logo

محبوب ترین ها

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024

دانلود سریال House of the Dragon 2022

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Dark Matter 2024

دانلود سریال Presumed Innocent 2024–

دانلود سریال Presumed Innocent 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

دانلود انیمیشن IF 2024

دانلود انیمیشن IF 2024

وبلاگ

سریال هایی که حتما باید دید

سریال هایی که حتما باید دید

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

بهترین فیلم های سینمای فرانسه

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی بهترین فیلم های آخرالزمانی

معرفی 6 فیلم ترسناک که باید در سکوت دید

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

معرفی بهترین فیلم های آل پاچینو

برترین سریال های ایرانی

دانلود سریال جیران دانلود سریال پوست شیر
خرید  اکانت کانوا

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

تو این پست قراره 10 فیلم غمگین سینمای جهان رو به شما معرفی کنیم

معرفی 10 فیلم غمگین سینمای جهان

 

برای مشاهده به ادامه پست برید


1. فیلم The Green Mile 1999

فیلم معروف مسیر سبز اثری از کارگردان معروف فرانک دارابونت هست که تونسته نامزد چهار جایزه اسکار بشه. این فیلم ساخته کشور آمریکا هست و تام هنکس، مایکل کلارک و دانکن دیوید مورس ستاره هایی هستن که در این فیلم خوش درخشیدند. Stephen King’s The Green Mile اسم دیگر این فیلم هست که در زندان ایالتی تنسی در ایالت تنسی آمریکا فیلمبرداری شده. امتیاز این فیلم در سایت معروف ای ام دی بی 8.6 هست که از 1.3 میلیون رای دهنده به دست اومده و امتیاز فوق العاده ای به حساب میاد.

داستان فیلم: فیلم مسیر سبز در یک زندان در آمریکا می گذرد و درباره پل اجکام است که به علت کهولت سن در خانه سالمندان است و او پس از دیدن صحنه ای رقص از فیلمی به گریه می افتد وپس از این اتفاق او به بیان بخشی از خاطرات خود برای دوستش الین می پردازد.

فیلم The Green Mile 1999

ژانر: جنایی , درام , فانتزی

مدت زمان: 177 دقیقه


2. فیلم Life Is Beautiful 1997

فیلم درام و عاشقانه زندگی زیباست محصولی از کشور ایتالیا هست که به کارگردانی روبرتو بنینی و نویسندگی  وینچنزو سرامی و روبرتو بنینی ساخته شده. روبرتو بنینی، نیکولتا براشی، جورجیو کانتارینی و… بازیگرانی هستن که تو این فیلم به ایفای نقش پرداختن. این فیلم دو جایزه اسکار برای بهترین فیلم خارجی و بهترین نقش اول مرد برده. این فیلم در ایالت توسکانی ایتالیا و به سه زبان مختلف فیلمبرداری شده، امتیاز بالای 8.6 رو کسب کرده.

داستان فیلم: فیلم زندگی زیباست در طی جنگ جهانی دوم می گذرد که یک یهودی روشنفکر در ایتالیا با خانواده اش اسیر نیروهای متحدین میشود و به اردوگاه کار اجباری نازی فرستاده میشود و او با نقش بازی کردن و شوخی و داستان تعریف کردن از کارهای روزانه اش میخواهد از پسرش محافظت کند تا او متوجه جریان نشود…

فیلم Life Is Beautiful 1997

ژانر: درام ،کمدی ،عاشقانه

مدت زمان: 101 دقیقه


3. فیلم Cinema Paradiso 1988

فیلم درام سینما پارادیزو اثری از جوزپه تورناتوره کارگردان ایتالیایی هست که در سیسیل ایتالیا به زبان ایتالیایی ساخته شده. این فیلم تماشایی محصول مشترک کشورهای ایتالیا و فرانسه هست و تونسته برنده جایزه اسکار فیلم غیرانگلیسی زبان بشه. Cinema Paradiso: The New Version اسم دیگر اون هست. فیلیپ نوآره، انزو کاناواله، آنتونلا آتیلی و… بازیگرانی هستن که در این فیلم به ایفای نقش پرداختن تا در نهایت امتیاز 8.5 رو از بینندگان سایت ای ام دی بی دریافت کنن.

داستان فیلم: فیلم با اطلاع یافتن قهرمان میان‌سال داستان از مرگ آپاراتچی سینمای روستای محل تولد خود در سیسیل آغاز می‌شود. با شنیدن این خبر، وی کودکی و جوانی خود در روستا و خاطراتی که با سینمای آن «سینما پارادیزو» داشت را مرور می‌کند و فیلم به کودکی قهرمان فیلم یعنی سالواتوره د’ویتا بازمی‌گردد. سالواتوره کودکی در روستای سیسیل است که با مادر و خواهر کوچکتر از خودش زندگی می‌کند. پدر سالواتوره در جنگ جهانی دوم مفقود الاثر شده و خبری از آن نیست. سالواتوره همراه با پدر آدلفیو جهت مراسم مذهبی شرکت می‌کند و در مراسم او را یاری می‌کند. اولین رابطه سالواتوره با سینما در فیلم جایی نمایش داده می‌شود که پدر آدلفیو جهت بازبینی و سانسور کردن صحنه‌های عاشقانه و جنسی یک فیلم تنها به سینما پارادیزو می‌رود. سالواتوره از او درخواست می‌کند که او هم بیاید ولی پدر آدلفیو اجازه نمی‌دهد؛ ولی سالواتوره بازیگوش تر از این حرف هاست و بالاخره از پشت پرده شروع به دیدن یواشکی فیلم‌ها می‌کند.و….

فیلم Cinema Paradiso 1988

ژانر: درام

مدت زمان: 155 دقیقه


4. انیمیشن Inside Out 2015

انیمیشن پشت و رو، اثری از کارگردان مشهور پیت داکتر هست که فیلمنامه اون توسط پیت داکتر، رونی دل کارمن و مگ لوفاو به زبان های انگلیسی و پرتغالی نوشته شده. Pixar Animation Studios و Walt Disney Pictures دو کمپانی سازنده این انیمیشن هستن. امی پولر، بیل هدر و لوئیس بلک از جمله صداپیشه های این اثر جذاب هستن که رنک 8.2 رو تو سایت imdb کسب کرده.

داستان فیلم: رشد کردن می تواند مانند جاده ای پر دست انداز باشد، و رایلی هم از این قضیه مستثنی نیست، کسی که با شروع کار پدرش در سن فرانسیسکو از زندگی غرب میانهٔ خود جدا شده است. مانند همهٔ ما، رایلی هم توسط احساسات خود کنترل می شود، مانند لذت، ترس، خشم، نفرت و غمگین شدن، این احساسات در مرکز ذهن و فرماندهی رایلی به عنوان شخصیت هایی در این انیمیشن زندگی می کنند و صاحب خود را در زندگی روزانهٔ خود راهنمایی می کنند. با تلاش رایلی و احساساتش برای تنظیم خود با یک زندگی جدید، آشفتگی هایی در ذهن او به وجود می آید. گرچه لذت، احساس اصلی و مهمترین احساس رایلی تلاش می کند تا چیزها را مثبت نگه دارد، اما در میان احساسات دیگر برای کنار آمدن با یک شهر، خانه و مدرسهٔ جدید تضاد وجود دارد.

فیلم Inside Out 2015

ژانر: ماجراجویی ،انیمیشن ،کمدی

مدت زمان: 95 دقیقه


5. فیلم Requiem for a Dream 2000

فیلم مرثیه ای برای یک رویا 2000 فیلمی روان شناسانه هست که تو ژانر درام ساخته شده. کارگردان فیلم دارن آرونوفسکی اون رو بر اساس رمانی به همین اسم که اثر هوبرت سلبی جونیور ساخته. خود دارن آرونوفسکی فیلمنامه اون رو نوشته. بازیگران کاربلدی از جمله الن برستین، جرد لتو، جنیفر کانلی و مارلون وینز در این فیلم به ایفای نقش پرداختن. Nguyện Cầu Cho Một Giấc Mơ نام دیگر این فیلم هست.

داستان فیلم: «هری» (لتو) و دوست صمیمی اش «تایرون» (وینز)، معتادان فقیری هستند که در کانی آیلند نیویورک زندگی می کنند. «هری» رؤیای فروش نیم کیلو را در سر می پروراند تا با پول آن بتواند به اتفاق دوست معتاد دیگرش «ماریون»(کانلی)، بوتیک لباسی باز کند…

فیلم Requiem for a Dream 2000

ژانر: درام

مدت زمان: 102 دقیقه


6. فیلم Pan’s Labyrinth 2006

هزارتوی افسانه ای فیلمی درام و فانتزی هست که در زمان خودش غوغای زیادی به پا کرد. این فیلم جذاب تونست برنده 3 جایزه اسکار بشه و نامزد جایزه نخل طلای کن هم شد. این فیلم فوق العاده محصول مشترک دو کشور مکزیک و اسپانیا هست و به زبان اسپانیایی ساخته شده. کارگردان و نویسنده این فیلم گیرمو دل تورو هست. و فیلمبرداری این فیلم تو لیون اسپانیا انجام شده. امتیاز این فیلم 8.2 ثبت شده.

داستان فیلم: در اسپانیای فالانژیست در سال 1944، دخترخوانده جوان کتاب‌خوان یک افسر ارتش سادیست به یک دنیای فانتزی وهم‌آور اما فریبنده می‌گریزد.

فیلم Pan’s Labyrinth 2006

ژانر: درام,فانتزی,جنگی

مدت زمان: 118 دقیقه


7. فیلم Bicycle Thieves 1948

فیلم کلاسیک دزد دوچرخه ساخته ویکتور دی سیکا هست و خیلی ها به عنوان یکی از بهترین فیلم های موج نو ایتالیا ازش یاد میکنن. این فیلم جذاب تونسته برنده جایزه افتخاری اسکار، و بهترین فیلم خارجی گلدن گلوب شد. بازیگران این فیلم تماشایی لامبرتو ماگیورانی، انزو استایولا و لیانلا کارل هستن. The Bicycle Thief تو شهر رم ایتالیا فیلمبرداری شده و امتیازش تو سایت معروف imdb 8.3 هست

داستان فیلم: در ایتالیای پس از جنگ، دوچرخه یک مرد طبقه کارگر دزدیده می شود و تلاش او برای یافتن کار به خطر می افتد. او و پسرش به دنبال آن شدند.

فیلم Bicycle Thieves 1948

ژانر: درام

مدت زمان: 89 دقیقه


8. فیلم The Lives of Others 2006

فیلم زندگی دیگران تو ژانر رازآلود، درام و هیجان انگیز ساخته شده. کارگردان و نویسنده این فیلم فلوریان هنکل فون دونرزمارک هست و فیلمنامه اون به زبان آلمانی نوشته شده. زندگی دیگران محصول مشترک دو کشور آلمان و فرانسه هست و Khoảnh Khắc Cuộc Đời اسم دیگر اون هست. Wiedemann & Berg Filmproduktion، Bayerischer Rundfunk (BR) ،ARTE سه کمپانی سازنده این فیلم هستن که در برلین فیلمبرداری شده.

داستان فیلم: در سال 1984 برلین شرقی، یک مامور پلیس مخفی، که بر روی یک نویسنده و معشوقش نظارت می کند، متوجه می شود که به طور فزاینده ای جذب زندگی آنها می شود.

فیلم The Lives of Others 2006

ژانر: درام ,رازآلود, هیجان انگیز

مدت زمان: 125 دقیقه


9. فیلم Come and See 1985

فیلم بیا و ببین محصولی دارم و جنگی از کشور روسیه هست که به کارگردانی الم کلیموف در اتحادیه جماهیر شوروی ساخته شده. فیلمنامه این فیلم جنگی توسط دو نویسنده به نام های الس آداموویچ و الم کلیموف به سه زبان روسی، بلاروسی و آلمانی نوشته شده. الکسی کراوچنکو، اولگا میرونوا و لیوبومیراس لاوسویسیوس بازیگران این فیلم هستن. امتیاز این فیلم 8.4 هست.

داستان فیلم:بعد از پیدا کردن یک تفنگ قدیمی پسر جوانی به نیروهای مقاومت شوروی می پیوندد تا در مقابل نیروهای آلمانی بایستد و وحشت جنگ جهانی را تجربه میکند …

فیلم Come and See 1985

ژانر: درام ، جنگی

مدت زمان: 134 دقیقه


10. فیلم Ordinary People 1980

مردم معمولی 1980 محصول کشور آمریکا هست. این فیلم عاشقانه اثر رابرت ردفورد هست و جودیت گست، الوین سارجنت و نانسی داود زحمت نویسندگی فیلمنامه اون رو کشیدن. این فیلم فوق العاده درخشان تونست نامزده 33 جایزه بین المللی مختلف از جمله اسکار و گلدن گلوب بشه و در نهایت 19 جایزه مختلف هم برد. دونالد ساترلند، مری تایلر مور، جاد هیرش ستارگان این فیلم هستن که به خوبی درخشیدند و امتیاز 7.7 رو ازآن خود کردن.

 داستان فیلم: مرگ تصادفی پسر بزرگتر یک خانواده مرفه عمیقاً روابط بین مادر تلخ، پدر خوش اخلاق و پسر کوچکتر گناهکار را تیره می کند.

فیلم Ordinary People 1980

ژانر: درام

مدت زمان: 124 دقیقه


امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشین. اگه فکر میکنین فیلمی هست که جاش تو این لیست خالیه حتما برامون بنویسین. اگه طرفدار این مدل پست ها هستین هم یادتون نره با کامنت هاتون بهمون انرژی بدین. در نهایت برای دانلود تمام فیلم های غمگین اینجا کلیک کنین. مرسی که همراه جهش تی وی هستین. 

ترافیک دانلودی از رسانه جهش تی وی به صورت نیم بها میباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها