logo

محبوب ترین ها

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال The Killing Vote 2023

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی 10 فیلم الهام بخش که هر دختری باید ببیند

تو این پست قراره الهام بخش ترین فیلم هایی که هر دختری باید ببینه رو به شما معرفی کنیم

معرفی 10 فیلم الهام بخش که هر دختری باید ببیند

برای همه ما پیش اومده که گاهی کم بیاریم، فشارها و چالش هایی که تو جامعه ما دخترها تحمل میکنن گاهی بیشتره و برای ادامه دادن نیاز به سوخت و انگیزه دارن تا کم نیارن، این فیلم ها همون سوخت شما برای ادامه دادن هست، تا ببینین، انگیزه بگیرین و بدونین که شما هم میتونین. با ما همراه باشین.

برای مشاهده به ادامه پست برید


1.فیلم Amelie 2001

اولین فیلم این وبلاگ، فیلم عاشقانه امیلی هست که به کارگردانی  ژان پیر ژونه، سال 2001 تو فرانسه فیلمبرداری شد. این فیلم محصول مشترک آلمان و فرانسه ست و به اسم Amelie هم شناخته میشه. به سه زبان روسی، فرانسوی و انگلیسی ساخته شده و هنرمندانی از جمله آدری توتو، ماتیو کاسوویتز و روفوس تو این فیلم به ایفای نقش پرداختن و امتیاز قابل توجه 8.3 رو از تماشاگران دریافت کردن.

داستان فیلم: املی یک دختر فرانسوی است که با پدر پیرش زندگی می کند. تجربه های تلخ دوران کودکی اش باعث شده تا او کمی متفاوت به نظر آید. او در زندگی نمی تواند عادی رفتار کند .تا اینکه بسته ای را در درون دیوار خانه اش پیدا می کند و…

فیلم Amelie 2001

ژانر: کمدی، عاشقانه

مدت زمان: 72 دقیقه


2. فیلم Million Dollar Baby 2004

فیلم جذاب عزیز میلیون دلاری یه فیلم تو ژانر ورزشی هست که تو لس آنجلس ساخته شده. یکی از کمپانی های سازنده این فیلم کمپانی سرشناس Warner Bros هست. اسم دوم این فیلم Rope Burns هست و نویسندگی فیلنامه ش توسط پل هاگیس انجام شده. این فیلم تونسته امتیاز 8.1 رو از بیش از 680 هزار بیننده سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: داستان در مورد دختری است که زندگی سختی داشته اما روزی تصمیم میگیرد بوکس کار کند تا بتواند مسابقه دهد و پول بدست بیاورد اما مربی به او اهمیتی نمیدهد و به او میگوید برای این کار سنش زیاد است اما زن دست از تلاش برنمی دارد تا اینکه بلاخره…

فیلم Million Dollar Baby 2004

ژانر: درام,ورزشی

مدت زمان: 132 دقیقه


3.فیلم Fargo 1996

فیلم تماشایی فارگو اثری از دو برادر فیلمساز آمریکایی، جوئل کوئن و ایتان کوئن هست که نویسندگیش رو هم خودشون انجام دادن. از ستاره های این فیلم میتونیم به ویلیام اچ میسی، فرانسیس مک دورماند و استیو بوشمی اشاره کنیم. این فیلم جذاب با امتیاز 8.1 به زبان انگلیسی و در ایالت داکوتا آمریکا فیلمبرداری و منتشر شده.

داستان فیلم: فارگو که براساس یک داستان واقعی ساخته شده داستان مردی به اسم جری است که به دلیل اشتباهش بدهی زیادی بالا می اورد پس نتیجه میگیرد تا دو تبهکار را استخدام کند تا زن خودش را بدزدند تا بتواند از پدر زن پولدارش برای آزادیش پول بگیرند ولی …

فیلم Fargo 1996

ژانر: جنایی ،درام ،هیجان انگیز

مدت زمان: 98 دقیقه


4. فیلم The Help 2011

فیلم درام خدمتکار محصولی مشترک از کشورهای آمریکا و هند هست که مراحل فیلمبرداریش در میسیسیپی آمریکا انجام شده. این فیلم 146 دقیقه ای اثری از تیت تیلور هست و این کارگردان بازیگرانی از جمله اما استون، ویولا دیویس، اکتاویا اسپنسر و… رو برای این فیلم انتخاب کرده. Người Giúp Việc اسم دوم این فیلم هست که در سال 2011 منتشر شده.

داستان فیلم: یک نویسنده در جنبش حقوق شهروندی سیاه پوستان در دهه 60 تصمیم میگیرد کتابی در مورد جزییات زندگی سیاه پوستان خدمتکار به سفید پوستان و نگاه آنها به زندگی خانواده های سفید پوست که برای آنها کار میکنند و سختی زندگی آنها در آن روز ها بنویسد..

فیلم The Help 2011 فیلم درام خدمتکار محصولی مشترک

ژانر: درام

مدت زمان: 146 دقیقه


5. فیلم Gone with the Wind 1939

فکر میکنم معروف ترین فیلم این لیست، فیلم بر باد رفته باشه که حتما اسمش به گوشتون آشناست. این فیلم تاریخی و عاشقانه بر اساس کتاب معروف بر باد رفته اثر مارگارت میچل هست که فیلنامه نویسیش رو سیدنی هوارد با مشارکت الیور اچ پی. گرت انجام داده. تو این فیلم شاهد درخشش ستاره های کلاسیک سینما از جمله کلارک گیبل، ویوین لی و توماس میچل هستیم. این فیلم تماشایی که یکی از طولانی ترین فیلم های سینماست، امتیاز 8.2 رو از کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کرده.

داستان فیلم: فیلم بر باد رفته (Gone with the Wind) اسکارلت بزرگ‌ترین دختر جرالد اوهارا صاحب مزرعه پنبه تارا. با فهمیدن اعلام نامزدی و ازدواج اشلی ویلکز پسر مالک مزرعه مجاور با دختر خاله‌اش ملانی همیلتون به فکر ابراز علاقه به اشلی می‌افتد چون فکر می‌کند اشلی به خاطر ناامید شدن از او می‌خواهد ازدواج کند….

فیلم Gone with the Wind 1939

ژانر: درام,تاریخی,عاشقانه,جنگی

مدت زمان: 238 دقیقه


6. فیلم Gravity 2013

جاذبه یه فیلم تو ژانر علمی تخیلی، درام و هیجان انگیزه که آلفونسو کوارون کارگردانی و نویسندگیش رو به عهده داشته. تو این فیلم که محصول مشترک آمریکا و انگلیسه میتونیم بازیگرایی چون ساندرا بولاک، جورج کلونی و اد هریس که به جذابیت فیلم افزودن. Cuộc Chiến Không Trọng Lực اسم دیگر این فیلم تماشایی هست که به زبان انگلیسی و گرینلند ساخته شده.

داستان فیلم: فیلم جاذبه ، در مورد دو فضانورد است که بعد از یک حادثه سفینه آن ها متلاشی می شود و آن دو در فضای بدون جاذبه سرگردان می شوند و باید به کمک یکدیگر راهی برای زنده ماندن پیدا کنند …

فیلم Gravity 2013

ژانر: درام ، علمی تخیلی ، هیجان انگیز

مدت زمان: 86 دقیقه


7. فیلم Thelma & Louise 1991

فیلم جنایی تلما و لوییز یه اثر جنایی از کارگردان مشهور سینما ریدلی اسکات هست که سال 1991 تو آمریکا ساخته شد. این فیلم 130 دقیقه ای امتیاز 7.5 رو از تماشاگرانش دریافت کرده. جالبه بدونین تو این فیلم درام که محصول مشترک سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیسه بازیگرانی مثل سوزان ساراندون، جینا دیویس و هاروی کایتل به ایفای نقش پرداختن.

داستان فیلم: فیلم تلما و لوییز Thelma and Louise 1991 در مورد دو دوست صمیمی به نام‌های تلما و لوییز است که همراه با هم عازم یک سفر ماجراجویانه میشوند. اما به زودی سفر آن‌ها تبدیل به یک تعقیب و گریز وحشتناک با پلیس میشود. زیرا این دو دوست جرایم متعددی را مرتکب شده و باید با عواقب ناشی از آن روبرو شوند و…

فیلم Thelma & Louise 1991

ژانر: ماجراجویی,جنایی,درام

مدت زمان: 130 دقیقه


8. فیلم The Hours 2002

جدا میشه مریل استریپ بازیگر یه فیلم باشه و اون فیلم رو ندید؟ فیلم جذاب ساعت ها محصول اشتراکی کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، کانادا و آلمان هست که به کارگردانی استیون دالدری در 110 دقیقه ساخته شده. فیلمبرداری این عاشقانه که به اسم Thời Khắc هم شناخته میشه تو ایالت فلوریدای آمریکا انجام شده و تونسته امتیاز 7.5 رو از کاربران سایت ای ام دی بی دریافت کنه.

داستان فیلم: فیلم تحسین شده ساعت ها با بازی مریل استریپ ، جولیان مور و نیکول کیدمن نشان میدهد که رمان خانم دلوی چگونه در زندگی زنانی از سه نسل متفاوت تاثیر گذاشته و نحوه برخورد انها با خودکشی را نشان می دهد….

فیلم The Hours 2002

ژانر: درام,عاشقانه

مدت زمان: 110 دقیقه


9. فیلم Spy 2015

سینمایی جاسوس یه اثر تماشایی از کارگردان و نویسنده آمریکایی پل فیگ هست که سال 2015 در مجارستان فیلمبرداری و بعد منتشر شد. این فیلم زیبا هنرمندان سرشناسی از جمله جیسون استاتهام، ملیسا مک کارتی، رز بیرن و جود لا رو در خود داره که این اکشن کمدی رو جذاب تر کردن و رنک 7 رو از نگاه تماشاگرانشون دریافت کردن.

داستان فیلم: یک میزگرد محدود از تحلیلگران سازمان سیا (CIA) تشکیل می شود تا داوطلبان نفوذ مخفیانه به تشکیلات یک فروشنده سلاح های مرگبار را بررسی کنند و با یافتن گزینه مناسب، از وقوع یک فاجعه جهانی جلوگیری کنند…

فیلم Spy 2015

ژانر: اکشن,کمدی

مدت زمان: 120 دقیقه


10. فیلم Mona Lisa Smile 2003

آخرین فیلم لیست، فیلم لبخند مونالیزا هست که محصولی از کشور آمریکا هست و ستاره هایی چون جولیا رابرتز، کرستن دانست و جولیا استایلز در اون به ایفای نقش پرداختن. لارنس کونر و مارک روزنتال دو نویسنده این سینمایی درام هستند که با کارگردانی مایک نیول این اثر رو به دو زبان انگلیسی و ایتالیایی از خودشون به جا گذاشتن .

 داستان فیلم: در سال 1953 استاد تاریخ هنر، کاترین واتسن از کالیفرنیا به دانشکده ولزلی می رود که تفاوتی ایجاد کند. کاترین به دانشجویانش یاد می دهد که خودشان فکر کنند و تصمیم بگیرند و از طریق تلاش دانشجوهایش برای یافتن سبک زندگیشان، یاد می گیرد که برای خودش نیز مسیر متفاوتی را انتخاب کند…

فیلم Mona Lisa Smile 2003

ژانر: درام

مدت زمان: 117 دقیقه


امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشین. اگه فکر میکنین فیلمی هست که جاش تو این لیست خالیه حتما برامون بنویسین. اگه طرفدار این مدل پست ها هستین هم یادتون نره با کامنت هاتون بهمون انرژی بدین. در نهایت برای دانلود تمام فیلم های الهام بخش اینجا کلیک کنین. مرسی که همراه جهش تی وی هستین.

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها