ژانر: انیمیشن,ماجراجویی,کمدی,خانوادگی,فانتزی

مدت زمان: 103 دقیقه


8. انیمیشن Despicable Me 3 2017

انیمیشن دوست داشتنی و بامزه من نفرت انگیز 3 یکی از انیمیشن های مورد علاقه ادمینه که محصول کشور آمریکاست. این انیمیشن اثر کایل بالدا و پیر تابوت کارگردان های سرشناس هستن که توسط کمپانی های Illumination Entertainment و Universal Pictures تولید شده. Kẻ Trộm Mặt Trăng 3 اسم دوم این انیمیشنه که فیلمنامه ش به زبان انگلیسی و توسط سینکو پل و کن داوریو نوشته شده و در نهایت امتیاز 6.2 رو کسب کرده.

داستان فیلم: در این قسمت “گرو” با برادر دو قلویش “درو” مواجه می شود، برادری که هیچوقت از وجودش خبر نداشته و حالا از “گرو” میخواهد تا به او برای انجام یک سرقت ملحق شود…

انیمیشن Despicable Me 3 2017

ژانر: خانوادگی ،انیمیشن ،کمدی

مدت زمان: 89 دقیقه


9. انیمیشن 2016 Finding Dory

انیمیشن در جستجوی دوری رو سال 2016 اندرو استانتون و آنگوس مک لین کارگردانی کردن. فیلمنامه این انیمیشن بامزه کمدی و ماجراجویی رو اندرو استانتون و ویکتوریا استروز به زبان انگلیسی و اندونزی نوشتن. این انیمیشن جذاب به اسم در جستجوی نمو 2 هم شناخته میشه. الن دی جنرس، آلبرت بروکس، اد اونیل و … صدا پیشه های این اثر تماشایی هستن که امتیاز 7.3 رو از نگاه تماشاگرانش کسب کرده.

داستان فیلم: دوری به یاد دارد که در گذشته‌ی دور خانواده‌ای داشته و از همین‌رو جستجو را برای یافتن خانواده خود آغاز میکند. نمو و مارلین هم از آنجا که حافظه کوتاه مدت دوری مشکل دارد، او را همراهی میکنند تا گم نشود. این جستجو آنها را به یک موسسه زیر دریایی میکشاند و…

2016 Finding Dory

ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

مدت زمان: 97 دقیقه


10. انیمیشن 2016 Zootopia

انیمیشن زوتوپیا آخرین انیمیشن این لیست هست که با یک میلیارد و بیست و سه میلیون دلار تو جایگاه دهم این لیست قرار گرفته. این انیمیشن با امتیاز 8.0 از 490 هزار بیننده اثری از تیم کارگردانی ای متشکل از بایرون هاوارد، ریچ مور و جرد بوش هست. ژانر این انیمیشن تماشایی کمدی و ماجراجویی هست و هنرمندانی مثل جینیفر گودوین، جیسون بیتمن، ادریس البا و… زحمت صداپیشگی این اثر جذاب رو کشیدن.

 داستان فیلم:در شهری که کاملاً تحت کنترل حیوانات است، یک افسر پلیس خرگوش و یک روباه کلاهبردار باید با همکاری یکدیگر پرده از یک پرونده فساد بردارند.

انیمیشن 2016 Zootopia

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

مدت زمان: 108 دقیقه


امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشین. اگه فکر میکنین فیلمی هست که جاش تو این لیست خالیه حتما برامون بنویسین. اگه طرفدار این مدل پست ها هستین هم یادتون نره با کامنت هاتون بهمون انرژی بدین. در نهایت برای دانلود تمام انیمیشن ها اینجا کلیک کنین. مرسی که همراه جهش تی وی هستین.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها